בלאק פריידיי ועוד ימי מכירות בדרך – איפה נמצאים הדילים המשתלמים ביותר?

עומר גלעדי5 דקות קריאה
סמנו ביומן - ימי מכירות בדרך
שתף:

בשלוש השנים האחרונות, אנחנו שמים לב לתופעה שהיא לא פחות ממרגשת במרחבי השופינג המקוונים (וגם אלה שהם לא מקוונים) בעולם – ימי מכירות בהנחות ענק. אם הלכתם לאיבוד בנוגע לתאריכים, השמות, הפלטפורמות וההנחות – אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. אילו ימי מכירות חשוב שתזכרו? איך מתכוננים? ולא פחות חשוב – אילו סיילים מחכים לנו, בימי המכירות הגדולים שהם כבר מעבר לפינה? המדריך השלם של ריאלי למחירים הכי שווים, באתרים הכי זולים מסביב לעולם – לפניכם.

 

ימי מכירות שחשוב לכם להכיר
ימי מכירות, סיילים ומבצעי הנחות גדולים, הפכו דבר שבשגרה בשנים האחרונות. זה יכול להיות לייבור דיי, סייבר מאנדיי או יום הרווקים הסיני – בשורה התחתונה, לא חשוב איך קוראים לזה, העיקר שזה עולה לנו פחות

 

בלאק פריידיי, סייבר מאנדיי, לייבור דיי ועוד ימי מכירות – איך הכל התחיל?

ימי הסיילים נשענים על תאריכים חשובים בתרבויות מסביב לעולם (בעיקר האמריקנית, פה ושם אנחנו רואים השפעות מן המזרח הרחוק, ויש גם ימי סיילים מטורפים שהם שלנו, מקומיים, ונובעים במקורם מהתרבות הישראלית), ויריית הפתיחה למרתון סיילים בן כמעט ארבעה חודשים היא בדרך כלל הרביעי ליולי – הוא כמובן יום העצמאות האמריקאי. הסיילים שוברי השיאים בחנויות מקוונות מסביב לעולם התחילו עם ה"בלאק פריידיי" (Black Friday), הוא יום הקניות למתנות שמגיע מייד לאחר חג ההודיה, הוא ה – Thanks Giving האמריקאי, כשכל אמריקאי בר דעת יוצא למסע קניות מטורף לטובת המתנות שירצה לתת לקרוביו ולאהוביו, באזור חג המולד, כשלושה שבועות לאחר חג ההודיה. יום הקניות המטורף המאפיין את אותו יום שישי, הפך מירוץ הן של הרוכשים והן של המוכרים, שהתבטא בסיילים מטורפים, תורים ארוכים אל הקופות בחנויות המתנות, ומיליוני דולרים מצלצלים בקופות הרושמות של מוכרים שהשכילו לנצל את כוחות השוק ולהזרים אליהם את הרוכשים. עם העלייה באטרקטיביות של מכירות באינטרנט, ופלטפורמות בינלאומיות כמו אמאזון, איביי, עלי-אקספרס, ורבות אחרות – הסיילים האלה הפכו ימים מבעבעים מעסקאות אונליין, כאשר מי ששיווק סיילים במחירים נמוכים לקראת תאריכים רלוונטיים – הרוויח בגדול.

 

בהתחלה זה היה בעיקר ה – Black Friday, אבל עם הזמן, התווספו שפע של תאריכים – מהם ספציפיים לפלטפורמות מסויימות, אמריקאים (או ישראליים) בלבד – וכמובן, גם אלה הבינלאומיים, המהווים חגיגה של ממש.

 

לגזור ולשמור – הרשימה המלאה של כל תאריכי הסיילים המפורסמים

לאורך כל השנה פזורים מועדי סיילים שמאפשרים לנו לרכוש מוצרים קטנים כגדולים בהנחות מרשימות – ריכזנו עבורכם את המועדים הבולטים לסיילים בארץ ובעולם, כשהמועדים הקרובים מופיעים קודם. בסוף תמצאו גם את אלה שהשנה כבר התקיימו – רק כדי שתוכלו להתכונן היטב, לקראת המועדים הצפויים שלהם ב – 2019.

 

 

סוף נובמבר – בלאק פריידיי

בלאק פריידי הוא יריית הפתיחה לתחילת הקניות לקראת החגים, המתנות לחג ועונת ההתחדשות של האמריקאים – כאשר גל הקניות (והסיילים) שוטף בשנים האחרונות לקוחות בכל העולם, עם קניות אונליים בשווי עשרות מיליארדי דולרים בכל יום סיילים מבית הבלאק פריידיי. בעבר, היו המבצעים מוגבלים לארבעת ימי סוף השבוע שלאחר חג ההודיה, הנחגג באופן מסורתי ביום החמישי האחרון של נובמבר. היום, מבצעי הבלאק פריידיי מוצעים ללקוחות לאורך כמחצית מדצמבר – ובכל זאת, קונים חכמים יעקבו אחרי ימי המבצעים באתרים החביבים עליהם, על מנת לדייק את ימי הקניות לאלה בהם מוצעים המבצעים הכי שווים.

 

השנה (2018), הבלאק פריידי יתחיל ב – 23 לנובמבר, וכדאי לבחון אתרים כמו איביי, אמזון, וולמארט, ואייהרב, ארבעה אתרים בין לאומיים גדולים המציעים שפע של מבצעים ייחודיים שהמוניטין שלהם כבר הולך לפניהם לקראת ימי הסיילים המיוחדים הללו.

 

לדף המבצעים הייחודיים לבלאק פריידי באתר איביי

 

לדף המבצעים של אמזון לכבוד הבלאק פריידיי

 

גם בישראל יציעו לנו הנחות וסיילים לכבוד הבלאק פריידי – הנה כמה דוגמאות:

 

אתר הסיילים של לאסט פרייס לכבוד הבלאק פריידי

 

מבצעי בלאק פריידי באתר גרו (לשעבר גרופון)

 

בלאק פריידיי באתר זאפ

 

ימי מכירות בגרופון
באתר גרו כבר מתוכננים לבלאק פריידי

 

סוף נובמבר – סייבר מאנדיי

סייבר מאנדיי יתקיים השנה בתאריך ה – 26 לנובמבר, ויוצעו בו סיילים בעיקר על גאדג'טים, מוצרי אלקטרוניקה, וטכנולוגיה – אם כי הסיילים חולשים על תחומים רבים אחרים בדרך כלל. אתרים שבדרך כלל מציעים סיילים שווים לקראת הסייבר מאנדיי הם: איביי, אמאזון, אייהרס, עלי אקספרס, אסוס, טארגט, גרו (אתר הקופונים הבין לאומי), בסט ביי, מייסי'ס, ועוד רבים.

 

דצמבר – סופר סאטרדיי

הסופר סאטרדיי (Super Saturday) הוא עוד יום קניות, המתרחש בסוף השבוע שלפני חג המולד. באמריקה מדובר על מעל 40% מסך הרכישות לקראת החג – אולם בשאר העולם התאריך כמעט לא מורגש – אם כי במיוחד בפלטפורמות הרכישות הבין לאומיות המחפשת כל תאריך אפשרי ליצירת באז מסביב לרכישות וסיילים – אנחנו ממליצים לעקוב.

 

 

תחילת דצמבר – גרין מאנדיי

ביום שני השני של חודש דצמבר, כשבועיים לפני חג המולד (ב – 25 לדצמבר), יום סיילים אמריקאי נוסף, שהחל כמסורת באיביי בלבד – אולם התפשט לפלטפורמות מכירות רבות אחרות. בגרין מאנדיי תוכלו למצוא סיילים של עד 40%, בעיקר בפלטפורמות המכירות הבינלאומיות שכבר הוזכרו, רק אל תשכחו לבדוק את עלויות השילוח לישראל.

 

סוף דצמבר – הבוקסינג דיי, דווקא באנגליה

אם עוד לא קניתם את כל מה שתכננתם לקנות, קבלו עוד יום סיילים פחות מוכר, שמגיע אלינו דווקא מכיוון אנגליה – זהו הבוקסינג דיי, ששמו אינו לקוח מתחום האיגרוף אלא דווקא מהקופסאות שתשתמשו בהן לצורך אריזה ועיטוף המתנות שתרכשו. השנה, הבוקסינג דיי בתאריך ה – 26 לדצמבר, יום לאחר חג המולד. מי שיש להם את העונג לבקר באנגליה הקפואה לקראת הקריסמס, יוכלו ליהנות משפע של מבצעים בחנויות הפיזיות ברחבי הממלכה – ומי מאיתנו שייאלצו להסתפק בסיילים באתרי המכירות אונליין, מוזמין לבקר באתרים כמו אמזון, ארגו'ס, גרופון אנגליה (קופון להנחות הבוקסינג דיי: BOXINGDAY, יעניק לכם 10% הנחה על כל רכישה), רשת המוטלים טראוולודג', ונוספים.

 

הרביעי ליולי – יום העצמאות האמריקאי

באתרים האמריקאיים, עונת הסיילים מתחילה בתחילת יולי, לקראת יום העצמאות האמריקאי. מדובר בתאריך מקומי, והאתרים המציעים הנחות ומבצעים הם בעיקר אתרים מקומיים באמריקה. זה הזמן לרכוש מוצרי הלבשה לקראת הקיץ במחירי סוף עונה, ציוד ספורט, מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים, ועוד. ההנחות בדרך כלל של בין 30% ל – 70%, ותוכלו למצוא מבצעים שווים באתרים כמו:

 

בננה רפאבליק

מייסי'ס

GAP

ויקטוריה'ס סיקרט

אמריקן איגל

נאוטיקה

קארטרס

וולמארט

 

טיפ לקניות הרביעי ביולי – שימו לב שאתם לא מבזבזים את כל מה שחסכתם על עלויות המשלוח, שירותי כתובת מקומית ומשלוח במחירים נמוכים לארץ מוצעים על ידי אתרים מתמחים.

 

ימי מכירות ביום העצמאות
כשהאמריקאים חוגגים את יום העצמאות – לנו יש הזדמנות לעשות שופינג

 

אמצע יולי – אמזון פריים

בכל שנה התאריך משתנה, אולם מדובר ללא ספק בתאריך שכדאי לזכור, במיוחד עבור אלה מבינינו שהם חובבי הפלטפורמה. הסיילים של יום אמזון פריים מוצעים ללקוחות בדרך כלל על פני כשלושים שעות, ומלאי המוצרים המוצעים בהנחות גדולות – נגמר בתוך דקות. חלק ניכר מהמבצעים מוצע ללקוחות הפריים של האתר בלבד, אבל חשוב לדעת כי מי שנרשים למועדון מוזמן לחודש אחד של חברות ללא תשלום – וזה אומר, שמי שמתכנן קדימה, יכול להירשם כחבר המועדון קצת לפני התאריך המדובר, ולזכות בהנחות ענק ללא עלות חבר מועדון. ממוצע ההנחות שהאתר מציע ביום הסייל הפרטי שלו – כ – 30%.

 

הראשון לספטמבר – לייבור דיי (Labor Day)

בדומה ליום העצמאות האמריקאי – גם כאן מדובר בעיקר במבצעים באתרים אמריקאיים, ובאתרים בינלאומיים ש"תופסים טרמפ" על תאריך בו כמות ההוצאות עולה משמעותית.

 

מקומיים באוקטובר – קולומבוס דיי והאלווין

שני תאריכים נוספים, בתחילת ובסוף אוקטובר, שהולכים לא פעם עם הנחות ענק באתרי האינטרנט המקומיים והבינלאומיים. שווה במיוחד לשים לב להנחות על תחפושות בפלטפורמות כמו איביי, עלי אקפסרס, ואמזון – שנמכרות לכבוד האלווין, אבל יכולות לשרת אותנו לקראת פורים, כחצי שנה לפני שהמחירים קופצים.

 

תחילת נובמבר – שופינג איי אל, החגיגה הפרטית שלנו

ביוזמת גוגל ישראל, נערכת כל שנה חגיגת קניות מקומית בשם Shopping IL, עם מבצעים וסיילים במאות אתרי אינטרנט ישראליים. השנה, הסייל נערך ב – 7-8 לנובמבר, והשתתפו בו אתרים כמו מיננה, רשת נמרוד למוצרי הנעלה, קארטר'ס ישראל, קדס, פאפאיה, רנואר, אירוקה, דלתא, קסטרו, ישפאר, מחסני חשמל, אלטמן, עוד המון.

 

תחילת נובמבר – יום הרווקים הסיני

בכל תחילת נובמבר מציעים אתרי המכירות הסיניים (ויש המון כאלה) סיילים מטורפים לכבוד אחד מימי החג שלהם – זהו ה – Single's Day, "חג הקניות הבין לאומי", זה קורה ממש בימים אלה, והפלטפורמה המרכזית שחשוב להזכיר בהקשר של יום הרווקים היא כמובן עלי אקספרס – פלטפורמת המכירות הסינית הגדולה בעולם, עם הנחות גורפות של עד 50%. גם אתר אסוס מצטרף לחגיגת הרווקים, עם מוצרי מחשוב וגאדג'טים, בהנחות של עד 25% על כל מוצרי החנות.

 

ימי מכירות בעלי אקספרס
גם באתר עלי אקספרס תמצאו דילים טובים

 

בלאק פריידיי – אילו סיילים בדרך אלינו?

לקראת אמצע נובמבר, מבצעי שופינג איי אל זה אך הסתיימו, כמו גם מבצעי יום הרווקים הסיני (אם כי יש אתרים שעדיין מציעים סיילים לכבוד תאריכים אלה) והחגיגה המתקרבת אלינו בצעדי ענק היא חגיגת הסיילים של הבלאק פריידי, כאמור – ב – 23 לנובמבר. לאורך כל נובמבר ודצמבר, הסיילים כמעט מתערבבים אלה באלה, ובכל אתרי הקניות הגדולים תמצאו תמיד מבצעים, לאורך תקופת החגים האמריקאית, שכבר החלה.

 

היכן לחפש את הסיילים המומלצים?

מעבר לקישורים שכבר סופקו לעיל, אנחנו ממליצים גם על אתר Best Black Friday, שאוסף את כל המבצעים והסיילים ומציג אותם לקהל הרוכשים המתעניין. שימו לב שאתם מבצעים רכישות מאתרים שמשלחים מוצרים לארץ – או שיש לכם דרך לשלח את המוצרים עד אליכם.

 

שלושה טיפים לקראת רכישות מוצלחות

אם אתם מתכננים לעוט על מבצעי יום שישי השחור, קבלו שלושה טיפים שיאפשרו לכם לקנות בחוכמה, במקום להתבלבל מהמספרים והאחוזים. הנה שלושת הכללים, שיעזרו לכם לצאת מורווחים, משפע ימי המכירות שכבר התחילו בפלטפורמות המסחר המקוון הפופולאריים:

 

  • דעו מה אתם רוצים לקנות, ובמידת הצורך – הכינו תקציב ל"בזבוזי" הסיילים.
    אז נכון, ממש בקרוב תוכלו למצוא בובות פרווה בעשרות אחוזי הנחה, נעלי ספורט במחירים מגוחכים ומכשירי ברביקיו חשמליים למטבח במבצע שווה במיוחד – אבל האם יש לכם מה לעשות עם כל אלה? אם גם אתם נוטים לקנות גם מה שכנראה לא תשתמשו בו לעולם, רק בשל אחוזי ההנחה שנראים כמו לא מהעולם הזה – חכו רגע עם הלחיצה על כפתור הרכישה. חשוב לדעת, כי ימי המבצעים הולכים ומתרבים, ובעוד אתם בהחלט יכולים להשיג מוצרים במחירים זולים במיוחד – זה משתלם רק אם תשתמשו במוצרים אלה. קחו אוויר, נהלו את הרכישות והתקציב בחוכמה
  • הירשמו למועדוני הלקוחות של האתרים הגדולים – מתכננים לרכוש מוצרים במבצע? זה בדיוק הזמן להירשם לרשימות הדיוור של האתרים הגדולים, כדי שתוכלו לקבל הודעות על המבצעים הגדולים בקטגוריות שמעניינות אתכם – היישר למייל שלכם. לפעמים, מבצעים אטרקטיביים ממש נודעים רק לחברי רשימת התפוצה של האתר, ועד שהקהל הרחב מגלה אותם – זה כבר מאוחר מידי.
    אגב, זו גם ההזדמנות להתוודע אל הכלי החכם הקיים במרבית אתרי הקניות הבינלאומיים – ה–WishList, שייתן התרעות היישר אליכם, כשמחירי המוצרים שאיתרתם יורדים.
  • חשבו עלויות מסביב – קחו בחשבון, שייבוא בסכומים גבוהים ידרוש תשלום מכס על החבילה, ובררו את עלויות המשלוח טרם הרכישה באתרים שאתם עוד לא מכירים. על ייבוא בסכומים של מעל 75 דולרים – אתם כנראה תשלמו מיסי רכישה, מע"מ, ואולי גם מכס.
שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme