לתפוס צבע ולהרוויח כסף: 5 דרכים לייצר הכנסה גם כשאתם בנופש

שני ודאוקר2 דקות קריאה
אפשר לייצר הכנסה בחופש ועדיין ליהנות
שתף:

לא זול לנסוע לחופשה. לוקחים חופש מהעבודה ולא מרוויחים על פרויקטים מיוחדים או שעות נוספות, הטיסה או הנסיעה עולה לא מעט, צריך לבחור מקום לינה וכמובן שכניסה לאתרים או אטרקציות גם היא עולה כסף. משפחות רבות מתכוננות לא מעט לקראת יציאה מהחופשה ומכינות את הקרקע להשלמת כספים שהחופשה שואבת. אבל – מה אם מישהו היה נותן עצות איך לצאת לחופשה ובמקביל להרוויח כסף? מעניין לא? הנה כמה דרכים לכך שבדרך כלל אנשים לא חושבים עליהן אבל יכולות בהחלט לשפר את מצב העובר ושב בזמן הנופש.

 

החלפת דירות

הנושא הכי חם בשנים האחרונות בעולם החופש והנופש. נסעתם? פיניתם בית ומקום חנייה? למה לא להציע אותם לשוכרים פוטנציאליים שיכולים ללון בבית ולשלם לכם עבור הלינה, גם אם סכום נמוך? אנשים רבים מציעים את הבתים שלהם להחלפה וכך חוסכים לא מעט כסף, שכן אין הם משלמים על הלינה במקום שאליו הם נוסעים. אתם יודעים על מכר או ידיד שאינו מחזיק רכב? הציעו לו לשכור את הרכב שלכם. אם אתם מתגוררים באזור אטרקטיבי, יפה וכזה שנחשב למבוקש תוכלו להרוויח סכום של כמה מאות שקלים עבור כל לילה, כך שבהסתכלות הרחבה אין ספק שמדובר בעניין כדאי ורווחי, בין אם תשתמשו בפלטפורמת airbnb או בכל חלופה אחרת.

 

לייצר הכנסה מהדירה כשאתם בחופשה
במקום להשאיר דירה ריקה – למה שלא תסבלטו אותה?

 

מכירות מוצרים אישיים

רבים מאיתנו עוסקים בתחומי אומנות שונים או מציעים שירותים ומוצרים למכירה. נסיעה למקום אחר, בארץ או בחוץ לארץ, היא הזדמנות לחשוף את העיסוק גם שם בפני קהל יעד אחר ושונה. קחו אתכם מלאי של מוצרים שתוכלו למכור עם הגיעכם למקום החופשה. יתרה מכך, אפשר לעשות עבודת הכנה בשיווק וכך להודיע בצורה פרסומית על דבר הגעתכם. ייתכן וישנם לקוחות פוטנציאליים רדומים שהגעתכם אל האזור שלהם תגרום להם לצאת ממקום הנוחות שלהם וישמחו להכיר ולרכוש. תחושת פספוס גדולה תתקבל כשמגיעים לחופשה ומגלים שם אנשים שיודעים על העסק שלכם או על פועלכם.

 

 

עבודה מרחוק עם מחשב נייד ואינטרנט

נכון, חופשה היא הזדמנות להתנתק ממקום העבודה ומהמשימות היומיומית שלו. יחד עם זאת לעיתים כדאי להצטייד במחשב הנייד, להתחבר לרשת האינטרנט ולגלות שאפשר תוך מספר דקות בלבד להשלים משימה זו או אחרת וכך לשפר את ההישגים או לקדם תמלוגים. גם מי שפוסל מכל וכל את האפשרות של עבודה במהלך חופשה או ערבוב עסקים ונופש עשוי למצוא פתרון נוח וזמין להקדיש כמה דקות בלבד מדי פעם ולהרוויח קצת כסף על הדרך.

 

אפשר להרוויח גם כשאתם על החוף
לפתוח מחשב לכמה דקות גם כשאתם על החוף – ולהכניס כסף

 

מכירה מקוונת של מוצרים דיגיטליים

מי שממילא עוסק בתחום כזה או אחר אשר מאפשר לו למכור מוצרים כהכנסה פסיבית – כמובן שימשיך בכך גם בהיותו בחופשה. חשוב לוודא שאין תקלה בהורדת קבצים או באספקת המוצרים המדוברים וכדאי אפילו לתגבר את פעולות השיווק לקראת היציאה לחופשה עצמה. כך אפשר יהיה לנפוש או לטייל ולדעת שהמכירה ממשיכה באופן שוטף ורגיל ללא הפרעה. מדובר בפתרון טוב מאד שכדאי אפילו ליצור אותו יש מאין במידה וכבר יש עסק עצמאי שאפשר לפתח בו מוצרים דיגיטליים.

 

 

גם אם לא מרוויחים – אפשר וכדאי להוזיל!

חופשה היא עסק יקר, אבל הבחירה בידינו אם היא תהיה יקרה מאד או יקרה במידה. הנה כמה טיפים חשובים שמלמדים שבעזרת מחשבה והתנהלות נכונה אפשר להוזיל בצורה משמעותית את עלויות החופשה ולסיים אותה אפילו עם פלוס בחשבון הבנק:

1 – אופי חופשה – לינה באכסניית נוער הרבה יותר זולה מאשר בבית מלון והזמנת מקומות באתר קמפינג תהיה זולה אפילו יותר.

2 – נסיעה – במקומות רבים בכל רחבי העולם אפשר להתנייד בקלות ונוחות בתחבורה ציבורית וכאשר מעדיפים את האפשרות הזאת על פני שכירת רכב – אפשר לחסוך לא מעט כסף.

3 – אתרים חינמיים או קופונים – כמעט לכל אתר או אטרקציה כיום אפשר למצוא קופונים, הנחות או מבצעים. חשוב להכין שיעורי בית מבעוד מועד וכך לדעת בדיוק איך להשיג את המחירים הנמוכים יותר.

 

לייצר הכנסה וגם לחסוך
במקום לשכור רכב בחרו בחלופות זולות יותר

 

הכי חשוב – לא חושבים על כסף בזמן חופשה

כשנוסעים לנופש רוצים ליהנות, לשבור שגרה, לאוורר את הגוף והנפש ולבלות בחברת משפחה או חברים. התעסקות בלתי פוסקת בכסף תעמוד בסתירה לניסיונות ההנאה ולכן העצה הכי טובה היא – עזבו הכל, שימו את השגרה בצד ותיהנו!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme