4 המשפטים שיוכיחו לבוס שלכם שאתם טובים במה שאתם עושים

איריס קליין5 דקות קריאה
להרשים את הבוס בכל מצב
שתף:

כשאנחנו נתקלים בבעיה בעבודה, התקשורת עם המנהל יכולה להשפיע רבות על הקריירה. המפתח להתקדם בקריירה הוא להבין שלמנהלים יש הרבה עובדים והרבה עבודה על הראש, והם תמיד יעדיפו בקרבתם את האנשים שיודעים לפתור בעיות לבד. הם יעדיפו את העובדים שמגדילים ראש ולא מטרידים אותם בענייניי זוטות. אלה האנשים שהם יעניקו להם הרבה יותר סמכויות ואחראיות ואלה העובדים שגם יתקדמו בדרג התפקיד שלהם מהר יותר. הכל מתחיל ונגמר בגישה וביכולות תקשורת, יכולות שתוכלו למצוא גם בכם אם המטרה היא להרשים את הבוס

 

 

אנשים רבים פונים לבוס בשאלה: 'יש לי בעיה. מה עלי לעשות?' זאת גישה רגילה וטבעית כמובן, אך בפועל היא יוצרת לבוס עוד עבודה כשהוא נדרש למצוא פתרון לבעיה. זה בסדר אם מדובר בתפקיד חדש, אך במידה ואתה עובד ותיק ואינך מקבל משוב מידי או מענה ישיר מהמנהל, תדע שמצבך לא טוב. למעשה, הקריירה שלך בסכנה ומישהו עוד עשוי להראות לך את הדלת החוצה. להלן כמה משפטים חשובים שכל בוס ישמח לשמוע ויאוששו את הרושם שלכם.

 

"יש לי בעיה. הנה פתרונות אפשריים."

אמרה כזו רק מוכיחה שחשבת  איך לפתור את הבעיה, ועבור המנהל שלך משפט כזה יהיה לגמרי אינדיקטור של פוטנציאל. אמנם אתה עדיין מבקש ממנו את עזרתו, אבל כשאתה גם מספק אפשרויות טובות לפתרון הבעיה, אתה יוצר אצלו הרבה פחות עבודה.

 

דרך רעה להרשים את הבוס
אם אתם רוצים להרשים את הבוס כדאי שיהיו לכם פתרונות אפשריים שלא יפילו עליו עוד עבודה

 

"יש לי בעיה, הנה פתרונות פוטנציאליים. זה מה שאני ממליץ ואני אסביר."

אם אתה יכול לעשות את זה באופן קבוע וההמלצות שלך גם הגיוניות, המנהל שלך פשוט יתאהב בך!

 

 

"עלתה בעיה. אלה היו האפשרויות שלי. בחרתי לעשות זאת. זו הסיבה, וזה בטיפול."

"זה בטיפול" היא נעימת מרגוע לאוזניו של מנהל עסוק. זאת הדרך להתמודד עם בעיות, כשלך יש את הסמכות לקבל החלטה על פתרונן. אתה בעצם רק מעדכן את המנהל שלך בעניין וגורם לו להיות מודע למצב, אך בו בעת אתה גם מתיר ממנו אחראיות ובעיקר עבודה.

 

דרכים להרשים את הבוס
אם אתם רוצים להרשים את הבוס חשבו על כמה חלופות אפשריות להתמודדות עם הבעיה

 

"זה נשמע כאילו נתקלת בבעיה, הנה כמה אפשרויות לפתור את זה. אני יכול לעזור. "

אם אתה כבר במקום שאתה צופה את הצרכים של המנהל שלך וגם מספק לו פתרונות, דע שבאותו רגע קנית אותו ואתה לגמרי העובד המועדף עליו. זה גם כבר צעד להתקדמות מהירה בתפקיד. יחד עם זאת, חשוב שלכל אמרה שלך תהייה גם הוכחה בשטח, אחרת אם תאמר דברים בעלמא זה יכול לבוא נגדך.

 

ללמוד איך לתקשר בצורה שתוביל אותך לשלב הבא בקריירה שלך הוא החלק הקל. החלק הקשה באמת, הוא לפתח את הכישורים הללו כדי לפתור בעיות. לבוא עם פתרונות טובים, להצליח לתקשר באופן קבוע ולהיות מסוגל לבצע בשטח את כל מה שאתה אומר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme