מדריך מקיף: 24 דרכים להכניס כסף בלי לצאת מהבית – חלק א'

מערכת3 דקות קריאה
איך להכניס כסף מהבית
שתף:

בין אם אתם עדיין בחל"ת ובין אם אתם תמיד מחפשים עוד ועוד דרכים להגדיל את ההכנסות, סביר להניח שאתם מחפשים פתרונות יצירתיים שיאפשרו לכם לעשות את זה מהבית. בלי לחפש חניה, בלי לחכות לרכבת המאחרת ובעיקר בלי להתרחק מהמזגן. עם אינטרנט, מחשב וטלפון חכם, נדמה שיש לכם כמעט את כל מה שצריך כדי להכניס כסף. עכשיו בואו נגלה איך עושים את זה, והנה הפרק הראשון בסדרת הטיפים שלנו:

 

1 – תמלול

אם בנוסף למחשב יש לכם גם אוזניות טובות ויכולת הקלדה מהירה, אתם מוכנים לקבל על עצמכם מטלות תמלול. משרדי עורכי דין, חוקרים פרטיים וגם חברות שמתעדות ישירות דירקטוריון למשל, כולם צריכים להעביר את הטקסט המוקלט אל הדף. יש מקומות שבהם אפשר למצוא עבודה בתחום כעובד שכיר, אבל ברוב המקרים נדרש עובד עצמאי שיעשה את זה מהבית.

 

תמלול
תמלול – הכנסה פשוטה מהבית

 

2 – עוזר פרטי / וירטואלי

בתור עוזר וירטואלי אפשר להכניס כסף לא רע בכלל, והמשימות העיקריות כוללות סיוע בתיאום פגישות, במענה לטלפוני, בשליחת הצעות מחיר או בעדכון אתר האינטרנט, למשל. עסקים קטנים זקוקים גם לעוזר שיעניק שירות ללקוחות, ובמקום לגייס עובדים במשרה מלאה הם מעדיפים עוזר במשרה חלקית שעובד מהבית, מצב שבו כולם יכולים רק להרוויח.

 

 

3 – תמיכה טכנית

יש לכם ידע טכני, יכולת לזהות תקלות ובעיות שונות – וסבלנות לסייע למי שזקוק לתמיכה? אם כן, יש לכם את כל מה שצריך כדי להציע שירות תמיכה טכנית ללקוחות פרטיים וגם לעסקים קטנים. תוכלו לנהל את התקשורת שלכם באמצעות זום או סקייפ, דרך התכתבויות או בשיחות טלפון, ואתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית.

 

4 – תכנון נסיעות וטיולים

אז נכון, בימי הקורונה חופשות בחו"ל נשמעות כמו חלום רחוק ומתוק במיוחד, אבל גם התקופה הזו תסתיים ואנשים רבים כבר מתחילים לתכנן את החופשה הבאה שלהם. אם יש לכם חיבה עזה לטיולים בעולם וגם היכרות טובה עם מקומות שונים, מסלולים מדליקים ואטרקציות מיוחדות, אתם יכולים לעזור לנופשים לצאת לחופשה טובה יותר. מאיתור כרטיסי טיסה במחירים משתלמים ועד להרכבת מסלול שמתאים להעדפות האישיות של הנופשים, הם בהחלט ישמחו להיעזר בשירותים שלכם.

 

להכניס כסף מתכנון טיולים
להכניס כסף מתכנון טיולים

 

5 – הקמת חנות וירטואלית

גם אם יש לכם רק מוצר אחד, גם אם אתם מוכרים מוצרים יד שנייה וגם אם אתם תופרים, סורגים או מציירים להנאתכם, יש היום לא מעט זירות מסחר מקוונות שיכולים להתאים לכם. הזירות המוכרות הן Etsy ו-ebay, ובאמצעותן תוכלו למכור בגדים, תכשיטים, ציורים, בובות ואפילו ספרים ישנים שממילא מעלים אבק אצלכם בספריה.

 

6 – להכניס כסף מעיצוב גרפי

עם כישרון ויצירתיות, ובעיקר עם תוכנות עיצוב מקצועיות כמו פוטושופ למשל, גם אתם יכולים להציע שירותי עיצוב גרפי לעסקים קטנים וללקוחות פרטיים. מעיצוב הזמנות לאירועים ועד לתכנון מודעות לפייסבוק ואפילו מיתוג לעסק מתחיל, אתם יכולים לגבות כמה מאות שקלים לכל עבודה (בהתאם למקובל בשוק) וליהנות מהכנסה נהדרת גם בזמן שאתם בפיג'מה.

 

 

7 – הנהלת חשבונות

מי שממילא עוסק בתחום, וגם מי שמתמצא בו אבל לא ממש מצא את עצמו בנישה הזו כשכיר, זוהי בהחלט הזדמנות נהדרת עבורו לייצר עוד הכנסה. עסקים קטנים ישמחו לקבל עזרה בכל הקשור לחישובי המס והתקציב שלהם, ואם יש לכם רקע מקצועי תגלו שאתם יכולים לבנות לעצמכם מאגר לקוחות מרשים במיוחד. לקוחות אלה ילוו אתכם לאורך זמן, בטח אם תעניקו להם שירות מקצועי ואיכותי.

 

8 – צילום ומכירת תמונות

עם מצלמה טובה וקצת כישרון אתם יכולים לצלם תמונות נפלאות גם כשאתם בבית, בהליכה היומית שלכם או בבית הקפה. את התמונות שלכם תוכלו למכור באתרים שונים, וכך תייצרו יופי של הכנסה בלי לעבוד קשה מדי. חוץ מזה, אם יש לכם מצלמה מקצועית ואתם בכל זאת רוצים לצאת קצת מהבית, תמיד תוכלו להציע שירות למי שצריך צלם לאירוע פרטי, לכנס מקצועי או לצילומי משפחות, למשל.

 

להכניס כסף מתמונות
מצלמים ומרוויחים כסף

 

9 – פיתוח אתרים

כאן כבר תצטרכו קורס וידע מקצועי, אבל מי שיודע לעשות את זה יכול להגיע ללקוחות רבים, בוודאי היום – כאשר רבים מהעסקים הקטנים והגדולים זקוקים לאתר אינטרנט מלוטש ואיכותי. כדאי ללמוד גם את רזי ה-SEO כדי להציע קידום אתרים אופטימלי ללקוחות שלכם.

 

10 – תרגום מקצועי

אם יש לכם אנגלית ברמה גבוהה מאוד, ובוודאי אם אתם שולטים בשפות נוספות כמו ערבית, צרפתית או רוסית, הנה עוד תחום שבו תוכלו להרוויח כסף מהצד, גם בלי להתפטר מהעבודה הנוכחית שלכם. תוכלו להציע את השירותים שלכם לחברות תרגום או לקדם את עצמכם ישירות בפני העסקים עצמם. דרך אגב, כדאי להתמקד בתרגום לשפת האם שלכם בלבד, וגם אם יש לכם רוסית מעולה אבל שפת האם שלכם היא עברית, עדיף שתתרגמו מרוסית לעברית, ולא בכיוון ההפוך.

 

11 – כתיבת תוכן

אתם יכולים לכתוב בלוגים (לעצמכם או לעסקים), כתבות, תכנים שיווקיים ואפילו פוסטים לרשתות החברתיות. מבחינת בעלי העסקים הקטנים הכישרון שלכם נחוץ והכרחי, גם לצרכי קידום אורגני וגם לצרכים אחרים. אז קצת כישרון, יכולת כתיבה וכמובן סבלנות לבצע מחקר כדי להכיר לעומק את הלקוחות שלכם – ואתם בדרך הנכונה.

 

12 – ספר מקוון

פרסום ספר בישראל זה עסק יקר, אבל אם אתם מפרסמים אותו אונליין ומדלגים על חנויות הספרים, זה כבר סיפור קצת יותר זול – שיכול להתברר כרווחי יותר. אם אתם כותבים ספר באנגלית יש לכם פוטנציאל גדול אפילו יותר, בזכות אמזון כמובן. חוץ מזה, אמזון בהחלט עושים עבודת שיווק לא רעה וזו הזדמנות עבורכם גם ליהנות מהכתיבה (בהנחה שמבחינתכם מדובר בהנאה של ממש) וגם לייצר הכנסה בלי לצאת מהבית.

 

לחצו כאן וגלו עוד 12 דרכים להכניס כסף בלי לצאת מהבית

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme