3 מטהרי אוויר מצוינים שתוכלו לקנות אונליין

עינת שמואלוביץ3 דקות קריאה
3 מטהרי אוויר מומלצים
שתף:

המלצות ריאלי מתמקדות במוצרים ובשירותים שתוכלו לרכוש אונליין. אתר ריאלי מקבל עמלות מהשותפים העסקיים אבל ההמלצות ותיאורי המוצרים אובייקטיביים ובלתי תלויים.

 

בלי אוכל אנחנו יכולים לשרוד כשלושה שבועות, ובלי נוזלים שלושה ימים, אולי ארבעה. אם אין לנו אוויר, לעומת זאת, לא נשרוד יותר משש דקות. בזמן הקצר הזה ייגרם נזק משמעותי למוח, והסיכוי שנחזיק מעמד מעבר לדקות הספורות הללו – קטן עד אפסי. בקיצור, אין ספק שהאוויר שאנחנו נושמים הכרחי לנו, וגם איכות האוויר חשובה.

 

עד כאן בטח לא הפתעתי אתכם יותר מדי, אבל השאלה האמיתית היא איך בכלל מטהרים את האוויר. הרי בין אם אתם חיים באזור שבו זיהום האוויר גבוה יותר ובין אם לא, בתוך הבית המצב עשוי להיות דווקא בעייתי יותר, בין אם בגלל אבק שמצטבר, עשן סיגריות או חיידקים שמצטברים בפינות שונות בבית. אז פתרון אפשרי אחד הוא שימוש במטהר אוויר, ואתם ממש לא חייבים פתרון יקר מדי, אלא מכשיר שמסנן את האוויר בחדר ופולט אותו מחדש כשהוא נקי יותר. מטהר האוויר גם מסיר מהסביבה אלרגנים, אבק ומזהמים אחרים, והנה שלושה מטהרי אוויר שתוכלו לקנות אונליין.

 

Dyson Pure Hot + Cool, HP01 HEPA Air Purifier

מחיר: 499 דולר

עמוד המוצר באמזון

מסתבר שאפשר למצוא מטהר אוויר שמייצר גם אוויר חם או קר, וזו נקודה חשובה מאוד. בחורף אנחנו סוגרים את החלונות כדי להתחמם עד כמה שאפשר, וגם בקיץ החלונות נשארים סגורים בזמן שהמזגן עובד שעות נוספות. הבעיה היא שבאותה הזדמנות אנחנו חוסמים גם כניסה של אוויר נקי ורענן. מטהר האוויר של דייסון מציע פתרון די יצירתי לבעיה הזו, משום שהוא לא רק מסנן את האוויר ופולט אוויר נקי יותר, הוא גם יכול לחמם את החדר. בימים חמימים יתר אפשר ליהנות גם ממצב האוורור של המכשיר. בקיצור, המכשיר הוא לא רק מטהר אוויר.

 

 

View this post on Instagram

 

The Dyson Pure hot+cool! @dyson #dyson #dysonpurehotcool #fan #airpurifier #fanheater

A post shared by techwmt (@techwmt) on

 

הרעיון מאחורי המכשיר פשוט: מטהר האוויר מזהה חלקיקי אבק ולכלוך, ומזהיר אותנו מפניהם. זה לא אומר שהוא מחכה לתגובה שלנו, כמובן – הוא פשוט מתחיל לעבוד ונפטר גם מחלקיקים קטנים מאוד (0.3 מיקרון). הוא גם מסתובב עד לזווית של 350 מעלות, מה שאומר שהוא מסנן את האוויר ברחבי החדר כולו, ובאותה הזדמנות הוא מפזר אוויר חמים או קריר באופן שווה בחלל.

 

בשורה התחתונה דייסון מציעים כאן מטהר אויר שקט, עם עיצוב מרשים ועם פונקציות של קירור וחימום – שהן בהחלט משמעותיות. אלא שהמחיר של המכשיר גבוה, בטח בהשוואה למטהרי אוויר אחרים שתוכלו למצוא ברשת.

 

 

Coway AP-1512HH Mighty Air Purifier, White

מחיר: 180 דולר

עמוד המוצר באמזון

מטהר האוויר הזה אמנם קטן יחסית, אבל זה לא אומר שהוא לא עובד כמו שצריך. להיפך. הוא יכול ללכוד כ-99% מהחלקיקים באוויר, והוא גם מצויד עם מחוון למדידת איכות האוויר, כזה שלא רק אומר לכם מה מצב זיהום האוויר, אלא גם מתאים את מהירות המאוורר לנתון הזה כדי לשפר את פעילותו עד כמה שאפשר.

 

אם מטהר האוויר לא מזהה זיהום במשך 30 דקות, הוא פשוט מפסיק לעבוד כדי לחסוך באנרגיה, אם כי אפשר לשלוט בפעולה שלו גם באופן ידני, כמובן. למטהר האוויר יש שלוש מהירויות אפשריות, מה שאומר שגם אתם יכולים להגדיר את הקצב בעצמכם, ואפשר להגדיר גם מתי יפסיק לפעול – בעוד שעה, ארבע או שמונה שעות, למשל.

 

 

חוץ מזה, המכשיר גם מעדכן אתכם מראש מתי תצטרכו להחליף פילטר, והוא מותאם לבעלי חיות מחמד, אלה שמתמודדים עם ניחוחות וקשקשים, וגם למעשנים שרוצים לנקות את האוויר מריח הסיגריות שנשאר.

 

בשורה התחתונה, מטהר האוויר הזה קטן ונוח לתפעול, ואין ספק שהיכולת לתת לפעול אוטומטית או לתפעל אותו ידנית היא קריטית. מצד שני, מדובר במטהר לא מאוד זול, וגרסאות קודמות שלו עלו קצת פחות.

 

 

Air Freshener 1 pc by Chikuno Cube

מחיר: 31 דולר

עמוד המוצר באמזון

הצלחנו למצוא מטהר אוויר זול יחסית, בטח ביחס לשתי האופציות האחרות שהצגנו. המחיר הזול לא בהכרח אומר שמדובר במוצר נחות, דרך אגב. הוא סופג לחות ומוציא חומרים מזהמים מהאוויר, ובאופן כללי הוא גם קומפקטי ומעוצב, והוא מסנן היטב את האוויר בחדרים בגודל 1.5 עד 2 מ"ר. במילים אחרות, הוא אידאלי לחדרי רחצה ואפילו למכוניות, והוא מספיק קטן כדי שתוכלו להסתיר אותו אם תרצו – אבל מספיק אלגנטי כדי שלא תצטרכו להתאמץ להסתיר אותו.

 

 

לפי טענת היצרנים, פעולת טיהור האוויר מתבצעת באופן אפקטיבי במשך שנה שלמה, ובהנחה שההערכה הזו מדויקת, המחיר בהחלט ראוי.

 

בשורה התחתונה מדובר בפתרון שנראה לא רע בכלל, עושה את העבודה ולא דורש חשמל, וכמובן המחיר הנמוך גם הוא משמעותי. מצד שני, תוחלת החיים של מטהר האוויר היא שנה אחת בלבד, וזה חיסרון שצריך להתייחס אליו, בטח ביחס לאפשרויות אחרות עם תוחלת חיים ארוכה יותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme