5 אתרי קניות מקוונים שאתם חייבים להכיר – והם יחסכו לכם כסף

שני ודאוקר2 דקות קריאה
המלצה: 5 אתרי קניות שווים
שתף:

קניות של מוצרים שונים דרך רשת האינטרנט קינן דבר חדש כלל וכלל. הרשת הפכה את הכדור שלנו לכפר גלובאלי וכמעט שאין שום דבר – חפץ, פריט או מוצר שהוא מעבר ליכולת ההשגה שלנו. דברים רבים שבעבר היה אפשר להשיג רק במדינות מסוימות ולא בקלות חזרו להישג ידינו ואפשר להשיג היום כמעט הכל – בתמורה לסבלנות. מה שהתחיל פעם רק מאיביי גדל, התרחב, נוצר גיוון אדיר וכיום ישנם לא מעט אתרי קניות נישתיים בלבד שיש להם התמקצעות בנושא אחד מסוים. הנה חלק מהאתרים האלה, שיש אפשרות להזמין מהם מגוון רחב של מוצרים ופריטים ולנוכח המחיר שלהם במטבע זר – זה אפילו כדאי!

 

 

אי אפשר לדבר על אתרי קניות בלי להזכיר את איביי

אז מי שבכל זאת מעורה בסצנת הקניות המקוונות לא יכול שלא להכיר את איביי. חלוץ הקניות והחברה שכיום היא נחשבת למוכרת מאד בכל העולם. כאן אפשר להשיג הכל. אבל ממש הכל. אלקטרוניקה, פריטי ביגוד והנעלה, צעצועים, משחקי מחשב ואפילו פריטי ריהוט ועיצוב לבית. כבר אמרנו הכל? באיביי אפשר להוזיל את המחיר ולבחור מוצרים שהיו בשימוש, אפשר לקנות על המקום במחיר מסוים או להשתתף במכירה פומבית ולהציע מחירים. שורת החיפוש נוחה מאד ומאפשרת איתור המוצרים המתאימים גם אם לא הוקלד שם ספציפי ומדויק. את תוצאות החיפוש אפשר למיין על פי מחיר או כדאיות ומומלץ לשים לב שיש אפשרות להפעיל מנוע חיפוש של משלוח חינם. היתרון הגדול של איביי הוא שאסור למכור שם חיקויים של מותגים ושלאתר יש מדיניות קשוחה של חוות דעת והגנה על הלקוח.

 

אתרי קניות בלי EBAY?
eBay

 

The Hut

אתר בריטי ידידותי ונוח לתפעול שניתן לרכוש בו בגדים, מוצרים לבית וגולת הכותרת – צעצועים ומשחקים. מה שיקר מאד בארץ – יהיה הרבה יותר זול באתר זה (בעיקר פליימוביל, לגו וצעצועים של המותג מליסה & דאג. האטרקציה האמיתית פה היא המשלוח – בהזמנה עד 40 פאונד יעלה המשלוח סכום פעוט של 4 פאונד. מ- 40 פאונד ומעלה בהזמנה – יהיה המשלוח חינם. מי שמתכנן על הזמנת צעצועים גדולה ירוויח פעמיים – גם מחירים אטרקטיביים של המוצרים עצמם, גם משלוח חינם וברוב המקרים – יגיע המשלוח לסניף הדואר המקומי תוך כ- 10-14 ימים.

 

The Hut
The Hut

 

Chemist Direct

אתר בריטי מעניין מאד שמכונה על ידי בעליו בית מרקחת מקוון. כאן ניתן לקנות תרופות, מוצרי בריאות, תכשירי טיפוח לכל הגילאים והמינים ומזון לתינוקות. דמי המשלוח אינם גבוהים ובדרך כלל יגיע המשלוח לישראל תוך פרק זמן של כשבועיים. באתר ניתן לקנות תרופות ומשככי כאבים שזמינים, אמנם בישראל, אך מחירם גבוה מאד. כך למשל בקבוק של 200 מ"ל של נורופן – משכך כאבים ומוריד חום לילדים, שעולה בישראל סביב 50 ₪ – יעלה באתר 34 ₪. בנוסף, באתר אפשר למצוא סוגים שונים ונוספים של משככי כאבים שלא קיימים בישראל. בקטגוריית הנורופן, למשל, ניתן למצוא מוצר ספציפי לטיפול בתסמיני שפעת והצטננות, שלא זמין כלל בישראל.

 

Chemist Direct
Chemist Direct

 

Asos

אחד מאתרי האופנה האהובים ביותר על הישראלים, אם לא הנפוץ מכולם. אתר ידידותי ונוח במיוחד לתפעול. נמצא שם בגדי נשים וגברים מכל הסוגים, במחירים מצוינים ובאיכות מעולה. בהגדרה ראשונית על מיקום בישראל יופיעו המוחים בצורה נוחה בשקלים וקל מאד לאתר כל פריט לבוש שמחפשים. עד הזמנה של 550 ₪, יעלה המשלוח עצמו 56 ₪ ובמקרים רבים יגיע עם שליח עד הבית תוך מספר ימים. חובבי האתר עוקבים כל הזמן אחרי עדכונים ופרסומים, שכן לא אחת יש בו מבצעי הנחות והטבות אטרקטיביים במיוחד שהופכים את הקנייה הכדאית ממילא – לכדאית אפילו יותר!

 

Asos
Asos

 

איי הרב

ה-אתר למי שמתעניין למוצרי בריאות, למוצרים המבוססים על מרכיבים טבעיים ועל תכשירי טיפוח ללא כימיקלים. לאחרונה בוצע שינוי במדיניות המשלוחים לישראל ובאופן כללי המחיר מבוסס על משקלה המוערך של החבילה. חשוב מאד לדעת שמחיר המשלוח בלבד יכול להגיע לכמה עשרות שקלים, אך כדאי לשים לב תמורת אילו מוצרים ישולם המשלוח. המוצרים בארץ נחשבים ליקרים מאד ולכן באיחוד של כמה מוצרים – תתקבל קנייה כדאית שתוזיל באופן משמעותי את המחיר לכל מוצר, גם עם תוספת דמי המשלוח. המותגים המבוקשים והכדאיים ביותר להזמנה מאתר זה הם Ella's Kitchen – המתמחים במחיות פירות וירקות לתינוקות ופעוטות, חברת Jason המציעה קולקציה שלמה של מוצרי טיפוח ללא פראבנים וכימיקלים ו- California Baby – חברת ענק שמייצרת מגוון עצום של ויטמינים, תכשירי טיפוח וקרם הגנה מהשמש לתינוקות.

 

I-Herb
I-Herb

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme