אלפי ילדים נגמלו מהרטבת לילה בשיטה המהפכנית הזו!

מערכת2 דקות קריאה
מה עושים עם הרטבת לילה?
שתף:

הורים רבים מכירים את התסכול ואת חוסר האונים, את המבוכה של הילד ואת ההתמודדות עם אחת התופעות המטרידות יותר בחיי הילדים. אלא שיש היום פתרון פשוט ויעיל מאוד, שמאפשר לכולם ליהנות מלילות (ובקרים) יבשים הרבה יותר.

 

בניסיון לטפל בתופעה ולהפסיק את הרטבת הלילה, הורים נוטים לפעול בדרכים שבפועל מסבות נזקים משמעותיים יותר. מהטלת עונשים או האשמת הילד ועד לטיפולים תרופתיים, תגובת ההורים היא גורם מרכזי ומשפיע מאוד. השיטה הייחודית של ד"ר ברוך קושניר לטיפול בבעיה משנה את התמונה לחלוטין, והופכת את הרטבת הלילה להיסטוריה עתיקה.

 

הרטבת לילה - איך עוצרים את זה?
אולי הגיע הזמן להפסיק עם השיטות שלא באמת עובדות?

 

הכירו את האויב: מה היא הרטבת לילה?

באופן כללי כדאי להבחין בין שני מושגים בסיסיים שמרבית האנשים נוטים לבלבל ביניהם. מצד אחד נמצאת ההרטבה הראשונית, והיא מתארת מצב שבו הילד לא שלט מעולם בשלפוחית בזמן השינה. מן הצד השני, הרטבת לילה משנית מתייחסת למצב שבו הגמילה הושגה בהצלחה, ולאחר יותר משישה חודשים רצופים – חזרה בכל הכוח.

 

אפשר להסביר את הרגרסיה הזו בכמה דרכים. למשל, יש ילדים שחוזרים להרטיב בלילה לאחר שנולד תינוק חדש במשפחה או בעקבות שינוי גיאוגרפי. גם שינויים מהותיים בחיי הילדים או המשפחה – לרבות משבר רגשי – עשויים להסביר את החזרה ללילות הרטובים.

 

תורשה או בעיה בתפקוד?

לרוב, הרטבת לילה מתאפיינת בתפקוד תקין של השלפוחית בשעות הערות – ובהפרעה בהתעוררות במהלך הלילה לטובת מתן שתן. במילים אחרות, הבעיה עצמה איננה בשלפוחית אלא בחוסר היכולת להתעורר משנת הלילה, או לחלופין – ביכולת שלו לדכא את רפלקס ההשתנה. אם אחד מההורים סבל מהבעיה בילדות, יש סיכוי של 40% שגם הילדים יסבלו ממנה. הסיכוי הזה מזנק ל-70 אחוז אם שני ההורים התמודדו עם הרטבת לילה.

 

כמובן שהתורשה היא לא משתנה משפיע בלעדי. התפתחות איטית של השלפוחית, בעיה הקשורה בתפקוד ההורמונלי וכאמור גם מצוקה רגשית, מתח או חרדה – כל אלה יכולים להסביר את התופעה. מבחינת ההורים, ובוודאי מבחינת הילדים, גם הסיבה המוצדקת מכולן לא מצליחה להעניק את השקט הנפשי. כשהילד מתקשה לארח חברים או להתארח אצל אחרים מחשש להרטבה בלילה, כשהמבוכה גוברת וכשהתסכול של ההורים רק עולה, זה בדיוק הזמן לבחון דרכים חדשות ויצירתיות לשנות את המציאות הזו.

 

הרטבת לילה והשיטה החדשנית
אפשר גם אחרת – ויש טיפול חדשני שעוזר לחולל שינוי

 

טיפול תרופתי והמגבלות העיקריות שלו

יש היום שתי תרופות המוצעות לטיפול בהרטבת הלילה: מינרין ונוביטרופן. הראשונה אמורה להפחית את כמות הנוזלים המגיעים אל השתן במהלך הלילה, ואילו האחרת מובילה להרפיית שרירי השלפוחית, פעולה שבתורה אמור להרחיב את הקיבולת שלה. אלא ששיעורי ההצלחה של התרופות אינם גבוהים ולמעשה רחוקים משלמות. בפועל כ-60 אחוזים בלבד מהילדים רואים שינוי, והתרופה מתמקדת למעשה בסימפטום (הרטבת לילה) במקום בשורש הבעיה. זו בדיוק הסיבה לכך שגם ילדים שמפסיקים להרטיב יחזרו לעשות זאת בתוך זמן קצר.

 

עכשיו זה אפשרי: כך עוצרים הרטבת לילה

המטרה העיקרית של טיפולי הרטבת לילה היא לעצור באופן מוחלט את תופעת ההרטבה, והשיטה הייחודית של מרפאות ד"ר ברוך קושניר פועלת לטובת היעד הזה בדיוק. כבר במפגש הראשון בין הילד, ההורים והמטפל תקבלו הדרכה ברורה ומדויקת כדי שתבינו את אופי הטיפול ואת השימוש במכשור שאמור לספק פתרון מדויק מאוד. מכאן, עם ההנחיות שתקבלו והליווי הצמוד של הצוות המקצועי, תמשיכו לבד בבית. המעטפת המושלמת הזו היא שתאפשר לכם להתגבר על כל מכשול בדרך.

 

הזמזם שעוזר לילדים להפסיק להרטיב

הכלי המרכזי שעומד בבסיס הטיפול במרפאות ד"ר ברוך קושניר הוא זמזם חשמלי. הזמזם עצמו מתחבר אל הכתף בזמן שחיישן ייחודי מתחבר לבגד בחלקו התחתון – באזור שבו מתחילה לרוב ההרטבה. במהלך השינה, כשמופיעה טיפת השתן הראשונה, הזמזם נכנס לפעולה ומעיר את הילד משנתו. על ידי חזרה על הפעולה הזו באופן קבוע הולכים ונעלמים גם כתמי השתן הראשוניים, וההרטבה נעלמת כלא הייתה.

 

השיטה החדשנית הזו היא ללא ספק דרך מצוינת להקל על חייו של הילד, וגם על חייהם של ההורים. עם שליטה טובה יותר על השתן איכות החיים של הילד משתפרת, גם משום שיוכל לישון בראש וגם משום שיוכל לחזור לישון אצל חברים ללא חשש, מבוכה או חוסר ביטחון. החופש הזה לא רחוק, והשיטה של מרפאות ד"ר ברוך קושניר מחוללת פלאים בקרב ילדים בכל גיל, כבר מגיל 3!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme