יעדים זולים בפסח שכדאי לשריין כבר עכשיו

טליה פלד-נתנאל5 דקות קריאה
שתף:

 

בסוף השבוע הקרוב נחגוג את ט”ו בשבט, ולכאורה פסח נראה לנו מאוד רחוק. אבל האמת היא שלא ממש. כי בעוד חודש יהיה פורים ומשם שלושה שבועות אחר כך פסח. קצת לפני פסח יתחילו השאלות: “איפה אתם בחג?” או “אצל מי אתם בסדר?”. אז אם אתם רוצים להימנע מכל האווירה המשפחתית הלוחצת הזאת. להימלט מסדר אצל החמות או פשוט סתם לנוח מהשיגרה הלוחצת. זה ככל הנראה הזמן להתחיל לחשוב על חופשה בפסח, ואפילו לשריין מקום. הלכנו לבדוק בשבילכם מהם היעדים הזולים בפסח, ותתפלאו המחירים טובים והיעדים אפילו מפתיעים.

 

קורט של נוסטלגיה

חובבי הנוסטלגיה שבינינו יוכלו לנפוש במלטה. מלבד היותה אחד היעדים הזולים בפסח מלטה היא מדינת איים בין סיציליה לתוניסיה שהיתה בעברה מושבה בריטית. על מלטה אומרים שהיא משלבת עבר ועבר זאת מאחר והטכנולוגיה נמצאת בה בחיתוליה. היא יעד לחובבי נוסטלגיה שאוהבים להסתובב בסמטאות צרות, להביט ברוקמות התחרה ולבקר בשרידי מצודות צלבניות. הים הוא מוקד משיכה למרות חופיה הסלעיים. ובמלטה שוכנת מערה כחולה שהיא אחותה הקטנה של המערה הכחולה בקאפרי שבאיטליה.

 

אשת טורס מציעים דיל לחופשה במלטה בסכום של 549 אירו לאדם. אבל אם אתם מעוניינים לחסוך תוכלו לקחת טיסה זולה דרך וואלה טורס עם אייר מלטה בסכום של 282 דולר לאדם, ולאתר מלון דרך האינטרנט.

 

 

העיר המתעוררת

השנים האחרונות עשו רק טוב לבוקרשט, וסימני השינוי ניכרים בה. אין ספק שהיא מצליחה להתנער משרידי הקומוניזם המצמית. בוקרשט של היום נקיה, מסודרת עם תחבורה ציבורית סבירה (שירות מוניות מצויין וזול ומטרו חדיש). מציגה מרכז ערי עם ביניינים היסטוריים רבים ורחובות קטנים ומטופחים המסבירים פניהם למטייל. בעיר בארים, פאבים, בתי קזינו ומועדונים. אוכל מגוון ומצויין בעלות סבירה לכל כיס.

 

בוקרשט היא גם היעד הזול ביותר מבין היעדים הזולים בפסח, כשקווי חופשה וגם אתר Blik מציעים טיסה אליה בעלות של $288 לאדם. המלונות בבוקרשט זולים מהרבה מאוד בירות אירופאיות אחרות, ולא מעטים מהם מציעים סטנדרטים גבוהים של נופש.

 

 

 

בירת הקניונים של אירופה

אם אתם מחפשים פאבים, מועדונים או סצנה מחתרתית מגניבה, בודפשט היא העיר בשבילכם. כך גם לגבי אוכל מסורתי מצויין וקינוחים הונגריים נפלאים. בבוקרשט יש הכל מוזיאונים, ארמונות, מעיינות חמים וגנים יפים. אבל יש בה גם את כמות הקניונים לנפש הגדולה ביותר באירופה, וגם שווקים וחנויות מיוחדות ומעניינות. אין ספק שבודפשט היא אחד מהיעדים הזולים לפסח ששווה לשקול.

טיסה לבודפשט עולה 386 דולר לאדם, והמלונות בה הם במחירים סבירים למדי.

 

 

היעדים הזולים לפסח הנוספים

איזי גו מציעים גם דילים מאוד זולים לרודוס בסכום של 313 דולר לאדם וחבילת נופש לאדם בסכום של 354 דולר.

 

 

באתר של וואלה טורס תוכלו להזמין טיסות עם חברת ארקיע לפריס ב-294 דולר לאדם, ולאתונה עם ישראייר ב- 274 דולר לאדם.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme