מגדל המשרדים היוקרתי כובש את העסקים בהרצליה

מערכת2 דקות קריאה
מגדל משרדים בהרצליה
שתף:

בלב מתחם העסקים של הרצליה פיתוח עומד לצוץ בקרוב מבנה עצום ויוקרתי שיספק לבעלי העסקים את כל מה שהם צריכים – במקום אחד. בית טריגו החדש צפוי להתפרש על 10 קומות והעסקים כבר מבינים שהשירותים שמחכים להם שם הם הטובים והמתקדמים ביותר שיש.

 

תכנון אדריכלי מרהיב

בית טריגו מציע אמנם כמה וכמה יתרונות לדיירי המבנה ולמשקיעים, אבל התכנון האדריכלי הוא בהחלט היתרון הבולט ביותר. בזכות התכנון הזה צפויים בעלי המשרדים ליהנות משטחי עבודה מרווחים, כאלה שמתפרשים על פני קומה שלמה ומספקים מענה אידאלי לצרכי העסק. ממשרדים קטנים ובודדים ועד קומות שלמות, הבחירה כולה של בעל העסק. כשמוסיפים למשוואה גם מפרט טכני עשיר, לובי מפואר ואפילו מרפסת לכל אחד מהמשרדים במבנה, התוצאה לא פחות מאשר מושלמת.

 

משרד מגדלים בתכנון יוקרתי

 

פרויקט במיקום מרכזי

עוד יתרון בולט הוא כמובן המיקום. כל בעל עסק יודע שהנושא המשמעותי ביותר מבחינתו הוא הלוקיישן, ורצוי שהבחירה תהיה ביעד מרכזי ובולט. במובן הזה, מגדל המשרדים המפואר של קבוצת טריגו נדל"ן הוא פנינת נדל"ן שנמצאת במקום הנכון ובזמן הנכון. באחד המתחמים המבוקשים במרכז, עם גישה נוחה לכל צירי התחבורה החשובים, בית טריגו מספק פתרון קלאסי ליזמים, לצוותים וכמובן גם ללקוחות ולשותפים העסקיים. המיקום הזה, לצד בית מיקרוסופט החדש וברחוב המנופים המרשים והיוקרתי, הוא רק עוד משתנה אחד שמחזק את מעמדו של הפרויקט כאחד החשובים בעיר.

 

שטח הפרויקט: 1.7 דונם

כדי להבטיח בנייה ברמה הגבוהה ביותר, עם מפרט עשיר ועם כל מה שהעסקים במגדל צריכים, קבוצת טריגו נדל"ן מתמקדת בשטח של 1.7 דונם, עם בנייה של כ-5,000 מ"ר. המשמעות ברורה: הבניין היוקרתי יציע משרדים גדולים ומרווחים, חדרי ישיבות, לובי מפואר, חניון תת קרקעי ופאטיו עצום ומרשים. גם השירותים במבנה משלימים את החוויה בזכות שירותי שמירה, למשל. כך ניתן להציע מענה למכוון רחב של צרכים עסקיים, אלה שמאפיינים כל עסק, בכל שלב, מקטן ועד גדול.

 

מתאים לכל עסק

 

המתכננים עתירי הניסיון

אין ספק, בית טריגו צפוי להפוך ליעד מרכזי מאוד בהרצליה. על פי התכניות יהיו לבעלי העסקים כל השירותים וכל הפתרונות הדרושים לפעילות העסקית היומיומית שלהם. כדי להבטיח שהתוצאה תעמוד בציפיות (ואף תתעלה עליהן) גייסו בקבוצת טריגו גם משרד אדריכלים פריזאי, עם ניסיון עשיר בתכנון פרויקט מורכבים עבור מותגי עסק כדוגמת רנו או טושיבה. השילוב בין הניסיון המקצועי, התכנון המדויק והסטנדרטים הגבוהים שאליהם הרגילה אותנו קבוצת טריגו נדל"ן, דיירי המגדל עומדים ליהנות מכל רגע. מי שיבחר להשקיע בהחלט יקבל החלטה מצוינת אף הוא, כזו שתספק לו תשואה נאה ויציבה לאורך זמן באחד היעדים הלוהטים בישראל – ובאזור המרכז בפרט!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme