טריפל סי – כל המוצרים והשירותים של החברה

עומר גלעדי5 דקות קריאה
טריפל סי - סקירת מוצרים ושירותים
שתף:

חברת טריפל סי היא אחת החברות החדשות שנכנסו לשוק הטלוויזיה בישראל, עם מוצר חדש שנקרא Smart. כמו חברות תקשורת אחרות, גם טריפל סי מציעה שרותי תוכן טלוויזיוניים שמתבססים על רשת האינטרנט ומוצעים במחיר ידידותי ולא מחייב, שמאפשר לאנשים שאינם מעוניינים להתחייב לחברות הטלוויזיה הותיקות לצפות בשידורי טלוויזיה דרך האינטרנט, בנוחות ביתם. טריפל סי מציעה שירותי מחשוב ענן, אינטרנט, אירוח, אינטגרציה, ולאחרונה גם שירותי טלוויזיה רב ערוצית. עם זאת, רגע לפני שאתם בוחרים את ספק התוכן שלכם ועורכים שינויים גדולים בצריכה (ובכיס), כדאי להכיר את השירותים ואת המוצרים של  טריפל סי. הסקירה שלפניכם תעזור לכם לעשות את זה, ושימו לב גם למחירים השונים.

 

השירותים של טריפל סי
חברת טריפל סי מציעה מגוון שירותי מחשוב, מחשוב ענן, אינטגרציה ושירותי תכנים לצפייה חכמה, בחבילת SMART

 

 

טריפל סי – מאז שנת 1989

כמעט מאז ראשית ימי האינטרנט, בוודאי עוד טרם ימי האינטרנט בפס רחב לכל בית בישראל, מספקת חברת טריפל סי שירותי מחשוב ושירותים טכנולוגיים נוספים. היא הוקמה ב-1989, כלומר לפני כשלושה עשורים, והיום היא אחת החברות המוכרות יותר בארץ. כשהיא מונה היום למעלה מ-100 עובדים, מציעה החברה שירותים במספר אפיקים, הנה פירוט:

 

  • שירותי אירוח – אחסון, אירוח שרתים, אירוח אתרי אינטרנט, אירוח תשתיות מחשוב, פתרונות גיבוי והתאוששות, ייעוץ והטמעה של פתרונות אירוח ואחסון לארגונים
  • שירותי אינטרנט – חברת טריפל סי משמשת ספקית אינטרנט בישראל, והיא מציעה שירותי אינטרנט ביתי ועסקי, רישום שמות מתחם (כתובות דומיין), הקמת רשתות תקשורת לארגונים, שירותי אבטחה והגנה על מידע, ועוד
  • שירותי מחשוב ענן – החברה היתה הראשונה בישראל להציע שירותי מחשוב ענן מעל חומרה מתקדמת של יצרנים מובילים כמו אורקל, IBM, ואחרות. כיום היא מציעה שירותי מחשוב ענן ושירותי מחשוב מרוחק, כמו גם שירותי תוכנות מרוחקים, ועוד
  • שירותי אינטגרציה – חברת טריפל סי מציעה שירותים של התקנה ותחזוקה של תשתיות מחשב עבור ארגונים, הטמעה של מערכות תשתית, תכנון וביצוע של פתרונות מחשוב, פתרונות אחסון וגיבוי, פתרונות תקשורת, הטמעת מערכות אבטחת מידע, ועוד

 

 

שירותי האינטרנט של טריפל סי

חברת טריפל סי מציעה שירות ספקית אינטרנט וחבילת דאבל סי הכוללת תשתית וספק בחבילה אחת. חבילות האינטרנט המוצעות על ידי טריפל סי הינן חבילות לגלישה חכמה, המאפשרות התחברות, שדרוג, וניתוק מחבילות בכל מהירות ובכל זמן, באופן עצמאי וללא צורך בשירות לקוחות. טריפל סי מחוברת לשלושה כבלים תת ימיים ומספקת שירותי אינטרנט מהיר במיוחד במחירים נמוכים ביחד למתחרות. 

 

טריפל סי וחבילות אינטרנט
טריפל סי מציעה חבילות גלישה באינטרנט

 

בחבילות דאבל של תשתית + ספק

  • חבילת MB 15 תעלה לכם 45.00 ש"ח לחודשיים ראשונים, 75.00 ש"ח לכל חודש לאחר מכן
  • חבילת MB 40 תעלה לכם 45.00 ש"ח לחודשיים ראשונים, 85.00 ש"ח לכל חודש לאחר מכן
  • חבילת MB 100 תעלה לכם 45.00 ש"ח לחודשיים ראשונים, 85.00 ש"ח לכל חודש לאחר מכן

 

גם בחבילות הדאבל – ניתן להתחבר בקליק מאתר האינטרנט של החברה.

 

 

סמארט – הטלוויזיה החכמה של טריפל סי

בעלות של 50 שקלים לחודש, חבילת הטלוויזיה החכמה נחשבת לאחד המוצרים הזולים יותר בישראל. החבילה מספקת שירותי צפייה בתכנים בענן, ומתבססת על חיבור עצמאי לאינטרנט, אך ניתן לרכוש דרך החברה גם ממיר במחיר של 180 שקלים באופן חד פעמי. עד לא מזמן היא כללה את שידורי עידן פלוס, ערוצים בינלאומיים שמציעים תכני לייפסטייל, ספורט ומוזיקה וספריית VOD עם תוכן לכל המשפחה. אלא שהחברה הכריזה על שיתוף פעולה עם מספר חברות תוכן חדשות, ביניהן דורי מדיה שאחראית על ערוצי הטלנובלות ויוה ו-ויוה פלוס. עוד, יוכללו בחבילה של טריפל סי גם ערוצי לייפסטייל של Ella תקשורת, שאחראית על ערוצים כמו Food Network, Fine Living Network ו-Travel Network שייכללו בחבילת ה-Smart.

 

החברה יצרה גם שיתוף פעולה עם חברת המוזיקה Stingray ותשדר חמישה ערוצי מוזיקה, ביניהם שלושה ערוצי קליפים, ערוץ הופעות חיות וערוץ מוזיקה קלאסית. תוספת הערוצים לא תפגע במחיר החבילה  – היא תוצע ללקוחות במחיר הנמוך של 50 ש"ח לחודש, גם לאחר תוספת הערוצים. החברה מציעה את השירות בכל פלטפורמה – טלוויזיה עם או בלי ממיר, מחשב ביתי, מחשב נייד, טאבלטים וסמארטפונים. השירות פתוח עבור עד חמישה מכשירים.

 

סוגיית ערוצי הספורט

בניגוד לאפליקציות ושירותי תוכן אחרים שמתבססים על האינטרנט, Smart של טריפל סי עדיין אינה מציעה ערוצי ספורט כחלק מהחבילה הבסיסית. החברה הודיעה על כוונתה להמשיך ולהרחיב את שירותי התוכן שהיא מציעה, ובין היתר היא מתכננת לפעול גם לשדרוג שירותי הספורט. זאת תוך שמירה על הקו העיקרי שמנחה אותה: הקפדה על טווח מחירים סביב ונוח, והימנעות ממחירים מופקעים על שירותי תוכן.

 

הקלטה רציפה לאורך כל השבוע

אחד היתרונות שמציע שירות Smart הוא ההקלטה הרציפה. הערוצים מוקלטים באופן רציף על הענן, שבעה ימים אחורה. פירוש הדבר הוא שלא צריך לזכור להקליט או למחוק סדרות ולפנות מקום במחיר. כל הערוצים המוצעים על ידי טריפל סי מוקלטים ואפשר לצפות בשידורים בכל מקום ובכל שעה. עד היום הצטרפו ישראלים רבים  לשירות Smart של טריפל סי  ועל פי בעלי החברה, שכבר פועלת בשוק האינטרנט כ-25 שנה, המטרה היא להוסיף עוד ועוד שירותי תוכן תוך שמירה על מחיר ידידותי למשתמש.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme