24 דרכים להכניס כסף בלי לצאת מהבית (חלק ב')

מערכת3 דקות קריאה
מי רוצה לעשות כסף בלי לצאת מהבית
שתף:

אנחנו ממשיכים בניסיונות שלנו להכניס כסף בלי לצאת מהבית, ובפעם הקודמת הצענו 12 דרכים נהדרות לעשות את זה. בכתבה שלפניכם תמצאו עוד 12 רעיונות מצוינים שיכולים להתאים גם לכם.

 

13 – השכרת הדירה ב-Airbnb

בימים כתיקונם, כשהשמים פתוחים והתיירים מגיעים, הדירה שלכם יכולה לשמש אתכם כמקור הכנסה נהדר. אתם יכולים להשכיר חדר אחד או את הדירה כולה, בהתאם להעדפה שלכם כמובן, וזוהי הזדמנות מצוינת לייצר כסף ואולי אף להכיר כמה אנשים מעניינים על הדרך.

 

להכניס כסף בלי לצאת מהבית
אם עוד לא הכרתם את Airbnb – זה הזמן

 

14 – הגהה ועריכה

אם יש לכם עברית מצוינת ואתם שולטים בחוקי הדקדוק, הגהה ועריכה הן פעולות נחוצות לעסקים קטנים וגדולים, וגם לסופרים. אתם צריכים מחשב, עברית ברמה גבוהה מאוד וכמובן סבלנות ויכולת להתרכז גם בטקסטים ארוכים כדי לאתר שגיאות כתיב או טעויות פיסוק למשל.

 

 

15 – עריכת סרטונים

אם יש לכם קצת ניסיון בתחום ותוכנת עריכה איכותית, אתם בהחלט יכולים להציע שירות ללקוחות פרטיים וגם לעסקים קטנים. זו יכולה להיות עריכה של סרטוני ברכה ליום ההולדת של סבתא או לחתונה של חברים טובים, ובאותה מידה תוכלו לערוך סרטונים לחברות ולעסקים.

 

16 – שיווק דיגיטלי

פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר – יש היום שפע של רשתות חברתיות וכולם רוצים להיות שם, בפרט בעלי העסקים ובייחוד העסקים הקטנים. הם מבינים שהשוק תחרותי, שהם צריכים להגיע לקהל היעד ובעיקר שכדי להגיע לשם צריך להשקיע בתוכן איכותי ובניהול תקציב שיווק כמו שצריך. אם אתם יודעים איך לעשות את זה או לכל הפחות מוכנים להשלים קורס מקיף שילמד אתכם את כל הסודות, גם אתם יכולים להתחיל להרוויח, ולא מעט.

 

17 – בלוג ביוטיוב

עכשיו אתם יכולים לבנות לעצמכם ערוץ משלכם, ואתם יכולים גם להפוך לשותפים של יוטיוב ולהרוויח מפרסומות. בזמן שכולנו נהנים מסרטונים ביוטיוב, אם תצליחו לייצר לעצמכם מאגר מכובד של עוקבים נאמנים וכמות מרשימה של צפיות, תוכלו להרוויח לא מעט בזכות פרסומות. אז אולי הגיע הזמן לפתוח בלוג וידאו משלם שבו תבקרו סרטים, תתנו טיפים בנושא מסוים או תתחזקו פודקסט משלכם.

 

להכניס כסף מיוטיוב
הגיע הזמן לפתוח ערוץ יוטיוב משלכם

 

18 – שיעורים פרטיים

יש לכם אנגלית מעולה? אתם ממש טובים במתמטיקה? הגיע הזמן להשתמש בידע הזה ולהעביר אותו הלאה, וגם להרוויח לא מעט. תלמידים בכל שכבות הגיל (כולל סטודנטים) ובמקרים מסוימים גם מבוגרים שרוצים ללטש את האנגלית שלהם, כולם זקוקים לשיעורים פרטיים. יש גם מי שיעדיף לקבל שיעורים אונליין, דרך אפליקציות כמו סקייפ או זום. אגב, מורה פרטי יכול להרוויח בין 100 ל-150 שקלים לשעה, כך שהזמן הפנוי שלכם יכול להיות שווה הרבה.

 

19 – קורסים מקוונים מייצרים כסף בלי לצאת מהבית

אם יש לכם ידע בתחום מסוים או ניסיון מקצועי שרבים אחרים יכולים להפיק ממנו תועלת, הגיע הזמן לייצר לעצמכם הכנסה פאסיבית אטרקטיבית. נכון, תצטרכו להשקיע את הזמן ואת המשאבים ביצירת הקורס המקוון שלכם, אבל במקום לדאוג להשכרת כיתה ולגיוס מספר מינימלי של משתתפים, תוכלו למכור את הקורס דרך המחשב ולהעביר את החומר פעם אחת בלבד. בטווח הארוך זהו נכס דיגיטלי משמעותי ורווחי.

 

20 – טיפול בילדים

אם אתם טובים עם ילדים, ובוודאי אם אתם נשארים בבית עם ילד או שניים בכל מקרה, את הזמן שלכם אתם יכולים לנצל בצורה הרבה יותר טובה. הורים רבים ישמחו להשאיר את הילדים עם מטפל שאפשר לסמוך עליו, ובפרט כשמדובר בקבוצה קטנה יחסית של ילדים. אז אם אתם ממילא בבית עם הקטנטנים שלכם, למה שלא תעשו מזה כסף?

 

21 – דוגווקינג

כאן אתם כבר בהחלט צריכים לצאת מהבית, אבל חובבי הכלבים (וגם מי שממילא יוצא מדי פעם לנשום אוויר) כנראה ישמחו לייצר הכנסה בזמן שהם ממילא מטיילים. האמת הפשוטה היא שלרבים מבעלי הכלבים אין תמיד את הזמן כדי לטייל עם הכלב שלוש פעמים ביום, ולעתים הם זקוקים לסיוע כשהם יוצאים לחופשה למשל. אם כן, למה שלא תציעו את השירות הזה אצלכם בשכונה?

 

לייצר כסף מדוגווקינג
טיול עם כלבי השכונה יכול להיות רווחי

 

22 – ייעוץ SEO

כולם רוצים לשפר את ביצוע האתר שלהם, כולם מוכנים לעבוד קשה כדי לעשות את זה אבל לא כולם יודעים איך. אם יש לכם את הידע הזה, תוכלו להציע שירותי ייעוץ לעסקים קטנים ומתחילים, לעזור להם לבנות אסטרטגיית תוכן טובה יותר ולשפר את ביצועי האתר באופן כללי. זהו בהחלט תחום שהביקוש בו גבוה.

 

 

23 – יחסי ציבור

מי שיש לו ידע וניסיון בעולם התקשורת, בתחום יחסי הציבור ובפרסום בכלל, זה תחום מושלם עבורו. אתם יכולים לעשות את זה בנוסף למשרה היומית שלכם, כמובן, ולעבוד עם לקוחות בתחומים שונים. ההתמקדות היא ביצירת הודעות לעיתונות, תכנון קמפיינים וקידום התדמית הציבורית של הלקוחות שלכם. כמובן שנדרשים גם כישורים תקשורתיים וחברתיים (בכל זאת תנהלו לא מעט שיחות טלפון) ויכולת ארגון טובה.

 

24 – גיוס כוח אדם

חברות גדולות מגייסות הרבה עובדים, והן תמיד מחפשות דרכים להגיע לכוח אדם איכותי ומיומן. אם יש לכם את היכולת לעזור להם למצוא את העובדים הטובים ביותר, אתם יכולים להרוויח מזה לא מעט, ולשמש למעשה כיועצי השמה באופן עצמאי, מהבית ובשעות שלכם. אספו קורות חיים, שוחחו עם המועמדים ועזרו להם להגיע מוכנים לראיונות. אחרי שהעובד יתקבל לעבודה תקבלו תגמול יפה על כך, והוא שווה את ההשקעה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme