שישה פריטים על שולחן העבודה – שיהפכו אותך לעובד יעיל יותר

עינת שמואלוביץ2 דקות קריאה
פריטים לשולחן העבודה
שתף:

בין אם אתם חולקים חלל עבודה משותף עם עוד חמישה או עשרה עמיתים, ובין אם אתם עובדים לבד מהבית או במשרד פרטי משלכם, יש כמה פריטים שיכולים לשדרג את סביבת העבודה שלכם. הם יהפכו אתכם ליעילים יותר, יעזרו לכם לשמור על הסדר ובאופן כללי הם פשוט הכרחיים על שולחן העבודה.

 

מפצל USB (או: האב ל-USB)

היום כבר ברור לחלוטין שרוב הגאדג'טים ומוצרי הטכנולוגיה שלנו זקוקים ליציאת USB. הבעיה היא שאין לנו מספיק יציאות במחשב כדי לטעון את הלפטופ, את הטלפון החכם ואת הטאבלט, וגם לחבר דיסק און קי ומקלדת או את הרמקול שאתם לא יכולים בלעדיו. זו בדיוק הסיבה להצטייד מראש במפצל USB שיקל עליכם לתמרן בין כל הטכנולוגיות שאי אפשר בלעדיהן, בלי להיתקע לעולם עם מכשיר בלי סוללה או עם מקלדת שאין לכם איפה לחבר (וכן, יש גם מי שמעדיף מקלדת חוטית).

 

יציאת USB לכל מטרה
יציאת USB לכל מטרה

 

אוזניות טובות ואטומות

רעשים יכולים להוציא אותנו מדעתנו. קולגה קולני במיוחד יגרום לכם לאבד ריכוז, וגם כשאתם עובדים מהבית לא חסרות הפרעות – מהילדים שיצאו להפסקה בבית הספר הסמוך, ועד לשיפוץ שמתנהל בדירה שנמצאת בדיוק מעליכם. האוזניות הטובות יאפשרו לכם לעבוד בשקט ובנחת, להקשיב למוזיקה המועדפת עליכם ולהרחיק את כל הסחות הדעת שרק מפריעות לכם להתמקד במשימה.

 

 

מאוורר שולחני (או לחלופין: מכשיר חימום)

אחד החיכוכים הנפוצים במשרדים בישראל (וכנראה לא רק אצלנו), הוא זה שקשור למזגן, ובפרט לטמפרטורה עליה הוא מכוון. אז במקום להיקלע למצבים מהסוג הזה, ובעיקר כדי להבטיח לעצמכם שליטה מוחלטת בחום או בקור המועדף עליכם, אפשר ואף כדאי להצטייד מראש במאוורר או במכשיר חימום, בהתאם לעונת השנה כמובן. ואם נגענו בנושא הזה ואתם מאלה שתמיד קר להם אולי כדאי להגיע למשרד עם סריג או כל פתרון אחר שיחמם אתכם גם כשכולם מתחננים להפעיל את המזגן על 19 מעלות.

 

הקץ לחיכוכים על הטמפרטורה במשרד
הקץ לחיכוכים על הטמפרטורה במשרד

 

לוח מחיק או פתרון דומה

אם נמאס לכם מפתקים קטנים שעליהם אתם משרבטים מספרי טלפון, הודעות חשובות או תזכורות למשימות שתצטרכו להשלים בשלב כזה או אחר, הגיע הזמן להיפטר מהניירת והבלגן. לא רק שלוחות מחיקים למיניהם יהיו ידידותיים יותר לסביבה (בזכות החיסכון בנייר), הם גם יעשו לכם הרבה יותר סדר בפינת העבודה. כך תוכלו לציין לעצמכם תזכורות, מטלות, יעדים יומיים ואנשים שאתם פשוט חייבים להתקשר אליהם, אם רק תזכרו לעשות את זה, כי מי זוכר כשהפתקים נערמים בקצב בלתי הגיוני?

 

 

מעמד שולחני לטלפון

ברכב יש לכם בוודאי מעמד ייעודי לטלפון הנייד, בעיקר כדי שיהיה לכם נוח לעקוב אחרי ההנחיות של ווייז. עכשיו הגיע הזמן להכניס את הפריט הזה גם למשרד שלכם. מעמד שולחני הוא פתרון נהדר, וזו דרך מצוינת להפוך גם את מסך הטלפון לחלק בלתי נפרד מעמדת העבודה שלכם. כך תוכלו לקרוא הודעות בנחת, לגלוש בטלפון בלי לשבור את הצוואר ואפילו לטעון את המכשיר בזמן שהוא ניצב בפוזיציה נוחה הרבה יותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme