העסקים הקטנים והגדולים נוהרים אל מגדל העסקים היוקרתי ברחובות

מערכת2 דקות קריאה
העסקים הקטנים נוהרים
שתף:

העבודות במתחם העסקים החדש ברחובות כבר החלו – ובעלי העסקים מתקשים להישאר אדישים בפני הפרויקט היוקרתי. הקרבה לצירי התנועה המרכזיים ולרכבת, וגם הבנייה האיכותית באחד ממוקדי העסקים הלוהטים בישראל, אלה הם הגורמים שמושכים את היזמים, את בעלי העסקים הקטנים וגם את העסקים הגדולים ואת המשקיעים שמזהים פוטנציאל אדיר.

 

היתרון: גישה נוחה לכל יעד מרכזי

עסקים זקוקים לגישה נוחה אל המתחם וממנו, בין אם משום שהם מחפשים פתרון הגעה נוח ובין אם משום שהם מבלים חלק ניכר מהזמן גם בפגישות עסקיות מחוץ למשרד. פרויקט פרי פלייס של פרי נדל"ן מספק מענה מושלם לצורך הזה. זאת משום שהמבנה המרהיב מוקם בימים אלה בקרבת הרכבת מצד אחד, וגם צירי תנועה מרכזיים מצד שני. המשמעות עבור העסקים הקטנים והגדולים במתחם ברורה: הגישה לכל היעדים המרכזיים בישראל, מצפון ועד דרום, מעולם לא הייתה פשוטה יותר.

 

מיקום מנצח

 

ההטבות: גימור מושלם וריהוט יוקרתי

פרי נדל"ן מציעה לרוכשי המשרדים במתחם עוד שורה של הטבות שהופכות את הפרויקט האטרקטיבי ממילא – לאטרקטיבי עוד יותר. למשל, בעלי המשרדים המשתוקקים לפינת עבודה יוקרתית ומזמינה צפויים ליהנות ממשרדים ברמת גימור מושלמת, מה שמשרד את איכות החיים ואת הנוחות במהלך יום העבודה. גם הריהוט הנכון משלים את התמונה, ועם ריהוט בשווי 5,000 שקלים אתם בהחלט עומדים לחסוך הרבה כסף.

 

חדרי ישיבות וטרקלין עסקים

המשרד עצמו הוא קריטי, אבל במתחם העסקים החדש ברחובות מבינים היטב שיש חשיבות עליונה גם לשטחים המשותפים – ולסביבת המשרד בכלל. טרקלין העסקים שממתין בכל אחת מקומות המבנה משדרג את החוויה עבור בעלי העסקים והיזמים, ואילו חדרי הישיבות החדשניים מקלים על קיומן של פגישות עסקיות. עם משרדים מפוארים, קטנים או גדולים על פי הצורך, ועם מיקום מרכזי באחד מאזורי המסחר וההייטק הגדולים בישראל, מתחם העסקים פרי פלייס מצדיק את תשומת הלב הרבה שהוא מקבל.

 

חדר ישיבות מפואר

 

התאמה מושלמת לכל עסק

אחד האתגרים הגדולים ביותר בבחירת משרד הוא איתור הגודל הנכון. עסקים קטנים, למשל, מתקשים לא פעם לרכוש משרדים המותאמים גם לצרכיהם, בוודאי במתחמים היוקרתיים ביותר בישראל. אלא שהמתחם המפואר של פרי נדל"ן מציע מגוון רחב של משרדים בגדלים שונים, מ-14 מ"ר ועד למשרדים גדולים ומרהיבים הרבה יותר. ההיצע הגדול מספק פתרונות ליזמים, לעצמאיים, לעסקים בראשית דרכם וגם לארגונים גדולים יותר. עם המיקום המצוין, חדרי הישיבות המתקדמים ומרחבי העסקים המשותפים שפותחים עוד עולם עשיר של הזדמנויות עסקיות, המתחם החדש מציע שילוב מדויק בין כל צרכי העסק.

 

המיקום המנצח: פארק המדע ברחובות

פארק המדע ברחובות מאכלס כבר היום שורה ארוכה של ארגונים גדולים וחברות הייטק גדולות, מה שהופך את המיקום לאטרקטיבי מאוד עבור כל בעל עסק ויזם. אין זה מפתיע שגם הפרויקט השאפתני והיוקרתי של פרי נדל"ן מתוכנן במקום הזה בדיוק, על יד תחנת הרכבת המחברת את העיר עם גוש דן ועם ערים גדולות אחרות בישראל. בין החברות הגדולות בישראל, במתחם העסקים התוסס והמסקרן של רחובות, יושלם בקרוב הפרויקט הייחודי פרי פלייס שישנה את כללי המשחק ויאפשר גם לעסקים הקטנים ולעצמאיים לשחק בזירה של הגדולים. על הזדמנות כזאת בעלי העסקים לא מתכוונים לוותר!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme