עסק באינטרנט – 7 סיבות טובות להקים את העסק שלכם

עומר גלעדי5 דקות קריאה
עסק באינטרנט - 7 סיבות מעולות
שתף:

היום, בעידן האינטרנט, אנחנו כבר לא צריכים לשבת פיזית זה ליד זה, על מנת לשמור על קשר, אפילו בעבודה משותפת על פרוייקט מורכב. הבחירה לפתוח עסק באינטרנט היא בחירה שיש לה המון יתרונות – ובמאמר שלפניכם, נסקור את אותם יתרונות, ונזכיר גם מה המגבלות והחובות של מי שבוחר לפתוח עסק באינטרנט. לפניכם – כל הסיבות, בשלן מומלץ לשקול פתיחת עסק באינטרנט מהבית.

 

#1 – עסק באינטרנט – מגוון אפשרויות

עסק באינטרנט מהבית מאפשר לכל אחד להתמחות ולעסוק במה שמדבר אליו. הנה כמה דוגמאות לעסקים מהאינטרנט שניתן לפתח ולעבוד מהבית:

 

  • עיצוב (אתרי אינטרנט, חומרים לדפוס, ועוד)
  • פיתוח (החל מבניית אתרים וכלה בפיתוח מערכות לפי הזמנת לקוח)
  • שיווק (קידום אורגני או ממומן, שיווק באפיקים מסורתיים יותר)
  • רשתות חברתיות – קידום, כתיבת סטטוסים לדפים עסקיים, ועוד
  • מכירות – מכירת מוצרים בשיטת ה – Affiliates או פתיחת חנות מתמחה
  • ועוד

 

הבחירה בתחום שיותר מדבר אליכם, שמנצל היטב את הכישורים והידיעות שלכם, ושיאפשר לכם ליהנות מהעשייה שלכם – תהיה כזו ששכרה בצידה, בדרך כלל תרתי משמע.

 

עבודה באינטרנט - לוחות זמנים גמישים
עבודה באינטרנט מאפשרת לכם לשלוט בלוחות הזמנים שלכם וגם לבחור מגוון עיסוקים אפשריים

 

#2 – אתם שולטים בזמני העבודה שלכם

במרבית הפעמים עסק באינטרנט, כזה שמנוהל מהבית, מאפשר ליהנות משעות גמישות. אלא אם יש לכם שיחת טלפון חשובה או פגישה וירטואלית היישר מהמחשב, תוכלו לעבוד בשעות בהן הילדים במסגרות הלימוד, בלילה, בצהריים או בכל שעה שנוחה לכם – ולא רק זה – תוכלו גם לעבוד מבתי קפה שכונתיים המאפשרים עבודה שקטה על המחשב או מכל מקום אחר. יש אפילו המטיילים בעולם, תוך שהם מנהלים עסק באינטרנט.

 

#3 – אתם שולטים בהכנסות (וגם בהוצאות)

בניגוד לעבודה כשכיר, בה אין לכם שליטה על ההכנסות וגם לא על הוצאות החובה, כמו מטפלת, דלק ונסיעות, וכדומה – בניהול של עסק באינטרנט מהבית אתם לא חייבים כלום פרט למחשב טוב וחיבור לרשת. תוכלו לחסוך את הוצאות המשרד, הטלפון, הנסיעות, תוכלו אפילו לוותר על רכב אחד. גם בהכנסות אתם יכולים לשלוט בעסק בוגר ובעל לקוחות קבועים, עם נטילת התחייבויות על פי הצורך וגביית תשלומים בהתאם. בחודשים בהם תבקשו להפחית בעבודה – למשל, כשתבחרו לצאת לחופשה, תגלו כי עסק באינטרנט מהבית, מאפשר הרבה חופש לבחור.

 

#4 – אתם לא חייבים להקפיד על לבוש הולם

בעוד מי שמגיע למשרד מתרגל להתלבש בהתאם בכל בוקר – הבחירה לפתוח עסק באינטרנט מהבית מאפשרת להישאר בפיג'מה. יש כאלה שעבורם זה יישמע יותר כמו חיסרון – אלה מבינינו שמעדיפים שלא להישאר בפיג'מה – מוזמנים לבחור בפתיחת עסק שיש בו היבטים של עבודה עם אנשים, לצאת לפגישות, ולשלב בין החופש לבחור ולנהל את העסק על פי ראות עיניכם, והמפגשים החברתיים.

 

#5 – אתם יכולים ליהנות מהמשפחה

לא אחת, אנחנו רואים הורים שילדיהם בגרו והקימו משפחה משלהם, שמצטערים על שפספסו את שנות הילדות והנערות של ילדיהם. הקמה של עסק באינטרנט מהבית מאפשרת לכם לבחור להיות נוכחים יותר בחייהם, להיות שם כשהם צריכים אתכם, ולבנות קשר יציב וקרוב לטווח ארוך. זה לא אומר שלא תוכלו לעבוד בשעות אחה"צ, אם זה מה שיתאים לכם – תגלו, שעסק באינטרנט מאפשר המון גמישות בשעות העבודה, ואם תכננתם לקחת את הילדים לפארק בשעות אחר הצהריים – תוכלו להשלים את שעות העבודה בערב, או למחרת.

 

עסק באינטרנט מאפשר גמישות בבית
הקמת עסק באינטרנט היא דרך מעולה לבלות קצת יותר זמן עם הילדים

 

#6 – אתם יותר יעילים מבחינת מיסוי והפחתות מס

בעוד עובדים שכירים משלמים מסים הישר מתוך ההכנסה שלהם ברוטו בתלוש השכר, לעצמאיים המנהלים עסק מהבית חופש להתייעל מבחינת מיסוי, הנה כמה דוגמאות:

 

  • אם אתם מנהלים את החשבונות שלכם היטב, אין צורך בביצוע תיאומי מס והחזרי מס – אתם תמיד משלמים בדיוק את הסכום המתאים ומתקזזים עם מס הכנסה בכל סוף שנה
  • אפיקי חיסכון לטווח ארוך הנהנים מהטבות מס מאפשרים להגדיל משמעותית את הנטו מבלי להגדיל את ההכנסה ברוטו, למשל קופות גמל, קרנות השתלמות וכדומה
  • בעוד שכירים משלמים מסים על פי ההכנסה שלהם, אצל עצמאיים ההוצאות העסקיות מופחתות מהברוטו ולא משלמים עליהם מיסים. בעסק באינטרנט שפועל מהבית, ההפחתה חלה גם על חלק משטח הבית, חשבון האינטרנט, הרכב, ועוד

 

#7 – אתם אחראיים להכנסות שלכם, עכשיו ובעתיד

אנחנו מסכמים ביתרון שהוא גם אחריות. ניהול של עסק באינטרנט מהבית דורש מכם התייחסויות לכלל ההיבטים של ניהול עסק, כולל חשבונאות, שיווק ופרסום, שימור לקוחות וקשרי לקוחות, וכמובן – העיסוק עצמו. אם תשכילו לנהל את העסק שלכם באופן יעיל, רווחי ומחושב לטווח ארוך – תוכלו ליהנות מן החופש שמציע לכם עסק באינטרנט מהבית, לצד עבודה נוחה בתחום בו אתם מוכשרים וטובים, הכנסות גבוהות וניכויים נמוכים למסים, ועצמאות בשילוב בין עבודה, הנאה, ומפחה, על פי העדפותיכם.

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme