מוצרי פארם בלי לצאת מהבית – האם זול יותר לקנות אונליין?

אירנה נוזה5 דקות קריאה
כך תרכשו מוצרי פארם במחירים נוחים
שתף:

מוצרי פארם – אנו רוכשים אותם ביומיום ומוציאים עליהם מאות ואף אלפי שקלים בחודש: מוצרי טיפוח, קוסמטיקה, מוצרים לתינוקות וילדים, ויטמינים, תוספי מזון, מוצרי טבע, תרופות ועוד. ללא עוררין, רשת סופר פארם נמנית בין רשתות הפופולאריות למוצרי פארם. לצד זאת, אי אפשר להתעלם ממגמה גוברת של רכישת מוצרים באונליין שבאה לידי ביטוי גם בתחום הנ"ל. לפיכך, החלטנו לערוך בדיקה במטרה לראות: איפה הכי זול לקנות מוצרי פארם: בסניפים פיזיים של רשת סופר פארם? בהזמנת מוצרים דרך אתר סופר פארם אונליין? או אולי משתלם יותר לרכוש אותם בקנייה מקוונת בחנויות חלופיות המתמחות בשיווק מוצרי פארם ברשת, דוגמת, DrugStore ו-Bela? הממצאים בכתבה.

 

 

לקנות מוצרי פארם בסניף פיזי או ברכישה באונליין?

כאמור, לצורך השוואת מחירים נבחרו ארבע חנויות: סופר פארם, סופר פארם אונליין, Bela ו-DrugStore. בחרנו באופן אקראי עשרה מוצרי פארם והשווינו את עלויותיהם בארבעת החנויות:

 

איפה מוצרי פארם עולים פחות?

 

 

לאחר שקלול מחיריהם של עשרת המוצרים בכל אחת מהחנויות וחישוב העלות הכוללת לרכישה, נמצא כי רכישת מוצרים בסניף פיזי של רשת סופר פארם הינה האפשרות היקרה ביותר, בעוד הזמנת מוצרים דרך אתר DrugStore היא הזולה ביותר (הפרש של 88.2 ש"ח לטובת DrugStore). גם הזמנת מוצרי פארם באתר Bela הוכיחה את עצמה כמשתלמת יחסית – עם חיסכון של 66.2 ש"ח ביחס לסופר פארם. עם זאת, ההבדל על עלות רכישת המוצרים בסופר פארם אונליין לעלותם בסניף איננו בולט כל כך: רק 18.9 ש"ח חיסכון לטובת סופר פארם אונליין.

 

 

ומה עם דמי משלוח?

אל לנו לשכוח בצד את דמי המשלוח. האם הזמנת מוצרי פארם ברכישה מקוונת משתלמת למרות עלות דמי המשלוח? בואו נראה:

חנות מקוונת DrugStore מציעה מגוון אפשרויות למשלוח ואיסוף הזמנות. אם לסכם את העניין, טווח המחירים נע מ-0 ש"ח (לאיסוף עצמי) ל-29.90 ש"ח (עבור משלוח מהיום להיום).

גם בחנות מקוונת Bela קיימות מבחר אפשרויות למשלוח מוצרים: אפשרות המשלוח היקרה ביותר עומדת על 26 ש"ח לכל היותר. כמו כן, Bela אינה גובה דמי משלוח בקניית מוצרים מעל 240 ש"ח.

סופר פארם אונליין גם היא מציעה תנאי משלוח נוחים: 29.90 ש"ח ומשלוח בחינם ברכישת מוצרים מעל 299 ש"ח. במקרה של איסוף עצמי, תחוייבו בעלות טיפול של 10 ש"ח (ברכישת מוצרים מעל 99 ש"ח – ללא עלות).

 

אם כך, האם בכל זאת כדאי להעדיף את אפשרות רכישת מוצרי הפארם באונליין? כן: ברכישה ב- DrugStore תחסכו 58.3 ש"ח (אחרי דמי המשלוח, במידה ותצטרכו לשלם) וב-Bela החיסכון יעמוד על 40.2 ש"ח. עם זאת, אם אתם רוצים לחסוך, חשוב שתקפידו להזמין מוצרים בסופר פארם אונליין רק בעלות כוללת של מעל 299 ש"ח כדי שלא תצטכו לשלם דמי משלוח – אחרת תחוייבו בסכום גבוה יותר ביחס לעלות שהייתם משלמים אם הייתם מגיעים לבצע את הקניה בסניף.

 

רגע לפני שמסיימים, נקודה חשובה להבהרה: להזכירכם, בבדיקה הנוכחית נבחנו רק 10 מוצרי פארם רנדומליים. אם אתם נוהגים לבצע רכישה מרוכזת של מספר מוצרי פארם ברכישה אחת, בשל עלות גבוהה כוללת של כל המוצרים, ככל הנראה לא תצטרכו לשלם דמי משלוח בהזמנה באונליין. וגם, ככל הנראה, גובה החיסכון יהיה ניכר יותר ככל שמספר המוצרים ברכישה אחת יהיה גדול יותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme