מהפכה בשוק הישראלי: רכישת רכב יד שניה פופולרית מתמיד

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

אם בעבר רכישת רכב יד שניה נתפסה כבעייתית וכבעלת פוטנציאל פגיעה ברוכש, הרי שכיום כבר ברור לכל כי זוהי לעיתים הזדמנות עסקית חד פעמית, לרכישת רכב החלומות שלכם, במחירי מציאה. גם אתם חולמים על רכב חדש אבל לא יכולים להרשות לעצמכם? עכשיו זה בהישג ידכם. רכב יד שניה מחברות מורשות – כמו חדש רק בלי הניילונים!

 

רכישת רכב יד שניה, נחשבת בעיני רבים כמאתגרת וכעסקה החושפת את הקונה להונאות למיניהן המבוצעות על ידי מוכרים וגופים שאינם מורשים: מכירת רכב שאינו בבעלות המוכר, הסתרת פגמים ונזקים ברכב, תרגילי עוקץ, זיוף פרטים ומידע וכו'.

לכן, רבים פונים כיום לחברות וגופים מורשים העוסקים במכירות רכבים יד שניה ונהנים מהגשמת חלום רכישת הרכב ללא חשש ותוך קבלת אחריות מלאה מהמוכר. הנחת והשקט הנפשי של הקונה ברכישת רכב מגופים אלו, כמו גם החיסכון העצום בעלויות, כבר לא משאירים כל ספק ומושכים את ההמונים לרכוש את רכב חלומותיהם, וליהנות מהיתרונות הרבים בעסקה מעין זו:

הימנעות מהונאה – רכישת רכב מגוף או חברה מורשים, מעניקה לרוכש וודאות שהעסקה המיועדת לביצוע כשרה ומבוצעת בשקיפות ויושר. גופים מורשים יציגו בפני הקונה את כל המידע על הרכב ועברו, את כלל המסמכים הנדרשים ויבצעו את העסקה תוך מתן אחריות מלאה.

חיסכון בעלויות – בשנתו הראשונה מאבד הרכב כ 15% מערכו ולאחר מכן ממשיך לאבד 10%-20%, תלוי בדגם הרכב ובשנת הייצור. מכיוון שישנם בעלי רכבים המחליפים את רכבם בתדירות גבוהה, נפתחת בפני מי שמעוניין ברכישתם, האפשרות ליהנות מרכב בשנותיו הראשונות על הכביש במחירים הנמוכים בעשרות אלפי שקלים ממחירו המקורי.

במקרים רבים רכבים אלו שמורים היטב ונמצאים במצב מצוין מבחינת נראות, מבחינת תחזוקת הרכב ומבחינת מצבו מכני. במקרים אלו הקונה מרוויח רכב הנראה כחדש, במצב מכני כחדש ולעיתים אף עם קילומטראז' נמוך ביותר, במחיר מציאה חדר תקדים.

איכות הרכב ומצב מכני – חברות וגופים המתעסקים במכירת רכבי יד שניה, לא יתפשרו על איכות הרכב. כחלק משמירה על מוניטין החברה, על אמינותה בעיני לקוחותיה ועל שביעות רצון לקוחותיה, יקפידו סוכניה על מכירת רכבים איכותיים ותקניים בסטנדרט גבוה. בכך, יכול הקונה להימנע בקלות מהסיכון ברכישת רכב יד שניה מאדם פרטי, העשויה לחשוף אותו להונאות או מעשי נוכלות למיניהם.

מגוון כלי רכב  – בבחירתכם בחברות מורשות, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של רכבים, מבחר דגמים ושנתונים וכל זאת תוך קבלת ייעוץ, הכוונה אישית ואף התאמה למגבלות תקציב.

רבים בארץ כבר הבינו את היתרונות הרבים ברכישת רכב יד שניה, פונים ללא היסוס לגופים מורשים, נמנעים מסיכונים וחוסר וודאות ונהנים מחיסכון בעלויות ברכישת רכב החלומות. כי בשביל לרכוש רכב איכותי מיד שניה כבר לא צריך לחפש רופא.

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme