15 המכוניות המכוערות ביותר אי פעם

מערכת4 דקות קריאה
אלו הן המכוניות המכוערות מכולן
שתף:

נתחיל ונסכים בנושא אחד: היופי הוא בעיני המתבונן. אלא שיש גם כמה דברים לגביהם יש הסכמה די גורפת. הם פשוט מכוערים. זה נכון גם בעולם הרכב, שבו רכבים רבים ייחשבו יפים בעיני אחרים וקצת פחות בעיני היתר, אבל יש מכוניות שהן פשוט לא יפות. הנה 15 המכוניות המכוערות ביותר שיוצרו אי פעם, ונראה אם תחשבו אחרת.

 

Covini C6W מודל 2004

הרשימה שלנו נפתחת עם מכונית שיש לה דווקא פוטנציאל, או – היה לה, לפני שהוסיפו לה כמה אלמנטים שפגעו בסיכויים שלה להיתפס יפה יותר. שני הגלגלים הנוספים, למשל, קצת מיותרים. הם שם כדי ליצור יותר איזון למכונית עם 400 כ"ס אבל התוספת, לצד הניסיון לעצב מכונית ספורט, פשוט לא מוצלחת.

 

 

Marcos Mantis

היצרן הבריטי הזה התמחה ברכבי ספורט ולמרבה הצער, רובם די מכוערים. אלא שהרכב הספציפי הזה "ניצח" את כל השאר. למרבה המזל, רק דגם אחד ראה עולם ב-1968, ושם זה נעצר.

 

 

Troll Sportcoupe

חברת הרכבים הבלגית Troll Plastik & Bilindustri ממש רצתה לעצב רכב מיוחד במינו. חומר הגלם שעוטף אותה קל יחסית ונחשב לעמיד בפני חלודה. הבעיה היא לא בתכנון המפרט הטכני אלא דווקא בעיצוב, וזה גם ההסבר למה המכונית שרדה בשוק רק שנתיים, בין 1956 ל-1958. משם החברה השתפרה קצת, אבל ממש קצת.

 

 

Hyundai Tiburon

נתחיל משיעור קצר בספרדית: פירוש המילה Tiburon הוא "כריש", וזה בדיוק מה שהעיצוב אמור לשקף. התוצאה גם משקפת את הרעיון הזה, אבל זה לא אומר שאנחנו אוהבים אותה, כי אנחנו לא.

 

 

Stutz Blackhawk

נמשיך לרכב שיוצר ב-1972 ועד היום לא ממש ברור מה עבר למעצב בראש ומאיפה ההשראה ל"יצירה" הזו. אורך המכונית כשישה מטרים, והיא גם הייתה די יקרה בזמנו (לפי השמועות אלביס עצמו די אהב אותה).

 

 

View this post on Instagram

 

Got the old girl back from the shop after a 2 month hiatus! Woot woot #stutz #stutzblackhawk

A post shared by 78StutzBlackhawk (@78stutzblackhawk) on

 

PT Cruiser

באופן כללי, קרייזלר היא יצרנית רכב לא רעה בכלל. זה לא אומר שאין לה נפילות לפעמים, והנה דוגמה לנפילה כזו. יכול להיות שהביצועים שלה טובים (לא ניסינו בעצמנו) אבל מה שבטוח הוא שמדובר בעיצוב לא מאוד מוצלח.

 

 

Brubaker Box

תמונה שווה אלף מילים, ובמקרה הזה התמונה באמת מדברת בעד עצמה. זו פשוט קופסה מכוערת עם גלגלים, אם כי במקרה של אזעקת אמת, המכונית הזו יכולה בהחלט לשמש כמרחב מוגן. רק אומרים.

 

 

View this post on Instagram

 

#brubaker #brubakerbox #hotrod #hotrods #highwaystar77 #hashtag #vannerworld #vanlife #vanning #vanner#vannin

A post shared by Pete Allen Van Plisko 🇺🇸 (@highwaystar_77) on

 

Reliant Robin

זו מכונית? סירה? טוסטוס? מי יודע. היא הייתה אמנם די פופולרית אי שם בראשית הדרך אבל זה לא אומר שאנחנו חייבים לחבב אותה או לחשוב שהיא נראית טוב. כי היא לא.

 

 

2010 Veritas RS III

היצרנית שעומדת מאחורי הפיתוח הזה לא הייתה מאוד פעילה במשך שישה עשורים, וכשרואים את המכונית הזו אפשר להבין למה – ולתהות למה זה היה צריך להשתנות. הקאמבק הזה לא מוצלח ויש לנו חשש שאם נלחץ על הכפתור הלא-נכון, נשחרר איזו מפלצת לעולם.

 

 

Nissan Cube

הנה דוגמה טובה למכונית שמקבלת שם מאוד מייצג, והיא בהחלט נראית כמו קובייה. אם מישהו היה משקיע מאמץ בעיצוב כפי שהשקיעו בבחירת השם, אולי היה סיכוי שהיא גם תיראה קצת יותר טוב. כמה דרקונים הייתה המכונית הזו מקבלת מדורין, לדעתכם? כי אנחנו בטוחים שיש כאן מחדל אופנתי חמור מאוד.

 

 

View this post on Instagram

 

. さり気なく停めてるこんな時が 一番グッときたりする #nissancube #stock

A post shared by Kento Hashizume (@zumeken26) on

 

רכב הספורט Weber

מכונית הספורט הזה זכתה לכינוי "המהירה" והיי, אנחנו לא טוענים אחרת. אנחנו כן מציעים שם חלופי: "המכוערת".

 

 

Panoz Abruzzi – Spirit of Le Mans

יש מי שדווקא יחשוב שמדובר במכונית נאה למדי, אבל השילוב בין העיצוב המוגזם למחיר ההזוי (330,000 פאונד) מדבר בעד עצמו. לפי התכנון המקורי אמורות היו לצאת לשוק 81 יחידות בלבד, ובפועל לא נמכרה אף אחת והרכב נגנז. מזל.

 

 

View this post on Instagram

 

The Panoz Abruzzi is a homologated version of the car that raced at the 12 Hours of Sebring in 2011. The road car features a supercharged LS3 engine making 650 bhp, and a unique "trifecta" cooling system, which utilized three rear-mounted radiators to keep coolant temperatures consistently low during hard use. The body is constructed from a unique multilayer composite known as REAMS; Recyclable Energy Absorbing Matrix System. The material is said to be as strong as carbon fiber but lighter, with better impact absorption and more environmentally friendly. The polarizing styling is very distinctive, and it reminds me of something a dastardly supervillain would drive. #Panoz #PanozLLC #PanozRacing #PanozAbruzzi #Abruzzi #SpiritOfLeMans #AmericanLeMans #AmericanLeMansSeries #24HoursOfLeMans #12HoursOfSebring #RoadAtlanta #MadeInGeorgia #Homologation #RaceCar #BecauseRaceCar #AmericanSupercar #LS3 #DriveTastefully #DriveFreeOrDie #CarSpotting #CarCulture

A post shared by Rahul S. (@aldairion) on

 

Cirtoen Ami

חברת סיטרואן נחשבת ליצרנית צרפתית איכותית, ובאופן כללי אנחנו מצפים מהצרפתים לסטייל מושקע במיוחד. המכונית הזו לא בדיוק עונה על ההגדרה. בלשון המעטה. אמנם מדובר על עיצוב משנת 1961 אבל גם זה לא תירוץ, לפחות לא תירוץ מקובל.

 

 

Fiat Multipla

טוב, זה כבר באמת מוגזם. אנחנו ממש רוצים להאמין שהכוונה הייתה להתחרות על תואר "הרכב המכוער בעולם" אבל האמת היא שגם במקרה הזה מדובר במפגע סביבתי. אם אתם רואים עדיין רכבים כאלה על הכביש אל תופתעו, שכן יש עדיין בעלי רכבים שלא נפרדו מהדגם הנורא הזה, למרות שהייצור נעצר ב-2010.

 

 

View this post on Instagram

 

A tak se řídí dobře#fiatmultipla

A post shared by Multipla Gang❤️❤️❤️ (@multipla_is_best) on

 

The Aurora

המכונית הזו אמורה להיות בטוחה מאוד, והיא יוצרה כבר ב-1957. השאלה היא האם הבטיחות מצדיקה את חוסר ההשקעה בעיצוב, שכן התוצאה הסופית פשוט לא יפה.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme