8 ברים שווים שכדאי להכיר – ולא רק בתל אביב

מערכת5 דקות קריאה
לא רק בתל אביב - 8 ברים שווים
שתף:

קשה להתעלם מסצנת הברים של תל אביב, ונדמה שבכל פינה בעיר הזו מסתתרים להם ברים נהדרים שלכל אחד מהם ייחודיות משלו. מפאבים אפלוליים עם שפע של בירות ועד לברי יין מפונפנים עם קוקטיילים שאף אחד לא יודע איך באמת קוראים להם, האפשרויות רבות. אז בחרנו רק אחד, ואנחנו מתנצלים מראש בפני כל השאר, ועל הדרך מצאנו עוד 7 ברים שווים מחוץ לעיר הגדולה. אם אתם בדרך ללילה סוער בהוד השרון, בירושלים או בכלל במודיעין (כן, יש כאלה שחוגגים שם) יש לנו המלצות.

 

 

תל אביב

אימפריאל בר

ב-2017 הוא נכנס לרשימת 50 הברים הטובים בעולם, השנה הוא בטופ 100 והאמת היא שלגמרי בצדק. האווירה כאן מצוינת והמוזיקה תורמת למאמץ בהצלחה רבה, אבל תפריט הקוקטיילים הוא גולת הכותרת כאן. קחו למשל את הרוזיטה סאוור, שילוב של טקילה, ורמוט אדום, מרטיני ביטר, לימון וסוכר. על פניו פשוט אבל התוצאה היא קוקטייל כיפי שמעביר את הערב בכיף. יש כמובן עוד שפע של קוקטיילים וגם מנות טובות שישלימו את התמונה, אם כי כדאי להתכונן היטב כלכלית פשוט משום שהמחירים לא זולים.

 

 

רמת גן

הספסל

אחרי שנים שבהם רחוב ביאליק ברמת גן היה שומם למדי בשעות הערב (למעט כמה בתי קפה קטנים באזור) הגיע הבר השכונתי הקטן הזה ושינה את המצב. ככל שהזמן עבר מספר השולחנות רק גדל והבר השתלט גם על הכניסה לעסקים הסמוכים אליו. אז חוץ מאווירה נעימה ומוזיקה לא רעה, יש גם תפריט עם מחירים סבירים למדי. שניצל, חזה עוף או נקניקיות עגל יעלו עד 45 שקלים לכל היותר. כריכים יעלו לכם בין 28 ל-38 שקלים ויש גם מנות חלוקה נהדרות שלא יעלו יותר מ-40 שקלים. במהלך היום המקום מתפקד אמנם גם כבית קפה, אבל בערב האלכוהול יוצא, הבירות זורמות וזה בהחלט מקום טוב לצאת אליו עם החבר'ה (או לדייט).

 

 

פתח תקווה

ג'מס ביר פקטורי

היום יש לג'מס עוד כמה סניפים, כולל פאבים בהרצליה, במודיעין ובקיסריה, אבל הכל התחיל באזור התעשייה בפתח תקווה. כשנכנסים למקום מבינים שאכן מדובר במפעל בירה, מה שבעיקר מבטיח שפע של בירות טריות. בזמן שאתם שותים ונהנים מתקיימות כאן גם הופעות, למשל מופע סטנד אפ של תום אהרן או הופעות של אריק סיני ויהודים. מבחינת תפריט האוכל יש לכם כמה מנות מצוינות, אם כי לא זולות במיוחד. המנות העיקריות, למשל, כוללות קבב, פיש אנד צ'יפס, פאי בשר, קציצות עדשים או עוף טנדורי, וכולם יעלו בין 54 ל-72 שקלים. מנות הפתיחה (או הנשנושים ליד הבירה) יעלו בין 36 ל-48 שקלים. לא זול אבל בהחלט איכותי, מה שמסביר למה גם במהלך היום המקום די מלא – גם בעובדי האזור, וגם בחובבי בירות שמגיעים במיוחד.

 

 

ירושלים

החבית והברז

השם מחייב, והבר לא מאכזב. אם אתם חובבי בירות תמצאו כאן מבחר עשיר למדי של בירות, מגינס ועד מלכה או ווינשטפן, וגם המון מותגי ויסקי וקוקטיילים נהדרים. חוץ מזה, כיאה לבר שמושך אליו לא מעט קהל בכל יום בשבוע, גם תפריט האוכל מסקרן, אם כי המחירים לא זולים במיוחד. אדממה, צ'יפס או טבעות בצל יעלו לכם בין 35 ל-38 שקלים, ולמנה עיקרית תוכלו להזמין שניצל או קבב, וגם סלטים וכריכים בטווח מחירים שנע בין 42 ל-58 שקלים. מצד שני כל מנה כאן יוצאת מדויקת, המוזיקה טובה ומדי פעם יגיעו לכאן גם הופעות חיות.

 

עוד בר שווה באזור ירושלים, כי אם אתם כבר באזור חבל שתפספסו, הוא הגטסבי. זה בדיוק המקום להתנסות בכמה קוקטיילים מיוחדים כשברקע מתנגנת מוזיקת ג'ז. האפשרויות רבות (אולי אפילו רבות מדי עם עשרות קוקטיילים) וגם המחירים לא מאוד זולים (מ-45 שקלים לקוקטייל) אבל זו החוויה המושלמת.

 

 

View this post on Instagram

 

😋

A post shared by sivan (@sivanamar197) on

 

מודיעין

ביר גארדן

אלכסנדר ביר גארדן לא התחיל במודיעין, אבל הוא הגיע גם אליה בסופו של דבר. סביר להניח שלא תתקשו למצוא חניה באזור, שכן לא מדובר באחד המקומות הכי לוהטים במודיעין – באזור התעשייה ליגד (הפארק הטכנולוגי). מצד שני החוויה בהחלט טובה. העיצוב מושקע, הבירות זורמות והאוכל נהדר, ויש לכם גם מגש טעימות מדליק: במקום להזמין חצי ליטר של בירה אחת בלבד תקבלו מגוון בירות ב-36 שקלים בלבד. בצד האוכל יחכו לכם המבורגרים, פיש אנד צ'יפס, נקניקיות הבית וגם כמה סלטים לבחירה. כל מנה תעלה לכם בין 42 ל-68 שקלים. מחיר מנות הפתיחה מתחיל ב-30 שקלים. אם תגיעו במהלך השבוע בין 19:00 ל-21:00 לפחות תוכלו ליהנות ממבצע 1+1 על בירות אלכסנדר מהחבית.

 

 

ראשון לציון

פיראט בר

כמו שהשם בטח מרמז, יש למקום הזה קונספט די ברור. העיצוב, הפיראטים והבירות שמגיעות מכל מקום בעולם, הכל משתלב יחד ויוצר חוויה קלילה וכיפית. כל מותגי הבירה הטובים נמצאים כאן, כולל בירות מגרמניה, צ'כיה, בלגיה, אנגליה, ספרד וכמובן גם מישראל. תפריט האוכל כאן, בהשוואה ללא מעט ברים אחרים בארץ, הוא דווקא תפריט די עשיר. פירות ים (75-110 שקלים), דגים (70-90 שקלים), פסטות (60-80 שקלים) וגם מבחר מנות בשר (50-110 שקלים) לצד מנות קטנות שמשלימות את הבירה.

 

 

הוד השרון

אגנס

אווירה נהדרת, אלכוהול מצוין ואוכל טוב. האמת היא שלא צריך הרבה יותר מזה, ובר אגנס בהוד השרון מספק את הסחורה. חוץ מהאוכל והשתייה יש כאן הופעות והרצאות על הבר מדי פעם, אבל אתם בעיקר באים כדי ליהנות מבירה משובחת. אם תעשו את זה אחרי השעה 1:00 יחכה לכם מבצע 1+1 על האגנס בורגר. בין 17:00 ל-20:00 יש מבצע דומה גם על מבחר הבירות מהחבית.

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme