פורים בזול: איך מתחפשים בפחות מ-100 שקלים?

שני ודאוקר2 דקות קריאה
כך תמצאו תחפושות זולות לפורים
שתף:

חג פורים יצוין בעוד קצת יותר מחודש וכנראה שמי שלא הזמין תחפושת לילדיו (או לעצמו) דרך אחד מאתרי הסחר המקוונים – כנראה פספס את המועד וכעת ייאלץ למצוא את התחפושת המתאימה לו ביותר בזירה המקומית. אין מה להצטער. נכון שהאתרים מחוץ לארץ מציעים מגוון בלתי נגמר של תחפושות מכל הסוגים, המידות והגילאים אבל מכיוון שהזמנה כעת עלולה שלא להגיע בזמן – עדיף מיד עכשיו לעשות את הכיוון מחדש ולחפש את התחפושת המתאימה. יחד עם זאת, אין בזה כדי לומר שהמחיר של התחפושת עומד להיות גבוה במיוחד וכדאי לדעת שעם קצת רצון ויצירתיות אפשר להביא לידי כך שהילדים יגיעו לגן או לבית הספר עם תחפושת יפה, ייחודית, מיוחדת ומעניינת – שלא בהכרח תעלה הרבה כסף. אז איך עושים את זה ואיפה מוצאים תחפושות זולות?

 

תחפושות זולות - אופציות
איפה תמצאו תחפושות זולים לכבוד פורים המתקרב?

 

תחפושת קנויה משנים קודמות

כמו בנושאי ביגוד אחרים – גם עולם התחפושות לפורים נשען לא מעט על טרנדים אופנתיים חולפים. תחפושות המבוססות על דמויות של סרטים עדכניים מצליחים תהיינה יקרות הרבה יותר מאשר תחפושות של דמויות שממד הזמן פחות רלוונטי עבורן. מכאן, שהדבר הראשון שכדאי לכם לשאול בבואכם לקנות תחפושת מוכנה הוא – האם נשארו במלאי תחפושות השנה שעברה או אפילו מלפני כן. ישנם מנהלי חנויות שבעצמם מגדילים ומפרידים מהמלאי החדש את התחפושות שנשארו מיותמות משנים קודמות ומציעים אותן במחירי רצפה של ממש. הרווח הנקי הוא כפול – גם מחיר טוב ונמוך, גם תחפושת קנויה עם כל האביזרים שלא צריך לטרוח סביבה יתר על המידה והזמן הקצר שברכישה עצמה. תחפושת נהדרת ואיכותית, במינימום זמן ומחיר זול. מה צריך יותר מזה?

 

באתר ClickToys מצאנו תחפושת ארנב לפעוטות ב-40 שקלים, ארנב ב-80 שקלים ונסיכה ב-100 שקלים

באתר UShops תוכלו להזמין תחפושת מארה"ב במחירים שמתחילים מ-15 דולר

 

 

שוקי קח תן קהילתיים

אם אתם גרים באזור שיש בו הרבה משפחות, בתי ספר וגני ילדים – סביר מאד להניח שכמה שבועות לפני חג פורים תראו פרסומים אודות קיומם של שווקים או מבצעי החלפת תחפושות. העיקרון פשוט ונוח – היפטרו מהתחפושות שאין לכם שימוש בהן והתחדשו בתחפושות אחרות, שמישהו אחר מאס בהן. ישנם מבצעים קהילתיים ושכונתיים כאלה שבהם התחפושות תינתנה בחינם ויש כאלה שעל מנת למנף את הפעילות הקהילתית יהיה צורך לשלם, מחיר פעוט וסמלי עבור התחפושות. כך או כך כדאי לכם לחפש שוק קח-תן באזור שלכם. השלל שתלכו איתו הביתה יהיה שווה ביותר!

 

להרכיב לבד תחפושות זולות
אפשר לקנות תחפושות זולות ואפשר גם להרכיב אותן לבד

 

להכין תחפושת לבד

לא צריך להיבהל. מנעד ההשקעה בתחפושות לקראת פורים נחשב לרחב במיוחד. אפשר לעבוד קשה על תפירת תחפושת ואפשר לצרף כמה אביזרים ביחד לכדי תחפושת אחת יפה, מעניינת וייחודית. חנויות הבגדים, הצעצועים והאביזרים מציעות מגוון בלתי מתקבל על הדעת של כל פריט אפשרי ליצירת כל תחפושת שתעלו על דעתכם. במקרים רבים שילוב בין בגד יומיומי מהארון, עם אביזרים לראש וצביעת השיער יפיק לכם תחפושת מושלמת שהילד או הילדה יקבלו עליו כל כך הרבה מחמאות עד כדי כך שאתם תחושו לא בנוח על חוסר הפרופורציה שבין ההשקעה המזערית והמחמאות הרבות.

 

אביזרים לתחפושות בחנות של ברוריה

אביזרי תחפושת באתר אפקט

אביזרים מושקעים בחנות שוורץ פרוות

 

לקבל רעיונות וליצור תחפושות זולות

רשת האינטרנט מציעה לכם את כל הרעיונות הדרושים להכנת תחפושות או לסלילת קו המחשבה המתאים לתחפושת המושלמת של הילדים שלכם. הסתובבו בחנויות בדים, התרשמו מן המבחר ובררו אודות מחירים. גלשו לאתרים העוסקים בתחום של מלאכת יד, DIY או חפשו קבוצות בפייסבוק ששם תוכלו לקבל השראה בנוגע לתחפושת הבאה שלכם. אל תגידו לעצמכם שאם לא הספקתם להזמין תחפושת מחוץ לארץ אז כנראה החג נדון לכישלון, שכן ההיפך הוא הנכון. עדיין לא מאוחר מדי לגרום לאחרים להרגיש שאם לא מכינים את התחפושת לבד – החג לא באמת יהיה חג כפי שהוא אמור!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme