בלי להתפטר – 6 רעיונות ליצירת הכנסה מהבית אחרי שעות העבודה

מערכת2 דקות קריאה
רעיונות ליצירת הכנסה מהבית
שתף:

בתקופה האחרונה כולנו נדרשים להפגין קצת יותר יצירתיות, בפרט בכל הקשור ליצירת הכנסה. בין אם אתם בחל"ת ובין אם העבודה ממשיכה (פחות או יותר) כרגיל, אתם מחפשים עוד דרכים לצמצם את המינוס, להגדיל את ההכנסות ולעמוד בתשלומים שלא ממש מחכים ליום שבו המציאות הנוכחית תשתנה ויימצא חיסון לנגיף ששיגע את העולם. עד אז, יש לנו כמה רעיונות ליצירת הכנסה מהבית, וזה פשוט יותר ממה שנדמה לכם.

 

יצירת הכנסה מהבית בקלות
מסתבר שזה יכול להיות פשוט לעבוד מהבית

 

אפשרות 1 – חנות מקוונת

תתפלאו, אבל גם בלי רשימת ספקים ארוכה, מחסן גדול וצוות עובדים מיומן אתם עדיין יכולים להקים עסק משלכם, ובפרט חנות אינטרנטית קטנה. זה הזמן להציע למכירה באיביי (או בכל פלטפורמה אחרת) את הפריטים שאתם ממילא לא באמת צריכים, מהספרים שלא קראתי ועד המשחקים שמעולם לא יצאו מהקופסה או הבגדים שעדיין לא לבשתם. אתם יכולים לבחור את שעות העבודה שלכם, לעבוד מכל מקום ובאופן כללי למכור פריטים שצוברים אבק וממש לא מייצרים לכם כסף. אם אתם מייצרים מוצרים משלכם (מתכשיטים ועד ציורים או בגדים) תוכלו למכור גם אותם. פשוט, נוח, ודורש לכל היותר חיבור לאינטרנט.

 

אפשרות 2 – שמשו כעוזרים וירטואליים

אם אתם מאוד מסודרים וממילא מסוגלים לעשות כמה דברים במקביל, הנה דרך נהדרת להכניס עוד קצת כסף לחשבון הבנק שלכם. עסקים קטנים זקוקים לסיוע אדמיניסטרטיבי אבל נמנעים מגיוסו של עובד במשרה מלאה, וזו ההזדמנות שלכם להציע את השירות בהיקף נמוך יותר. לכם זוהי הכנסה פשוטה ונוחה, לעסק הקטן זוהי נוחות בעלות נמוכה יחסית. תוכלו לתאם פגישות, להשיב למיילים, לשלוח הצעות מחיר ואפילו לסייע בעדכון אתר האינטרנט או בהעלאת תכנים לעמוד הפייסבוק של הלקוח.

 

 

אפשרות 3 – התחילו לתמלל

קצב הקלדה מהיר ומחשב, אלה שני הפריטים שאתם באמת צריכים כדי להתחיל לתמלל ולקבל כסף. עורכי דין, משרדי חקירות ועסקים רבים אחרים, כולם זקוקים מפעם לפעם לתמלול של הקלטה או סרטון, למשל. אתם גם לא צריכים קורס מיוחד או הכשרה מורכבת כדי להתחיל, אלא רק יכולת להתמודד היטב עם תמלול של טקסט מוקלט שיכול להימשך כמה דקות או כמה שעות. כדי שיהיה לכם נוח אולי תצטרכו אוזניות טובות, אבל מעבר לזה אתם מוכנים לצאת לדרך.

 

תמלול מהבית
יש לכם מחשב ואוזניות, וגם יכולת הקלדה מהירה?

 

אפשרות 4 – העבירו שיעורים פרטיים

האנגלית שלכם מצוינת, אתם לא רעים במתמטיקה ותמיד אמרו לכם שיש לכם סבלנות ויכולת ללמד חומר חדש בקלות? נהדר! יש לכם כמעט את כל מה שצריך כדי להתחיל להעביר שיעורים פרטיים, והיום זו אפילו משימה קלה יותר בזכות תוכנות כמו סקייפ או זום. תוכלו להציע את השירותים שלכם בקבוצות פייסבוק או ווטסאפ ייעודיות (למשל של הורים או עסקים, בתלות בידע שלכם) ולהתחיל לעבוד כבר עכשיו.

 

אפשרות 5 – התחילו לתרגם

עולם התרגומים זקוק תמיד לכוח עזר, בוודאי אם אתם ממש טובים במה שאתם עושים ואם אתם שולטים היטב בשפה נוספת. אנגלית היא אופציה נהדרת אבל אם יש לכם עוד שפה, כמו רוסית, ערבית, צרפתית ואפילו סינית, יש סיכוי לא רע שתמצאו לעצמכם כמה לקוחות נאמנים שממש צריכים את השירות שלכם. רק וודאו שאתם אכן שולטים בשפה הנוספת באופן מוחלט כדי שתוכלו להעניק שירות מצוין ולהמשיך ליהנות מקצב עבודה שמתאים בדיוק לכם.

 

 

אפשרות 6 ליצירת הכנסה מהבית – הקימו בלוג

זה הזמן למצוא את הנישה שלכם ולהקים בלוג, וגם אם ייקח קצת זמן, כשיהיו לכם עוקבים תוכלו להפוך אותו לנכס דיגיטלי שמניב לכם הכנסה. חובבי הקריאה יכולים לסקור ספרים, הבשלנים המצוינים יכולים להציע מתכונים נהדרים וטיפים למתחילים, ויש המון בלוגרים שכותבים על תחום מסוים כמו דייטים, זוגיות או הורות. ברגע שתהיה לכם נישה ברורה וגם קהל יעד משלכם, תוכלו למכור שטחי פרסום או תכנים ממומנים, למשל. זוהי פלטפורמה נהדרת שלא דורשת מכם המון עבודה בטווח הארוך, למרות שלפחות בתחילת הדרך תצטרכו להשקיע את הזמן בבניית אתר ובעיצוב הנכון, וכמובן בכתיבת התכנים ושיתופם ברשתות החברתיות ובכל דרך אפשרית אחרת (למשל באמצעות קבוצות או פרסום ממומן).

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme