מחיר הסופר-קלאסיקו: כמה יעלו לכם חבילות ספורט בחו"ל?

עומר גלעדי5 דקות קריאה
טיפים לרכישת חבילות ספורט לחו"ל
שתף:

הסופר קלאסיקו הוא משחק הכדורגל המושך אליו, מדי שנה, את תשומת הלב הרבה ביותר מכל עימות ספורטיבי קבוצתי אחר בעולם. ריאל מדריד וברצלונה הן לא רק שתי הקבוצות המובילות בכדורגל הספרדי אלא, בשנים האחרונות לפחות, הן גם חולקות ביניהן את השליטה בכדורגל האירופי הנחשב בעיני רבים לטוב בעולם. אם מביטים בטבלת הזוכות בטורניר גביע אירופה לאלופות (טורניר אופ"א, UEFA, Union of European Football Associations), מאז הראשון שנערך בשנים 1955-1956 ועד זה האחרון של 2017-2018, קל להבין מדוע הסופר קלאסיקו של הליגה הספרדית נחשב למשחק כה חשוב ולמה יותר ויותר תיירים מחפשים חבילות ספורט כדי להגיע אל האצטדיון. ריאל מדריד זכתה בגביע אירופה 13 פעמים (ביניהם בחמש הפעמים הראשונות בהן נערך הטורניר) ואילו ברצלונה חמש פעמים, אולי הרבה פחות מריאל מדריד אבל שלוש מתוך זכיותיה של ברסה בגביע היו במהלך עשר השנים האחרונות, עשור בו ריאל מדריד זכתה בגביע ארבע פעמים.

 

כ-700 מיליון איש צפו במפגש האחרון בין ריאל מדריד לברצלונה בשידור ישיר מעל גבי מסכי טלוויזיה בכל רחבי העולם. מדי שנה עשרות אלפי אוהדי כדורגל ממדינות רבות, ביניהם לא מעט ישראלים, לא מסתפקים בצפיה במשחק בטלוויזיה ורוכשים חבילות ספורט המאפשרות חוויה עוצמתית הרבה יותר, לקיחת חלק במשחק סופר קלאסיקו ממושב באיצטדיון עצמו. אם גם אתם שוקלים להיות בקרב הקהל באצטדיון סנטיאגו ברנבאו, כשמשחק סופר קלסיקו נערך במדריד,  או קאמפ נואו כשברצלונה היא המארחת, תמצאו בפיסקאות הבאות מידע וטיפים שייסייעו לכם לבחור חבילת ספורט לברצלונה או חבילת ספורט למדריד.

 

הכל על חבילות ספורט לחו"ל
בכל משחק סופר קלסיקו בין ריאל מדריד וברצלונה צופים מאות מליונים בכל רחבי העולם, עשרות אלפי אוהדי כדורגל ממדינות רבות, ישראל ביניהן, בוחרים להגיע אל האיצטדיון ממש ולשבת סמוך ככל האפשר לכר הדשא עליו מתחולל העימות המרגש. חברות תיירות מציעות חבילות ספורט למשחקי סופר קלאסיקו, בחירת החבילה המאימה ביותר עבורכם תבטיח חוויה בלתי נשכחת

 

הרבה יותר ממשחק כדורגל

אין ויכוח על כך שהסופר קלאסיקו הוא מפגש בין שני מועדוני כדורגל מן המפוארים ביותר בעולם. אבל כוח המשיכה של משחק בין ריאל מדריד לברצלונה נובע לא רק מאיכות המשחק, שתי אימפריות הכדורגל של הליגה הספרדית מייצגים שתי קצוות בחברה, ריאל מדריד מזוהה עם בית המלוכה והממשל הספרדי וברצלונה לעומתה עם השאיפות הבדלניות של הקאטלונים. בשנים האחרונות המתח סביב סוגיית אחדותה של ספרד גואה, כולנו זוכרים את המשבר הפנימי שפקד את ספרד באוקטובר 2017 בעקבות הכרזת העצמאות החד צדדית של חבל קאטלוניה (שהעיר ברצלונה היא בירתו). לא פעם קרה שמשחק סופר קלאסיקו הוסיף שמן למדורת המאבק הפוליטי.

 

 

חבילות ספורט שיפגישו אתכם עם רונאלדו ומסי

מי שלא חושב שלאו (ליונל) מסי הוא שחקן הכדורגל הטוב ביותר בעולם כיום כנראה מעניק תואר זה לכריסטיאנו רונלדו. כידוע מסי הוא הכוכב של ברצלונה כבר למעלה מעשור ואילו רונלדו שיחק בריאל מדריד מאז 2009 ורק לאחרונה (אוקטובר 2018) נודע שנמכר, עבור 112 מליון יורו, ליובנטוס. שני כוכבי העל מסי ורונלדו הן אולי תופעות יוצאות דופן אבל העובדה ששניהם כבר עשר שנים נמצאים משני עברי כר הדשא בכל מפגש סופר קלסיקו מבהירה למה חבילות ספורט למשחק כזה הן כל כך אטרקטיביות.

 

מה כוללות חבילות ספורט
כדי לחוות מקרוב את מסי תצטרכו להזמין חבילת ספורט שכוללת כמובן טיסה, מלון וכניסה למשחק

 

מה בחבילה?

כל חבילת ספורט טובה תכלול את כל מה שצריך כדי להינות מן האירוע הספורטיבי שמטרת החבילה היא לקחת בו חלק. ביתר פירוט, על החבילה לכלול טיסות, חדר מלון, ארוחות, נסיעות אל ומשדה התעופה, נסיעות אל ומהאיצטדיון ומושבים טובים במשחק. 

 

כשבוחרים חבילת ספורט לסופר קלאסיקו צריך לשים לב איפה ממוקם המלון ביחס לשדה התעופה וביחס לאיצטדיון, איזו התחייבות יש לקבלת מושבים במיקום טוב, האם ניתן לשדרג את מיקום המושבים בתשלום נוסף, מתי ואיפה מקבלים את הכרטיסים למשחק, האם יש תשלומים נוספים (מס עירוני למשל המשולם בבית המלון). חשוב לבדוק אם יש דרישות שרוכשי חבילה צריכים לעמוד בהן כדי לאפשר קבלת כל המגיע, כך למשל בדרך כלל מוכרחים להיות זמינים בטלפון נייד במשך כל השהייה בחו"ל, השם על הכרטיס חייב להיות בדיוק כפי שכתוב בדרכון, לא ניתן להעביר כרטיס לאדם אחר ועוד.


חבילות ספורט למדריד או חבילות ספורט לברצלונה ניתן לרכוש ממגוון חברות תיירות ישראליות המתמחות בתחום תיירות הספורט, כך למשל איסתא וצבר. עלות חבילת סופר קלאסיקו נעה סביב 1,200 יורו, כשגובה המחיר תלוי בעיקר בטיב המלון והמושבים באיצטדיון.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme