אמזון ישראל – הדרכים היעילות ביותר לרכישה ומשלוח מענקית המסחר לארץ

עומר גלעדי5 דקות קריאה
אמזון ישראל - איך עובדים איתו נכון?
שתף:

 מאז שנת 1994, פועלת במרחב האינטרנט חברת אמזון, המציעה שירותי מסחר אלקטרוני ושירותי מחשוב בענן. היא התחילה את דרכה כחנות פרים מקוונת, אבל היום תוכלו לרכוש דרך סוחרים הפועלים באופן עצמאי מעל הפלטפורמה כמעט כל דבר – החל מגרביים וכלה ברכבים. לאמזון מוקדי פעילות לצד פעילותה הגלובלית (מסיאטל, וושינגטון), אולם על אף הפעילות הענפה בישראל – סניף לממכר בישראל עדיין אין. הכל על פעילות אמזון ישראל – איך קונים, אילו משלוחים עדיפים וכיצד מתנהל המסחר דרך אמזון בישראל?

 

אמזון ישראל - בקרוב גם בארץ?
אמזון ישראל – פעילות אמזון בישראל היא ענפה, מוכרים ורוכשים רבים מבצעים מדי יום פעולות באמזון מישראל, ולעניות דעתנו פתיחת סניף אמזון ישראל הוא רק עניין של זמן

 

 אמזון ישראל ואמזון הבין לאומית – לרכוש בבית, להרגיש בחו"ל

אמזון הוא אתר המכירות החזק ביותר בעולם, ועל פי דירוג אלקסה לפופולאריות של אתרים, בשנת 2015 היה אתר אמזון האתר השישי הכי נצפה באינטרנט. בדומה לענקית המסחר איביי וחברות נוספות, אמזון מפעילה פלטפורמה המאפשרת לסוחרים להציע את מוצריהם לממכר בכל העולם. ספרים (בגירסה מודפסת או בגירסה דיגיטלית, עם קורא הספרים הדיגיטאלי הראשון ששוחרר לשוק שהוא של אמזון – קינדל), צעצועים, מוצרי ביגוד והנעלה, אלקטרוניקה וגאדג'טים – כל מה שאנחנו אוהבים לקנות באינטרנט – אפשר למצוא במבחר רב ובמחירים מגוונים, באמזון.

 

אמזון מאפשרת רכישות מכל העולם, גם מישראל. שיטות השילוח משתנות בזמנים, בסוג הביטוח על החבילה, ובעלויות. אמזון ישראל – כלומר סניף של אמזון בישראל – עדיין אינה קיימת לצערינו, אולם על פי היקפי הרכישות והמכירות של ישראלים באמזון – אנחנו צופים שהקמה של סניף אמזון ישראל הוא רק עניין של זמן.

 

אמזון ישראל - פלטפורמה חזקה במיוחד
אמזון הוא מפלטפורמות המכירות החזקות בעולם, והוא מדורג במדד אלקסה בין עשרת האתרים הנצפים ביותר בעולם – גם בישראל אתר אמזון הוא מעשרת האתרים הנצפים ביותר

   

אמזון ישראל – מעל 800 עובדים

לא מדוייק לומר שעדיין אין סניף של אמזון בארץ – אמזון ישראל נפתחה בשנת 2014, לאחר רכישת אמזון את חברת הסטארט-אפ אונאבו בשנת 2014. היא עוסקת בפיתוח ומציעה שירותי מחשוב ענן לקהל בארץ, אולם אין עיסוק בסניף החברה בישראל בממכר ובפלטפורמת המסחר הבין לאומית, ואמזון ישראל אינה מקצרת זמני שילוח או מטפלת בלקוחות של אותה פלטפורמה. סניף של אמזון ממוקם בחיפה, ורק לאחרונה (יולי 2017) חתמה על השכם חכירה לחמש שנים של שטח משרדי בן כ – 12,000 מ"ר בעלות מוערכת של כעשרה מיליוני שקלים לשנה. אמזון ישראל צפויה להעסיק בסניף מעל 800 עובדים. אנחנו מניחים, אם כן, שהודעת פתיחה חגיגית של סניף אמזון ישראל לממכר – תגיע בעתיד הקרוב.

  

שתי דרכים פשוטות במיוחד לקנות מאמזון לישראל

אמזון ישראל אמנם עדיין אין, אבל חשוב לדעת כי אמזון מחזיקה סניפים במדינות רבות, ביניהם אמזון גרמניה (סניף המבצע שילוחים רבים של רכישות לישראל), אמזון ספרד, אמזון איטליה, אמזון בריטניה, ועוד רבים. רישום לכל אחד מסניפי אמזון "תופס" בכל הסניפים, ותוכלו להיכנס ולבצע רכישות – או מכירות – מכל סניף, באמצעות אותם פרטי גישה. אמזון מציע שירותי שילוח לישראל – לא בכל המוצרים, ולכן חשוב לקרוא את פרטי השילוח, אבל ברובם. אם השילוח מאמזון לישראל אינו מסק אתכם, עלות המשלוח יקרה או שאתם מחפשים שירות מקומי וכולל יותר- יש עוד שתי אפשרויות לביצוע רכישות מאמזון לישראל בצורה נוחה יותר:

 

  1. אלטרנטיבות לשירות אמזון ישראל – חברות רבות מציעות אפשרות לביצוע רכישות מאתר המסחר דרך ממשק ניהול ייחודי בעברית. הממשק מציע את כל מוצרי אמזון כשהם בעברית ומונגשים לקהל הישראלי. הפעלת שירות כזה מצריכה מהלקוח רישום מוקדם באתר נותן השירות, לאחר מכן ניתן להיכנס לחלון אמזון בעברית המוצע על ידי נותן השירות, ולהזמין משלוח דרך השירות. כל העלויות יופיעו באתר אמזון הנ"ל בשקלים חדשים, והמשלוח יבוצע בקלות. בחלק מן הפלטפורמות תגלו גם כי אתם מקבלים קופונים או הנחות לרכישה ראשונה דרכם.

 

  1. אם אתם לא מעוניינים בשירות של חברת תיווך המציג מעין סניף של החברה ישראל – אנחנו מציעים התקנה של תוסף – הרחבה לדפדפן שאתם גולשים ומבצעים את הרכישות המקוונות שלכם דרכו, המאפשר זמינות שליחה מאמזון לישראל, עבור כל מוצר.

 

קישור להורדת תוסף משלוחי אמזון ישראל לדפדפן כרום

קישור להורדת תוסף משלוחי אמזון ישראל לדפדפן פיירפוקס

 

כמה מילות סיכום

העובדה שסניף אמזון ישראל עדיין לא הוקם – לא צריכה למנוע מאיתנו, הקהל הישראלי המחבב סבבי שופינג אונליין, ליהנות מכל השפע (והמחירים הזולים) שיש לאמזון להציע לנו. תוספים ואפשרויות רכישה המקלות את זיהוי מוצרי אמזון הנשלחים לישראל, את התשלום ותצוגת המחירים ואת השילוח, יהפכו את חוויית הרכישה שלכם אולי נוחה יותר. תתחדשו!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme