5 מוצרים של אפל שיגיעו בקרוב אל החנויות

שני ודאוקר5 דקות קריאה
אלה הם מוצרים של אפל שיגיעו בקרוב
שתף:

את אפל לא באמת צריך להציג בפני מי שחי בעולם הדיגיטלי שלנו. ענקית הטכנולוגיה לא נחה לרגע וכל הזמן עובדים אצלה בהעלאת רעיונות חדשים, בחשיבה על אפליקציות חדשות או על הטרנד הטכנולוגי הבא. מפעם לפעם היא גם יוצאת בהכרזות פומביות רשמיות שמותירות את הלקוחות הנאמנים שלה בציפייה גדולה לקראת השקת מוצרים חדשים או לקראת החידוש הבא. בחודש אוקטובר 2018 התקיימה הכרזה שכזאת, שבאופן מפתיע לא עסקה בעולם הטלפונים כלל וכלל אלא התרכזה במחשוב ותוכנות חדשניות. במהלך האירוע סיפרו המפרסמים אודות מוצרים של אפל שעומדים לצאת לאור בקרוב וכולנו תקווה שיהיו הצעד הבא שכולנו ממתינים לו. אז מה חדש באפל?

 

 

5 מוצרים של אפל הוכרזו

1 – המקבוק החדש שלא מעטים חיכו לו –MacBook Air נייד, בעל מראה צעיר ומעניין אבל הפעם – בעל סוללה חזקה הרבה יותר ונפח קטן הרבה יותר. מוצרים של אפל כבר מזמן הוכיחו שהאיכות והעוצמה לא חייבות להתבטא גם בגודל המכשיר והמקבוק החדש בהחלט מבטא את זה בעצמו – בעל תופסים נוחים לשימוש כמו מסך מגע עדין ומדויק, המקבוק קטן במידותיו בכ- 17% מהדגמים הקודמים, מה שמאפשר עבודה בנוחות איתו בכל מקום.

 

2 – מק מיני חדש, זעיר וחזק – הנה חידוש אמיתי! עם נפח זיכרון של 64 ג'יגה (לעומת 16 בלבד בדגמים הישנים), מדובר בפריצת דרך של ממש. הביצועים משופרים, נוחות התפעול והשימוש גבוהה ומהירות גבוהה פי חמישה מהדגמים הקודמים. המיני מצויד במעבדי ליבה כפולה של אינטל בכל הדגמים וניתן להרחיב אותו לנוחיותו של כל משתמש.

 

5 מוצרים של אפל שמגיעים אלינו
אייפד פרו גם הוא בין כמה מוצרים של אפל שצפויים להגיע אל החנויות בקרוב

 

3 – אייפד פרו החדש – עיצוב חדיש ולא פחות ממרהיב על מסך מלא – בזה עוד לא נתקלנו! המראה, החדות, התמונה הברורה והצבעוניות המרשימה – כל אלה הם רק חלק מהתכונות של הפרו החדש, והם מגיעים לצד ביצועים מרשימים ומדהימים, עבודה מהירה פי כמה מהאייפדים הקודמים ובעיקר – חוויית גלישה ועבודה אחרות לגמרי לכל מי שעושה בו שימוש, בין אם לצרכי עבודה ובין אם למשחק או פנאי.

 

4 – Apple Pencil – העט הדיגיטלי של אפל. לא חייבים להשתמש באצבעות על גבי המסכים העדינים ולא צריך לקחת סיכונים מיותרים עם מצביעים שאינם מתאימים למכשירי אפל המתוחכמים. ה- Apple Pencil הוא האמצעי המדויק והנוח ביותר לשימוש, הוא נצמד לאייפד באמצעות מגנט וכך לא הולך לאיבוד וניתן לטעון אותו באופן אלחוטי בלי להפסיק את השימוש בו. עם העט הדיגיטלי אפשר לכתוב תזכירים, לצייר או לצבוע וכמובן לעבוד עם אפליקציות שדורשות דיוק מירבי בבחירת האפשרויות.

 

5 – ייצור באלומיניום ממוחזר – על ידי יצירת סגסוגת מתכות באיכות מעולה, החברה הענקית גם תורמת לאיכות הסביבה וגם מאפשרת למכשירים והמוצרים להיות קלי משקל, בעלי מראה מתכתי, צעיר ומעוצב. המכשירים מתאימים לכל הגילאים ואפשר לעשות בהם שימוש גם עם אביזרים מודולריים נלווים שהיו חלק מחוויית השימוש בדגמים הישנים יותר.

 

 

אז יש למה לצפות?

בהחלט כן, יש למה לצפות. לא בכדי המתינו בציפייה אוהדי היישומים והמוצרים של החברה להודעה האחרונה, בדומה לציפייה שמתפתחת אצלם לקראת כל הכרזה והודעה. רבים מהם לא ייוותרו על הגרסאות האחרונות והמעודכנות ביותר ולא ירשו לעצמם להישאר מאחור. למזלם ולשמחתם – באפל לא מאכזבים ועמלים לילות כימים על מנת לחשוב על הרעיונות הטובים ביותר שאף אחד עדיין לא חשב עליהם קודם.

 

אנו חיים כיום בעידן שבו גם החידושים המרתקים והמתקדמים ביותר לא בהכרח יישארו כאלה למשך זמן רב. המרוץ אל הדבר הבא, המוצר, המכשיר, האפליקציה או התוסף שיעשו את ההבדל בין מה שכולנו רגילים אליו לבין מה שיגרום להתפעלות ושכנוע מהיר של ההמונים שאי אפשר להסתדר בלי החידוש הזה, ולכן לאף אחד לא כדאי לוותר עליו. זה בדיוק מה שעושים המהנדסים באפל – בכל יום ובכל שעה!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme