10 חלטורות שיכניסו לכם עוד 1,000 שקלים בממוצע כל חודש

אביה פרי3 דקות קריאה
חלטורות מייצרות תוספת שכר נאה
שתף:

אנחנו יודעים כמה אתם עסוקים וחרוצים ומנגד, רוצים תמיד להגדיל הכנסה. ריכזנו עבורכם עשר חלטורות ורעיונות הדורשים השקעה סבירה, ויכולים להניב לכם הכנסה נוספת ללא השקעה כספית מוקדמת מצידכם. זוהי לא כתבת "בואו להתעשר בקלות" אך אם תקראו אותה, כנראה שתפתחו את הראש לגבי ההיתכנות להכנסה נוספת לביתכם שיכולה לנוע בין כמה מאות שקלים נוספים לכמה אלפים. לא, זה לא יקרה לבד. אבל זה גם לא יהיה מאוד קשה. יצאנו לחשב גם כמה אפשר להכניס מחמש שעות עבודה נוספות בשבוע מהבית בעבודות הפשוטות ביותר. המדריך המלא ורעיונות לביצוע פרקטי.

 

 

מה היא הכנסה נוספת?

ראשית, חשוב להבין את ההבדל בין הכנסה נוספת לבין הכנסה פאסיבית (שגם על הפאסיביות שלה ניתן להתווכח). הכנסה פאסיבית היא הכנסה שמגיעה מכסף שהשקענו ומניב לנו תשואה – ייתכן שבתחום הנדל"ן, קרנות השקעה ומגוון ערוצי השקעה שקיימים בשוק. ההשקעה נקראת כך כיוון שהכסף למעשה "עובד עבורך" על אף שבהחלט דורש לעיתים עיסוקים כמו מציאת שוכרים, טיפול בתלונות וכו'. אבל מה עושים כשהכסף כבר מושקע, או כשאין כרגע כסף להשקיע? מה עושים כשמרגישים שהמשכורת פשוט לא מספיקה, או שיש בכל יום שעה-שעתיים פנויות שחבל שאי אפשר להרוויח במהלכן כסף מהבית או בכלל? אז אפשר.

 

חלטורות או הכנסה פאסיבית?
הכנסה פאסיבית או נוספת?

 

איך בוחרים חלטורות שיכולות להתאים לכם?

במרחבים האינטרנטיים של היום אפשר להרוויח כסף מכל דבר, או לפחות כל דבר שאתם אוהבים. חישבו מה אתם אוהבים ובמה אתם יכולים לתת ערך למישהו אחר. הרשימה שתופיע בהמשך הכתבה עשויה אפוא לגרות את המחשבה שלכם, או להניע אתכם לבצע את אחת מהפעולות האלה, כיוון שהיא מכילה פעולות שניתן לעשות ממש בבית, בקלות יחסית, ולהרוויח מהן כסף – אך לרשימה אין סוף ויכולתי לצרף אליה אלפי רשימות ארוכות שביצוע מיטבי של כל אחד תלוי בחיבור של המבצע אליהן.

 

1 – מכירת עוגות ואוכל בייתי

אפיית עוגות יכולה להתקיים בביתכם, ניתן לבצעה אחת לשבוע כ'עוגות לשישי' או לפי הזמנה. מומלץ לפתוח דף פייסבוק עסקי פשוט ועמוד אינסטגרם בו ניתן לצלם את העוגות בזוויות מחמיאות. מה צריך? מצרכים בסיסיים, תמחור סביר (כ-40 שקלים לעוגה) וטעם מוצלח. מומלץ להציע מגוון גם לטבעונים ונמנעי גלוטן.

 

ממכירת 10 עוגות פשוטות בשבוע (כ-20 שעות חודשיות) ניתן להכניס 1,200 ₪ בחודש.

 

אוכל ביתי
מכירת אוכל ביתי – חלטורה משתלמת

 

2 – דוגסיטר/ פנסיון כלבים

שירות הוצאת כלבים לטיול או שמירה עליהם בביתכם דורש מאמץ מינימלי אך יש צורך להבין מה עושים וכמובן גישה לבעלי חיים. הצורך העיקרי של בעלי כלבים בדוגסיטר יהיה באופן טבעי בשעות הצהריים, כאשר הם בעבודה, כך שאם אלה השעות הפנויות שלכם – יהיה קל מאוד למצוא מספר כלבים קבועים להוציא.

 

נוסף על כך, בעלי כלבים רבים מחפשים פנסיון ביתי להניח בו את הכלב למשך שהותם בחופשה, ולפנסיון הביתי שלכם עשויים להיות יתרונות רבים על פני עסק פנסיון – לא יהיה עומס כלבים, תשומת הלב שלכם תוקדש לכלב שלהם וכן המחיר יהיה בהתאם. מומלץ לפרסם באמצעות שלטים בגינות כלבים מקומיות וכן בקבוצות של אוהבי כלבים וחיות מחמד.  תמחור הוגן של טיול לכלב תלוי בזמן הטיול ובמאמץ הנדרש מכם להגיע לבית הלקוח ונע בין 20 – 50 ₪. יום בפנסיון הביתי שלכם יתחיל ב-50 ₪ וסביר שיגיע ל-70 ₪.

 

מביצוע יומיים פנסיון לכלבים בשבוע + שני טיולים לכלבים בשבוע ניתן להכניס 1,000 ₪ נוספים בחודש.

 

 

3 – תרגום ותמלול

לאוהבי מילים ואותיות, סדרות ובעיקר למי שמחזיק ברמה טובה בשפה נוספת. שירותי תמלול ותרגום דרושים תמיד וניתן למצוא עבודות מזדמנות בתחום באתרים כמו Xplace המציע עבודות לפרילנסרים. ניתן לעבוד כפרילנס וניתן לעבוד בחברה שמעבירה לך תמלולים לפי זמן פנוי. התשלום מתומחר עבור מילה/ דף והיתרון הגדול שלו הוא שניתן לבצעו מהבית.

 

4 – כביסה וגיהוץ

אתם בבית הרבה? רוצים לעשות מזה עוד קצת כסף? הציעו את ביתכם לשירותי כביסה וגיהוץ. איך ניתן לעשות זאת? פרסמו בקבוצות פייסבוק מקומיות, קבוצות ווטסאפ של השכונה במידה וקיימות ודאגו להפיץ את השמועה בסביבתכם. הקפידו להיות אטרקטיביים יותר ממכבסה 'מקצועית' ומהירים. לכל אחד יש עבודת בית שנואה עליו שהיה מוכן לשלם עבור לקנות את זמנו ושעדיין תתבצע – שוק הכביסה הוא מהבולטים שבהם.

 

חלטורות רווחיות בתחום הביגוד
שירותי גיהוץ וכביסה

 

5 – בישול ביתי

אם אתם אוהבים לבשל, ניתן להציע גם שירות של אוכל ביתי טעים וטרי לכמה משפחות בסביבה. זהו פתרון מושלם עבור משפחה של קרייריסטים או אנשים שאינם חובבי בישול אך לא מעוניינים להאכיל את הילדים אוכל תעשייתי או לשלם סכומים עתק על מזון בחוץ. מומלץ להכין תפריט דימני ופשוט עם מצרכים טעימים, בריאים ועם מצרכי בסיס. ניתן להתרשם מקשתות המחירים באתרים השונים המציעים שירות זה. ניתן להתרשם לדוגמא מהאתר העסקי של אמי – בישול ביתי טבעוני'.

 

6 – נקיון וסידור ארונות

שירותי נקיון הם סזיפיים ופיזיים, אך מדובר בשירות שהביקוש אליו לא מסתיים אף פעם וניתן להכניס בו כסף צד. שעת עבודה של עוזרת בית יעמוד על 50 – 60 ₪ לשעת עבודה, נוסף על כך – אם תמיד אמרו לכם שאתם מסודרים ומתוקתקים, אלופים במציאת פתרונות אחסון – הכירו את הטרנד החדש. מסדרת ארונות שניתן להזמין בבית. תתפלאו – עבור מי שזכה לסדר מדובר בהוצאה משתלמת של ממש שמשפרת איכות חיים וחוסך עוגמת נפש – ועבור המסדר, הכנסה נוספת קלה וטבעית.

 

בסידור ארון אחד בשבוע ניתן להכניס בחודש 600 ₪ נוספים.

 

7 – עבודה אדמיניסטרטיבית

יש לכם כמה שעות פנויות בחודש? אחהצ פנוי? ניתן להציע שירותים אדמיניסטרטיביים לחברות. כך למשל שירותי מזכירות לעצמאי שצריך לחזור ללקוחות ולקבוע פגישות, או מענה לטלפונים מהבית באמצעות קו משורשר. על הדרך תרוויחו 40 עד 60 שקלים לשעה, בתלות באופי השירותים שאתם מציעים, כמובן.

 

חלטורות באדמיניסטרציה
ספקו שירותי אדמיניסטרציה מהבית

 

8 – בייביסיטר

במיוחד במידה ואתם שומרים גם ככה על הילדים שלכם, חשבו על להציע שירותי 'אירוח' להורים מסביב. ילד נוסף שיצטרף באופן קבוע לארוחות צהריים, או יבלה איתכם בשעות הערב עשוי להיות ניצול מיטבי של הזמן וגם פתרון נוח להורים שלא יצטרכו להתפשר על בייביסיטר צעיר ומחוסר נסיון.

 

ב-5 שעות בייביסיטר שבועיות ניתן להגדיל הכנסה ב-1,000 ₪ בחודש.

 

9 – שיעורים פרטיים

יש לכם את זה במתמטיקה? דוברים אנגלית שפת אם? אלופי הפיזיקה? יודעים לנהל קהילות? הציעו שירות של שיעורים פרטיים בכל תחום שבו יש לכם להציע ערך. חשוב להדגיש את ההבדל בין לדעת תחום לבין רמת הבקיאות הנדרשת כדי להעביר את החומר. בעידן השיעורים הפרטיים און-ליין, ניתן אפילו למצוא שיעורים פרטיים אותם אתם מעביר מהמחשב בבית שלך, ועונה לילדים על שאלות.

 

שירות השיעורים הפרטיים מתומחר בהתאם לנסיון, איזור, גיל והיצע וביקוש. ניתן לדרוש סביב 100 ש"ח לשיעור במידה והוראה היא לא המקצוע העיקרי שלכם. בחמש שעות שבועיות תכניסו 2,000 ₪ נוספים בחודש לכיס!

 

10 – חנות אינטרנטית

אתם כשרוניים? יצירתיים? יודעים להכין/לפסל/ליצור? אטסי היא פלטפורמה אינטרנטית המאפשרת יצירת חנות דיגיטלית ומכירת מוצרים שלך. הפלטפורמה חינמית ומציעה הזדמנויות עסקיות נהדרות ליוצרים, אמנים ואספנים. ההכנסה תלויה בכמות המוצרים, התמחור שלכם וההתעניינות במוצר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme