7 בתים קטנים ומגניבים שתוכלו לשכור בחופשה הבאה בפחות מ-200 דולר ללילה

מערכת5 דקות קריאה
בתים קטנים יחסכו לכם הרבה כסף בחושה
שתף:

עד לפני כמה שנים, לינה בבית מלון הייתה האופציה היחידה שהכרנו. כלומר, בהנחה שלא יצאנו לחופשה בניו יורק והתנחלנו אצל הדודים או החברים הטובים שעברו במסגרת רילוקיישן עם כל המשפחה. מאז הרבה דברים השתנו, וגם AirBnb שינה את כללי המשחק. אלא שמסתבר שגם לדירות במרכזי הערים יש תחליף זול יותר. במקום לשלם מאות דולרים אפשר לשלם סכומים צנועים הרבה יותר על בתים קטנים ומצוידים.

 

בתים קטנים ביעדים הכי שווים

אם אתם מחפשים דרך קצת יותר יצירתית – והרבה יותר חסכונית – לבלות את החופשה שלכם, יש לנו כמה רעיונות מקוריים בשבילכם. אתם לא צריכים להסתפק בחדרון קטן ולא מאובזר, אלא דווקא להיפך. ביעדים רבים תמצאו בתים קטנים ודירות קומפקטיות שיעלו לכם מעט מאוד אבל יספקו את כל מה שאתם באמת צריכים.

 

 

סאמרסט, קליפורניה – 72 דולר ללילה

הנה ההוכחה הראשונה שלנו: בית קטן, חמים ונעים, והוא אפילו ידידותי לסביבה. תמורת סכום צנוע ללילה תקבלו את כל מה שאתם צריכים, כולל מרפסת פרטים ונוף נהדר – והנכס כולו נשען על אנרגיה סולארית. אם אפשר לחסוך גם כסף וגם אנרגיה, הרי זה משובח.

 

VRBO

 

הומר, אלסקה – 76 דולר ללילה

אם אתם מתכננים חופשה באלסקה מומלץ להגיע למושב הומר היפהפה. חוץ מנוף לים ולהרים בטח תסכימו שהדירה עצמה קטנה ומתוקה, ובעיקר פרקטית מאוד. במחיר הזה קשה לבקש יותר מזה.

 

 

ווינדק, גרמניה – 90 דולר ללילה

התמונה אומרת הרבה, ואין ספק שהמקום נראה כמו צימר – גם מבחוץ וגם מבפנים. לא רחוק מהנהר נמצא הבית הזה, עם העיצוב הבלתי רגיל והאווירה החמימה במיוחד.

 

 

אמסטרדם, הולנד – 100 דולר ללילה

אם היינו אומרים לכם שאפשר למצוא פתרון לינה באמסטרדם ב-100 דולר כנראה הייתם צוחקים. אלא שזה בהחלט אפשרי, ואתם אפילו עומדים ליהנות מחוויה נהדרת. אז תתרחקו קצת מהעיר ותגיעו לאזורים שקטים יותר, כאלה שלגמרי עונים על ההגדרה של "חופש".

 

HomeAway

 

בריירווד, אוסטרליה – 108 דולר ללילה

טוב, הבית הזה קצת מותח את גבולות הגזרה ואם דיברנו על בתים קטנים – הנה אחד קטן במיוחד. מצד שני, כל פינה כאן מתוכננת היטב. אפשר גם לתאר את הנכס הזה כגרסה מודרנית לבית קטן בערבה, כשהוא ממוקם בחוות סוסים ענקית שתרצו ללכת בה לאיבוד.

 

HomeAway

 

ספרינגפילד, אורגון – 204 דולר ללילה

מה דעתכם לישון בכרם, בבית קטן אבל מפנק עם מרפסת פרטית ונוף למטעי הענבים? אז נכון, המחיר כאן קצת יותר גבוה, אבל לנו זו נראית כמו חופשה באמת מיוחדת.

 

בתים קטנים באורגון
VRBO

 

בתים קטנים למיטיבי לכת: ווילסון, ויומינג – 314 דולר ללילה

עלינו עוד קצת במחיר וגילינו את הבקתה המפוארת הזו. היא קטנה יחסית אבל היא לא רחוקה מאתר הסקי Jackson Mountain Resort וגם מהפארק הלאומי של ויומינג. עם אח, חדר שינה נפרד ומטבחון מאובזר, הדירה הזו שווה כל שקל.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme