אלה הצעדים שיחסכו לכם אלפי שקלים בהזמנת החופשה הבאה שלכם

עומר גלעדי5 דקות קריאה
טיפים להוזלת החופשה הבאה
שתף:

אנחנו אוהבים לראות עולם ומחפשים תמיד אחר היעד הבא לטיול בחו"ל. הישראלים נוסעים בממוצע בין פעמיים לשלוש פעמים לחו"ל בכל שנה – אבל אם הייתם מצליחים להשיג נסיעות יותר זולות, בוודאי הייתם יכולים להעשיר את יעדי הטיסה שלכם, או לנסוע ליותר חופשות. מומחי הנסיעות של ריאלי יצאו לאסוף את הטיפים הכי חשובים להוזלת הנסיעה שלכם בארבעה תחומים חשובים: הטיסות, המלון, הנסיעות והכלכלה בחו"ל. קבלו טיפים שיחסכו לכם אלפי שקלים בתכנון החופשה הבאה – ואולי יאפשרו לכם לטייל בעולם יותר!

 

החופשה הבאה יכולה להיות זולה
אפשר לטוס לחו"ל במחירים נמוכים יותר, וליהנות לא פחות!

 

#1 – הטיסות

יש שני סוגים של נופשים שקונים כרטיסי טיסות בזול – אלו הם אלה שמסוגלים לבחור כרטיסי טיסה של הרגע האחרון, ואלה שמסוגלים לתכנן את החופשה הבאה שלהם לפחות שישה חודשים מראש. עבור הנופשים של הרגע האחרון, אנחנו ממליצים להיעזר באפליקציות כמו "חוליו", שאוספות ומציגות מידע על טיסות, ממש מהיום להיום או למחר – במחירים מוזלים משמעותית. אלו המסוגלים לתכנן את החופשה הבאה שלהם שישה חודשים ויותר מראש, יזהו בדרך כלל מחירים זולים ושפע של אפשרויות לכרטיסי טיסה. כך תעשו זאת:

 

  • החליטו אילו טיסות אתם מחפשים (האם אתם מוכנים להסתפק בטיסה לא ישירה, ואם כן האם אתם מוכנים לשתי עצירות במהלך הטיסה; האם אתם יכולים לטוס לואו קוסט עם טרולי בלבד או שתצטרכו לקחת איתכם מטען רב; האם יש חברות תעופה איתן אתם לא מוכנים לטוס; וכדומה)
  • היכנסו לאתרים דוגמת SkyScanner – יש רבים כאלה, אולם אתר SkyScanner זוכה לפופולאריות רבה ומציג שפע של תוצאות (מתוצרת כחול לבן יש לנו את אתר אליס, שהוא אמנם חדש יותר אולם מציג תוצאות נרחבות בממשק נעים למשתמש)
  • חפשו את הטיסה המתאימה לכם, המשלבת זמנים נוחים ומחיר זול

 

 

#2 – הלינה

חשוב לדעת – אם אתם טסים במסגרת משפחתית, תגלו כי השכרת דירות באתרים כמו Airbnb או Booking יחסכו לכם עד 50%, ובפירוש אלפי שקלים, ביחס להזמנת מלון במרכז העיר. בנוסף ליתרון החיסכון – תוכלו לפגוש את סגנון החיים המקומי ולחוות את היעד שלכם בעיניים פחות תיירותיות. אם אתם מעדיפים להזמין דווקא מלון, נסו לבחור אחד דרך אתרי השוואת המלונות, כמו TripAdvisor. שם תמצאו דילים במחירים מופחתים והביקורות מטעם משתמשים יסייעו לכם להבין בדיוק לאיזו עסקה אתם נכנסים.

 

טיפ חשוב – תשיגו מקומות לינה איכותיים וזולים יותר, אם תבררו מהעוד מועד כי אתם נוסעים בתקופה שהיא לא עמוסה מבחינה תיירותית במדינת היעד שלכם. אם תבחרו לטוס בתקופת שיא, למשל באזור החגים המקומיים, אתם עשויים לגלות שהחופשה עולה לכם יותר – ושווה לכם פחות. מאותה סיבה, אולי תעדיפו חופשה בימי אמצע השבוע (על אף העלות האלטרנטיבית של הפסד ימי עבודה) ולא בסוף השבוע.

 

החופשה הבאה ואפשרויות לינה
אם אתם לא חייבים מלון חמישה כוכבים יש לכם המון דרכים לחסוך כסף על לינה

 

#3 – הנסיעות

יש מדינות, למשל איטליה, שנפלא לחוות אותן דרך התחבורה הציבורית, שהיא עניפה ומזמינה. כבישי האגרה באיטליה הופכים את השכרת הרכב לאפשרות יקרה – ותוכלו להגיע מפירנצה לונציה או מרומא למילאנו ברכבת יומית, שתאפשר לכם לנמנם או ליהנות מנופי המדינה עוצרי הנשימה. מאידך, אם אתם מתכננים טיול אינטנסיבי והגעה ליעדים ספציפיים – השכרת רכב עשויה להיות הדבר עבורכם. אתרים כמו rentalcars מאפשרים השוואה והשכרת רכב זולה כמעט בכל מדינת יעד, לפי נמלי תעופה, גודל הרכב הרצוי ומאפיינים נוספים – זול, ונוח.

 

אם אתם בוחרים לשכור רכב – וודאו טרם הטיסה שרישיון הנהיגה שלכם תקף לפחות לחצי שנה מתאריך סיום החופשה המיועד.

 

 

#4 – הכלכלה

אין ספק שהיכרות עם בתי האוכל המקומיים, לעיתים מופעים והצגות, תרבות ואטרקציות מקומיות – יעשו את הטיול שלכם. אבל לצד חוויות אלה, תוכלו לשלב, למשל, קניות בסופר המקומי (ברוב מדינות אירופה מחירי המוצרים בסופר זולים משמעותית ביחס לאלה בישראל) והכנת ארוחת בוקר מפנקת (ומפתיעה) בבית או במלון – עשויה לחסוך אלפי שקלים בטיול של ארבעה ימים ויותר.

 

החופשה הבאה והאוכל שלכם
במקום לאכול במסעדות ולהוציא הון תועפות – רכשו אוכל בסופרמרקט הקרוב ותגלו שאתם חוסכים הרבה מאוד

 

אל תפסלו חבילות נופש לקראת החופשה הבאה

אם יש לכם יעד חלומי בראש, בו תרצו לעבור מאטרקציה לאטרקציה – תופתעו לעיתים לגלות כי חבילות טיול מאורגן עשויות להציע לכם ביקור בכל האטרקציות, כולל טיפול בכל הפרטים לטיול מושלם – במחירים מופחתים ביחס לאלה שאתם תוכלו לארגן. על כן, לאחר שקיבלתם סדרי גודל של מחירים לתכנון עצמאי של החופשה שלכם – מומלץ לבדוק גם חבילות נופש של חברות ישראליות או טיולים מאורגנים / מאורגנים פרטיים, ולברר שההפרשים במחירים, אם קיימים כאלה, שווים את ההתרוצצות שבארגון עצמאי של הטיול.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme