נסיעת המבחן של הרכבת המהירה בעולם תתקיים ב-10 בדצמבר ותגיע עד 1,200 קמ"ש

סיון קידר5 דקות קריאה
בדצמבר זה קורה: הרכבת המהירה בעולם
שתף:

מייסד ומנכ"ל חברת "טסלה", אילון מאסק, הכריז בחשבון הטוויטר שלו שנערכה בדיקה ראשונית לפרויקט השאפתני, בניית הרכבת המהירה בלוס אנג'לס, ומתוצאותיה מסתמן, כי הרכבת המהירה בעולם תיפתח לציבור הרחב ב-11 בדצמבר.

 

 

נסיעה יומית בעלות סמלית

המנהרה הראשונה של לוס אנג'לס, שתפקידה העיקרי לשמש מעבר עבור הולכי רגל ורוכבי אופניים, הושלמה רשמית במאי, לאחר שניתנה רשות חפירה באוגוסט אשתקד. מאסק הודיע בעבר כי עלות הנסיעה ברכבת תעמוד על $1 בלבד, מה שיאפשר לנוסעים ניצול יומיומי של שירות הנסיעות בעיר, ויהפוך את טסלה למשיקה הרשמית. עוד פורסם על ידי מאסק כי אירוע הפתיחה של מנהרת המבחן יתקיים ב-10 בדצמבר עם נסיעות חינם לציבור ביום המחרת, שיצאו ממפקדת SpaceX בהות'ורן, קליפורניה. המהירות המרבית במנהרה, לדבריו, תהיה 155 מייל לשעה (250 קמ"ש).

 

 

היכן פועלת המנהרה?

על פי אתר האינטרנט של חברת Boring, המנהרה פועלת ממגרש החניה של SpaceX ממזרח לשדרות Crenshaw ומדרום לרחוב 120, ואז היא פונה מערבה מתחת לרחוב 120, ונשארת מתחת לפני הקרקע לאורך רחוב 120 עבור 2 מיילים. מאסק ידוע לשמצה באי יכולתו לעמוד בזמנים, אך הפעם נראה שה- 10 לדצמבר הוא המועד בו הרכבת תחל לפעול, ושההשקה לא תידחה מעבר למועד זה.

 

 

מאסק לא נח לרגע

ובינתיים, מאסק קיבל בשנה שעברה אישור מפקידי מרילנד עבור חברתו boring לבנות מנהרה באורך 10 קילומטר, ובכך יסתמן תחילת מימוש שאיפתו של מאסק, שינוע נוסעים בין ניו יורק לוושינגטון בנתיב תת- קרקעי ב- 29 דקות בלבד.

 

בחודש יוני האחרון הוא גם זכה בהצעה לבניית רכבת במהירות גבוהה מרכבת או'האר, הרכבת הבינלאומית של שיקגו אל מרכז העיר. קו הרכבת החדש, או בשמו, "שיקגו אקספרס לופ", יאפשר 12 דקות נסיעה ברכבים חשמליים בשם "גלגיליות", מן המסופים החדשים של נמל התעופה אל תחנת בלוק 37 סופר במרכז העיר. כעת נשאלת השאלה, מי להוט לעלות על המסלול המהיר? בשלוש מילים: מי שמגיע מוקדם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme