7 אפליקציות ניהול הוצאות שיעזרו לכם לחסוך יותר

עומר גלעדי5 דקות קריאה
להוריד ולחסוך: אפליקציות ניהול הוצאות
שתף:

לכולנו זה קרה לפחות פעם אחת בחיים ואם נודה באמת, זה קרה הרבה יותר מזה. חשבנו שאנחנו בשליטה על הכסף ואז, במקרה, גילינו שהוא נעלם ואין לנו מושג למה. דרך טובה לחזור לשליטה (או לאבד אותה מלכתחילה) היא לעבוד עם אפליקציות ניהול הוצאות. האפליקציות הללו עוזרות לנו לעשות קצת סדר בבלגן ובעיקר – לנהל את הכסף בצורה יעילה הרבה יותר. אל דאגה, אנחנו לא שולחים אתכם לבד לחנויות האפליקציות. במקום, הנה כמה יישומונים נהדרים שיאפשר לכם לבצע ניהול הוצאות בצורה טובה ופשוטה.

 

iXpenselt
iPhone Screenshot 1

אפליקציה ידידותית זו מציגה לנו את הסכומים שהוצאנו במהלך היום, ומאפשרת מעקב פשוט ונוח אחר מיצוי התקציב החודשי. נלקחות בחשבון הכנסות ממקורות שונים וכל הוצאה שאנו דואגים להזין לאפליקציה (מן הסתם כדי להבטיח מעקב יעיל חשוב מאוד להזין כל הוצאה בלי פספוסים). ניתן לצלם קבלות, להזין מידע על הוצאות (כמה ולמה), לקבוע תזכורות (על תשלומים שיש לעשות או תשלומים שיש לגבות) ועוד. האפליקציה מאפשרת יצירת דוחות גרפיים (למשל לצורך השוואה בין תקופות שונות) היא מוצעת בגרסת לייט חינמית או בגרסה מלאה בעבור כחמישה דולרים.

קישור להורדה לאייפון

 

 

 

 

Spend – Budgeting

מדובר באפליקציה פופולארית וותיקה למדי מבית Adamcode. האפליקציה ניתנת להורדה לאייפון ולאנדרואיד ומאפשרת מעקב אחר תקציבים שונים למשך פרקי זמן שונים. כך למשל תוכלו לעקוב אחר הסכומים שאתם מוציאים בסופר, כמה עולים לכם החוגים של הילדים, כמה הוצאתם על מתנות בתקופה האחרונה וכד'. אפליקציית Spend מאפשרת לכם לקבוע תקציבי יעד, תאריכי תחילה וסיום ולבדוק באופן שוטף אם אתם צפויים לעמוד במסגרת התקציב. האפליקציה תומכת בכל מטבע כך שתוכלו לכלול הכנסות והוצאות רלוונטיות לא רק בשקלים, כך ניתן להיעזר באפליקציה גם במהלך נסיעה לחו"ל כאשר הכספים שאתם מוציאים נכללים במעקב.  אפליקציית Spend אינה חינמית (אין אפילו גרסת לייט) והורדתה תעלה לכם כדולר אחד. הנה הקישור להורדה לאייפון.

 

 

ClearCheckbook Money Managment
iPhone Screenshot 2

 

למעשה מדובר באפליקציה המאפשרת גישה לשירות בענן המאפשר מעקב צמוד (Real time) אחר הוצאות והכנסות. ניתן לסנכרן את השירות לא רק עם הסמארטפון אלא גם עם כל טאבלט או מחשב וכך להזרים נתונים רלוונטיים באופן אוטומטי. בזכות העובדה שמדובר בשירות ענן כל מידע שנזין יהיה זמין בכל מכשיר קצה בו נשתמש (למשל אם הזנו לסמארטפון הוצאה שעשינו היא תופיע גם במחשב בבית / בעבודה וכד'). האפליקציה החינמית מספיקה לרוב המשתמשים, מי שמרגישים שהם זקוקים ליותר יכולים לקבל גישה מלאה תמורת תשלום חודשי סמלי.

קישור להורדה לאנדרואיד | קישור להורדה לאייפון

 

 

 

 

 

 

Mint

אפליקציית Mint מספקת גישה מכל סוגי המסכים (חוץ מהטלפון תוכלו להיכנס אליה גם מהטאבלט למשל). זו אפליקציית ניהול הוצאות פשוטה שמספקת גם טיפים לחיסכון ועדכונים בנוגע למצב שלכם ולאופן שבו אתם מנהלים את התקציב שהגדרתם. ההתקנה חינם והנה הקישור להורדה לאנדרואיד ולהורדה לאייפון.

 

 

Money Lover
iPhone Screenshot 2

מדובר באפליקציה צעירה וצבעונית עם ממשק מעניין, נוח ומשעשע. גם אפליקציה זו מאפשרת מעקב שוטף אחר הכנסות והוצאות אך היא מציעה גם "מבט על" שנתי בדמות לוח שנה ועליו צבועות באדום הוצאות ובירוק הכנסות. ניתן לתכנן תקציב לקראת טיול, לגבות ולשמור את כל המידע, היא תומכת כמעט בכל המטבעות בעולם וניתן להגדיר שימוש במגוון שפות (רוסית, אנגלית, צרפתית, ספרדית וכמובן עברית ביניהן). האפליקציה עובדת גם על טאבלטים כך שניתן ליהנות משימוש בה מעל גבי מסך גדול.

קישור להורדה לאנדרואיד | קישור להורדה לאייפון

 

 

 

 

 

 

 

HandWallet
 Expense Manager- screenshot

אפליקציה פרי פיתוח ישראלי מתחברת לכל הבנקים וכרטיסי האשראי המשמשים בארץ כך שהנתונים נשלפים ישירות לאפליקציה ואין צורך להזינם באופן ידני. אפליקציה חינמית חכמה לה ניתן אפילו לקבל תמיכה ללא תשלום, היא מוצעת לאנדרואיד.

קישור להורדה לאנדרואיד 

 

 

 

 

 

 

 

 

Toshl
iPhone Screenshot 5

אפליקציה זו הופכת את ניהול הכספים שלכם למשחק חביב. היא ניחנה בגרפיקה צבעונית המשמשת בית למפלצת ידידותית שמלווה אתכם לאורך החודש, עוקבת אחר ההוצאות וההכנסות ואפילו מספקת עצות. המשתמשים באפליקציה מספרים שהם נהנים מהתקשורת עם מפלצת הכספים שלהם ושבזכותה הם מוצאים עצמם חוסכים בהוצאות בכל חודש. המפלצת מעודדת אותנו כאשר אנו נוהגים בחסכנות (או לפחות מוציאים כספים באופן מושכל) ונוזפת בנו אם אנו בזבזניים מדי. יתרת תקציב מחודש אחד ניתן להעביר לבא אחריו, האפליקציה מזכירה לנו להזין אליה נתונים והיא מסונכרנת באופן אוטומטי עם אתר האינטרנט שלה כך שהנתונים שנאספו מגובים וזמינים בכל עת ומכל מקום.  לאפליקציה גרסה חינמית מומלצת, רק מי שמגלה שהוא מתמיד ומפיק תועלת כדאי שישקול שדרוג לגרסה בתשלום.

קישור להורדה לאנדרואיד | קישור להורדה לאייפון

 

 

 

 

 

 

עוד כמה אפליקציות ניהול הוצאות 

עוד אפליקציות ניהול הוצאות שכדאי להכם להכיר הן  LohasMoney המתאימה למי שיש להם מספיק סבלנות למלא פרטים נלווים לכל הוצאה שמוציאים (יש להזין ידנית כל הוצאה ולפרט לאיזו קטגוריה היא שייכת, לקטגוריות רבות גם תתי קטגוריות, למשל ביטוח בריאות או ביטוח רכב תחת ביטוח וכד'). kidsBank היא אפליקצית ניהול פיננסי לילדים ומאפשרת הקנית הרגלי צרכנות בריאים, ככלות הכול יש ליזכור שילדים מגיל מסוים הם חלק בלתי נפרד מההתנהלות הפיננסית של המשפחה. אפליקציות לניהול פיננסי מתאימות לא רק למי שנוטים ללכת לאיבוד בסבך ההוצאות, התשלומים וההכנסות. גם מי שמרגישים שהם שולטים היטב בכספם עשויים להפיק תועלת בדמות חיסכון, רווח שיכול להצטבר לכדי אלפי שקלים בשנה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme