מסתבר שאפשר לייצר הכנסה של 5,000 שקלים מסרטונים ביוטיוב

שני ודאוקר2 דקות קריאה
כך תכניסו אלפי שקלים בזכות יוטיוב
שתף:

רשת האינטרנט, מלבד העובדה שהיא הפכה את הכדור שאנחנו חיים בו לכפר קטן ונגיד מכל הכיוונים, היא גם פתחה אינספור אפשרויות הכנסה פעילות או פסיביות שבעזרתן כמעט כל אחד יכול להביא לכדי כך שכסף, גם אם סכומים קטנים, ייכנס לחשבון הבנק שלו בלי שהוא באמת יצטרך לעבוד לצורך כך. אחת האפשרויות היא על ידי שימוש ביוטיוב, אתר שכיום מקושר לגוגל העצומה ועוסק, רובו ככולו בסרטוני וידאו שכל אדם יכול להעלות בכל נושא מתחומי החיים. התוצאה – גם ביוטיוב ניתן כיום למצוא משפיענים, כאלה שמתפרנסים מפרסום סרטונים ובאופן גורף אפשר לומר במידה גבוהה של דיוק שכל אחד יכול למצוא ביוטיוב את מה שמעניין אותו, בכל גיל. נשאלת השאלה – איך באמת אפשר להרוויח מזה כסף?

 

היוטיובר הזה מרוויח יותר מ-12 מיליון דולר בשנה, עם 23 מיליון עוקבים 

 

להוציא את עצמי אל האור

ההתחלה היא מה שבדרך כלל גורם לאנשים לבצע פניית פרסה ולוותר על כל העניין. יוטיוב, היא כאמור רשת חברתית של שיתופי סרטוני וידאו מכל הסוגים, האורכים והנושאים. אבל מה שאנשים הכי אוהבים בה – זה את האותנטיות. את הסרטונים האמיתיים, ללא תפאורה וצוות הפקה מקצועי, של אנשים אחרים שעומדים מול המצלמה ומציעים הצעה, משתפים בחוויה, מספרים סיפור ייחודי או בכל אופן אחר גורמים לצופים להיסחף אחריהם, לרצות לעקוב אחריהם  ולראות בהם מותג ודמות שיודעת דבר או שניים על הנושא המדובר. יש לכם מה לחלוק עם האומה? אם כן, סרטונים ביוטיוב הם דרך טובה לעשות את זה, ועל פי ההערכות, גם מי שלא מתחזק ערוץ עם מיליוני עוקבים יכול לייצר לעצמו הכנסה נאה של כ-5,000 שקלים בממוצע.

 

 

פרסומות. הכל מתחיל ונגמר בפרסומות

ליוטיוב יש מיליוני צופים ומשתמשים בכל רחבי העולם ובהיותו חלק מהענקית גוגל – זהו עסק מסחרי מצליח מאד. עם כל כך הרבה עוקבים ומשתמשים מספקת יוטיוב שטחי פרסום בכל מיני סדרי גודל המיועדים לעסקים בכל הגדלים. מכיוון שסרטי המשתמשים הם אלה שמושכים משתמשים אחרים, הרי שמי שמפרסם סרטון הוא זה שבזכותו נחשפים הצופים לפרסומות ולכן הוא מתוגמל על כך מטעם יוטיוב באופן ישיר וגלוי. יוטיוב מציעה כיום כמה אפשרויות של קבלת רווח מפרסומות שונות דרך הסרטונים וכל יוטיובר חדש שעולה לאוויר צריך לבחור את הדרך שתתאים לסרטונים שהוא עומד לחלוק עם הצופים שלו. חשוב רק לזכור שאת הכסף תקבלו רק לאחר שהרווחתם $100 לפחות. במילים אחרות, כמה צופים בודדים לא יעזרו לכם, וגם אם אתם מגיעים ל-$95 בחודש, תצטרכו להתאמץ עוד קצת. בינתיים לא תראו ולו סנט אחד לישועה, אבל כשתעברו את הרף הראשון (מאה דולר כאמור) הכסף יתחיל להגיע.

 

גם ערוץ היוטיוב הזה עם 23 מיליון עוקבים והוא מכניס 11 מיליון דולר בשנה 

 

אז איך מרוויחים כסף?

גם ביוטיוב, עצם התגמול מבוסס על רשתות שותפים. מה זה אומר? מי שמעוניין להעלות סרטונים ולשלב בהם אלמנטים שיכניסו לו כסף צריך, לפני כן, להצטרף לתכנית השותפים של יוטיוב וכך ליהנות מכמה אפשרויות של רווח:

1 – פרסומות על גבי הסרטונים שלו – הדרך המוכרת והמקובלת, גם לצופים. התגמול יכול להתבצע תמורת עצם הופעת הבאנר של המפרסם או תמורת הקלקה של המשתמש ומעבר שלו אל האתר המפרסם.

2 – מועדון חברים – מדובר במועדון אקסקלוסיבי למדי של יוטיוב שחברים בו המשפיענים הגדולים, אלה שיש להם כמות עצומה של עוקבים. יוטיוב עצמה מתגמלת ומדרבנת את חברי המועדון לאפשר הטבות והנחות לעוקבים שלהם ובתמורה – משלמת להם עצמם.

3 – השתתפות בצ'אט במהלך הקרנת הסרטון – על מנת להגיב בזמן אמת בעת הקרנת סרטון, יצטרכו המעריצים והצופים לשלם על כך. תשלומים אלה יגיע ישירות למי שהעלה את הסרטון הרלוונטי.

4 – תשלום פר צפיות – התעריף העדכני עומד על $1 או $1.5 עבור אלף צפיות. מי שהסרטונים שלו מושכים וסוחפים עשרות או מאות אלפי צפיות – יעשו את החשבון בהתאם וימשיך להפיק סרטונים נוספים כל הדרך לבנק.

4 – תוכן מיוחד – יוטיוב פרימיום – מדובר במנוי מיוחד שדורש הרשמה ותשלום קבוע. אם הסרטונים שלכם מופיעים תחת הקטגוריה הזאת (משמע – אין הם חשופים לקהל הרחב אלא רק לקהל הספציפי ששילם עבור התכנית) – גם מי שמעלה סרטונים ייהנה מחלק לא מבוטל מהתשלום של המשתמשים.

 

 

אסטרטגיית תוכן

כיום גם יוטיוב נחשב לרשת חברתית לכל דבר ועניין. ככזאת, צריך לדעת איך להתנהל בה ולמרות הפיתוי להרוויח כסף חשוב לעשות זאת בחוכמה ולבנות אסטרטגיה לטווח ארוך. מכיוון שכיום יש אינספור סרטונים באינספור נושאים – צריך לחשוב לא מעט או אפילו להמציא את הגלגל מחדש על מנת להיות זה שהסרטונים שלו יהפכו למבוקשים, סוחפים וכאלה שהצופים ישתפו ויעבירו מאחד לשני. עם קיום ההבטחות אודות תוכן משכנע, חדש, אמין ומעניין – גם הכסף יתחיל להגיע ללא עיכוב.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme