כרטיס נטען דואר – הדרך שלכם להישאר במסגרת התקציב

אביה פרי5 דקות קריאה
מה הוא בכלל כרטיס נטען דואר?
שתף:

מכירים את התחושה שהלוואי ומישהו היה יכול לעצור אותנו לפני שאנחנו מרוקנים את חשבון הבנק? לפעמים זו הידיעה המנחמת שלא כל התשלומים ירדו החודש הזה, לעיתים זה מבצע מפתה ויש זמנים שאנחנו פשוט נכנעים לרצון לפנק את עצמינו. כחלק מהשליטה ולקיחת האחריות על ההוצאות יש פתרון שכדאי להכיר: כרטיס נטען דואר, זה שיעזור לכם לשלוט בהוצאות.

 

כרטיס נטען דואר והתקציב
מה עושים כשצריך לשלוט בתקציב אבל הכסף נעלם לנו מהארנק?

 

כרטיס נטען דואר

כרטיס נטען דואר הינו כרטיס מזוהה (אך שם בעל הכרטיס לא מוטבע עליו), אשר אינו מחובר למעשה לחשבון הבנק שלכם. ניתן להטעינו מחשבון הבנק דרך האינטרנט או דרך סניף הדואר בסכום שבין 250 ₪ עד 1,000 ₪ בכל הטענה. אחד מיתרונות הגבלת הכרטיס הם האפשרות לגהצו רק עד הסכום שטעון בו, כך שגם בעת גניבה או אבדון הכרטיס, הנזק הוא מזערי. באמצעות כרטיס נטען דואר תוכלו להזמין באופן בטוח באמצעות הטלפון או באינטרנט כיוון שלא ניתן להשתמש בכרטיס מעבר לסכום הטעון בו באותו זמן נתון. הכרטיס מבוטח כמקובל בכל סוגי כרטיסי האשראי, ולמעשה הוא כרטיס בינלאומי המאפשר לבצע עסקאות בכל בית עסק בארץ ובחו"ל המכבד כרטיסי "ויזה".

 

 

שליטה בהוצאות

רבים המתקשים לשלוט בהוצאות שלהם בצורה הרמטית מחפשים אחרי שיטה שתאפשר את חלוקת התקציב להוצאות קבועות וידועות מראש. 'שיטת המעטפות' המוכרת היא פתרון נהדר למי שרוצה 'להרגיש את הכסף' ולדעת בדיוק מה עובר לו בין הידיים. חסרונה המשמעותי, היא העובדה כי כמעט בלתי אפשרי להתנהל ללא אשראי בישראל 2018. כרטיס נטען דואר הוא פתרון ביניים שבו אתה קובע באיזה סכום לטעון את הכרטיס כדי שתוכל לבזבז בדיוק את הסכום שתכננת. רוצה להגביל את סכום הכסף לבזבוז? הטען את הכרטיס בסכום שהקצבת. כך תהיה בטוח שלא תבזבז מעבר לתקציב שעליו החלטת.

 

כרטיס נטען דואר עוזר לכם
אתם מגדירים את מסגרת התקציב של הכרטיס שלכם – וקונים רק ממה שיש

 

מה עושים עם הכרטיס?

מתנת גיפט קארד

מכירים את הגיפט קארד המעצבן שמכריחים אתכם לקנות בחנות מסוימת שאתם בכלל לא אוהבים? אדם קם בבוקר, רוצה לשמח אתכם במתנה, להשקיע מחשבה, לא סתם כסף מזומן כמו איזה דודה רחוקה. אז הוא הולך לקניון, מהמר על חנות שאתם בטח אוהבים וטוען כרטיס מתנה במיטב כספו. במקרה הטוב הוא קלע, ובמקרה הרע יממן את המתנה שאתם צריכים לקנות למישהו אחר. אז מה עושים? טוענים כרטיס נטען דואר בסכום הרצוי כך שמקבל המתנה יוכל להשתמש במתנה לפי ראות עיניו. בעלי עסקים? פנקו את העובדים שלכם במשהו שהם באמת יאהבו.

 

 

ילדים

מגיע שלב בחיים שבו אתה מבין שאף אחד לא הולך ללמד אותך על כסף, וזה רק עניין שלך כמה תלמד לבד או לא. לתחושה הזאת מתלווה בדרך כלל תקווה שאת הילדים שלנו נלמד אחרת. ואכן תופעה שכיחה בקרב משפחות עשירות היא שהילדים מתנהלים עם כסף משלהם כבר מגיל צעיר, לומדים להשקיע ובעיקר לא להרתע ממילים כמו כרטיס אשראי, חשבון בנק, עמלות ופעולות. בעידן שבו המזומן עתיד להעלם, ערך מוסף חשוב הוא ללמד את הילדים לנהוג באחריות באשראי ולהביאם להבנה שהכסף יוצא גם אם לא רואים אותו. כרטיס נטען דואר יאפשר לכם לטעון סכום מסוים כך שהניסוי והטעיה של הילד יהיו מתונים, שכן אין צורך בניהול חשבון בנק של ממש. זאת ועוד, שתוכלו להיות רגועים במידה והילד מאבד את הכרטיס, שכן אובדן או גניבת הכרטיס ופרטיו אינה חושפת את חשבון הבנק שלך להונאות.

 

חו"ל

כרטיס נטען דואר לחו"ל הוא כרטיס דומה לכרטיס דואר נטען, המאפשר טעינת הכרטיס לקראת הטיסה לחו"ל וכן טעינות נוספות על ידי בא כוחך בארץ במידת הצורך. יתרונו המרכזי הוא בשקט הנפשי שהוא מאפשר בעצם הידיעה שאין אתה חשוף להונאות בכרטיס אשראי בארץ זרה. כך תוכלו לקבוע מראש את התקציב לטיול ולבצע שימוש נוח בכל מקום המכבד כרטיס אשראי של ויזה. הכרטיס מאפשר משיכת מזומנים בכספומטים וכן ניתן לרכוש באמצעותו באופן בטוח באינטרנט. תוקפו של הכרטיס הוא עד 3 שנים והוא ניתן לטעינות חוזרות, כך שעשוי לשמש אתכם בנסיעות רבות באופן בטוח.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme