רשת A&O בדרך לישראל ובית מלון בתל אביב יעלה 50 ש"ח ללילה

מערכת2 דקות קריאה
מחירי המלונות בדרך למטה? A&O באה
שתף:

התיירות בישראל בהחלט במצב לא רע. עוד לפני שהחלו באופן רשמי אירועי האירווזיון, אלה שיביאו אלינו עוד שפע של תיירים מכל אירופה, הנתונים משקפים מצב לא רע בכלל. אלא שיש טענה אחת שנשמעת לא פעם, גם מהתיירים הזרים וגם מהישראלים שמעדיפים לנפוש בלי לעבור בנתב"ג: מחירי המלונות בארץ גבוהים למדי, וגם הפלטפורמה של AirBnb לא ממש שינתה את התמונה. כמו שזה נראה, הסיפור הזה עומד להשתנות. הסיבה היא כניסתה של שחקנית חדשה למשחק, רשת ההוסטלים A&O.

 

 

הוסטלים בתל אביב ובאילת

הישראלים אוהבים את אילת, התיירים מעדיפים את תל אביב – ורשת A&O שואפת לספק פתרון גם לאלה וגם לאלה. על פי הדיווחים, הרשת מקיימת מגעים בנוגע לרכישת נכסים בשני היעדים התיירותיים, והיא שמה עין גם על ירושלים, היעד הטבעי הבא. אם הכול יעבוד לפי התכניות, במלון התל אביבי יוצע פתרון אירוח לכ-600 אורחים, והוא יתאים גם למטיילים בודדים, גם לצעירים וגם לאנשי עסקים שמחפשים פתרון זול ונוח.

 

אם וכאשר תיכנס רשת A&O לישראל, הרי שארץ הקודש תצטרף לכמה יעדים לוהטים אחרים באירופה, כולל אמסטרדם, פראג, וינה וברלין. בזאת מתרחבת גם התחרות על השוק, לאחר שגם רשת המלונות Meininger (המפעילה מלונות באירופה) הודיעה על כוונתה להיכנס לישראל. הרשת מתמקדת בתל אביב, כמובן, אבל מחפשת במקביל נכס ייעודי גם בעיר הבירה.

 

 

המחיר של A&O: כ-12 יורו ללילה

כאמור, הכניסה של רשת A&O לא אמורה להפתיע, אבל היא עשויה לזעזע מעט את תחום המלונאות, בעיקר בתל אביב. 2018 הייתה אמנם שנה חזקה מאוד, וגם 2019 צפויה להיות מרשימה – גם בזכות האירוויזיון שכבר הוביל לתפוסה מלאה כמעט בכל בתי המלון העיר – אבל התיירים מודעים לאתגר אחד מרכזי. מחירי האירוח. בזמן שהטיסות הפכו זולות יותר בעידן הלואו-קוסט, גם בתי המלון נדרשים ליישר קו ולהציע מחירים נוחים. רשת A&O אמורה להציע את הפתרון הזה, כאשר ברוב היעדים באירופה היא גובה היום מחיר של כ-12 יורו ללילה. בנוסף יוצעו חדרים המותאמים גם למשפחות (עם ילדים קטנים) שיעלו מעט יותר.

 

 

פתרון גם למצוקת הדיור?

אם ניקח את המהלך הזה עוד צעד אחד קדימה, נגלה שלמעשה מדובר גם בהזדמנות לא רעה להתמודד עם מחירי השכירות הגבוהים בתל אביב. בהנחה שמחיר הלינה בהוסטל יעמוד על 12 יורו ללילה, הרי שחודש שלם (31 ימים) יעלה 372 יורו, או כ-1,600 שקלים. אין ספק שמדובר בסכום אטרקטיבי מאוד בעידן שבו מחירי השכירות בתל אביב גבוהים פי 2 לפחות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme