לחסוך בעלויות החתונה: 6 טיפים מצוינים ששווים הרבה כסף

מערכת5 דקות קריאה
אפשר לחסוך בעלויות החתונה
שתף:

גם אם נדמה לכם שכולם מתחתנים בנוכחות 500 אורחים, עם רכב יוקרתי, מופע כנריות ואטרקציות אחרות שמנפחות את התקציב, תשמחו לדעת שזה לא לגמרי נכון. למעשה, מי שמעדיף להישאר בתוך מסגרת תקציב קצת יותר שפויה יכול לחסוך הרבה כסף לאורך הדרך. האירוע שלכם עדיין יהיה שמח ומרגש, אנחנו מבטיחים.

 

1 – עניין של זמן

יש מי שחולם על חתונת טבע ביוני או על אירוע חגיגי בספטמבר, אבל כדאי לזכור שאלה הם גם המועדים המבוקשים ביותר. חתונת חורף היא דרך נהדרת לחסוך לא מעט, וישנם מועדים קצת פחות מבוקשים שבהם תוכלו לקבל הצעת מחיר שפויה ונוחה יותר. אם אתם בכל זאת מתעקשים על ספטמבר ואין לכם בעיה להפגין מידה מסוימת של ספונטניות, המתינו מעט והזמינו אולם כחודש לפני האירוע. מניסיון, מחירה של חתונה בתקופה העמוסה הזו יכול לצנוח משמעותית אם אין לכם בעיה להסתפק בתאריכים הפנויים האחרונים שנותרו לאולם האירועים.

 

מחירי חתונת חורף
אירועי יוני תמיד יהיו יקרים יותר מאירועי חורף

 

2 – עניין של מיקום

באופן טבעי, גם ללוקיישן יש המון השפעה על העלויות. חתונה בתל אביב תעלה לכם יותר מאשר חתונה בערים הרחוקות יותר כמו רחובות, למשל. עם זאת, לפני שאתם בוחרים את מקום האירוע כדאי לוודא שהגישה אליו נוחה, ושהאורחים שלכם יוכלו להגיע בקלות. אם המשפחה והחברים מגיעים מחיפה, אולי רצוי להישאר בכל זאת באזור המרכז ולהימנע מהפקת אירוע במרחק נסיעה ארוכה ומייגעת. תנו להם ליהנות מהערב הזה, ואל תתנו להם תירוץ לקצר אותו.

 

 

3 – עניין של מספרים

חתונה קטנה היא מטרה נהדרת, אבל כדאי לזכור שככל שרשימת המוזמנים שלכם קטנה יותר כך אתם צפויים לשלם יותר. אז לא, אתם לא צריכים להזמין 500 מוזמנים כולל החברים של סבתא שלא פגשתם מעולם, אבל אם תרחיבו מעט את המעגל תוכלו להגיע לרשימה מכובדת קצת יותר. כותבת שורות אלה השתוקקה להפיק אירוע קטן עם 150 אורחים בלבד, אבל הפער במחיר בין אירוע של 150 לאירוע של 250 מוזמנים הצדיק את הרשימה שתפחה, וזו עוד דרך לחסוך בעלויות החתונה – ולצאת אף ברווח מהאירוע כולו.

 

4 – חיסכון גם באלכוהול

באולמות האירועים מציעים לא פעם להוסיף אלכוהול בנוסף על התפריט הבסיסי המוצע לכם. חשוב לזכור כי המחיר דרך האולם גבוה למדי, בעוד רכישה פרטית של משקאות תעלה לכם הרבה פחות. יתרה מכך, ברוב המקומות (וכדאי לשאול מראש) תוכלו להחזיר את השתייה שתישאר לכם – ולקבל את הכסף בחזרה. גם אם מדובר בפער "צנוע" של כמה מאות שקלים, זהו פער שמצדיק את הביקור בחנות המשקאות.

 

לחסוך בעלויות החתונה - והאלכוהול
עדיף לקנות אלכוהול לבד

 

5 – הסתפקו בעיצוב הקיים

ברוב אולמות האירועים, העיצוב הבסיסי המוצע לכם ממילא הוא עיצוב שיעשה את העבודה. אתם לא חייבים להחליף את צבעי המפות, לשדרג את הכיסאות ולהחליף את סידורי הפרחים ואת השטיחים בכניסה. כל שדרוג יעלה לכם כמה מאות שקלים, ולרוב אין בכך צורך אמיתי.

 

 

6 – שמלת הכלה המושלמת

כל אישה חולמת על שמלת הכלה שלה, אבל לא כל אישה משתוקקת בהכרח לשמלה נוצצת עם תג מחיר של 5 ספרות. מי שרוצה לחסוך בעלויות יכולה להסתפק בשמלה יד שנייה ואף ברכישת שמלה אונליין. עם זאת, אפשר למצוא גם מעצבת שתכין שמלה בדיוק למידותייך במחיר לא מאוד גבוה (עד 5,000 שקלים). אם יש לך את שמלת הכלה של אימא או של סבתא, תמיד תוכלי לבצע התאמות ולהציע שינויים כדי להגיע לתוצאה המועדפת עלייך.

 

מחירה של שמלת כלה
שמלת כלה לא חייבת להגיע עם תג מחיר של 5 ספרות

 

בונוס: כך תבנו קובץ אקסל שיעזור לכם לחסוך בעלויות החתונה

עבודה נכונה, מעקב אחר תקציב והשוואת עלויות גם הם יכולים לעזור לכם להגיע מוכנים יותר ליום הגדול. אל קובץ האקסל שלכם כדאי להכניס את הפרטים הבאים:

אולם (מחיר כולל מע"מ, הגברה, תאורה ועיצוב) + טיפ למלצרים

תקליטן

צלם + צלם מגנטים

טבעות נישואין

עיצוב הזמנות + דפוס

זר פרחים

פתיחת תיק נישואין (כ-700 שקלים)

תשלום לאקו"ם (270 שקלים)

בגד חתן

שמלת כלה

אלכוהול

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme