5 מיליארדרים צעירים שעדיין לא חגגו את יום ההולדת ה-40

מערכת5 דקות קריאה
אלה הם חמישה מיליארדרים צעירים
שתף:

אם נודה באמת, הטכנולוגיה כאן כדי להישאר. אנחנו רואים את זה בפיתוח בלתי נגמר של גאדג'טים ואפליקציות שלכולם מטרה אחת מרכזית: להקל על החיים שלנו. נעים ופשוט לנו יותר עם כל השפע הזה, ואנחנו מתקשים לבצע משימות רבות בעבודה בלי מחשבים ניידים, מנועי חיפוש, מדיה חברתי ועוד כלים רבים אחרים. המשמעות היא שיש גם כמה וכמה אנשים שהבינו עד כמה הטכנולוגיה יכולה להיות רווחית עבורם. הם פשוט מייצרים מוצרים ושירותים שכולנו צריכים, והם חוגגים חשבון בנק מנופח עוד לפני שהחליפו קידומת וציינו יום הולדת 40. הנה חמישה מיליארדרים צעירים כאלה.

 

 

המיליארדר המתבקש – מארק צוקרברג

קשה לדמיין רשימה כזו שלא תכלול את מארק צוקרברג, האדם שעומד מאחורי פייסבוק ולא באמת זקוק להצגה. אנחנו גם מכירים את הסיפור האישי שלו בזכות הסרט "הרשת החברתית" ובזכות התסריט של ארון סורקין. צוקרברג עומד מאחורי הרשת החברתית הגדולה והמשמעותית ביותר שיש, גם אם יש מי שטוען שהרעיון הזה בכלל נגנב מכמה קולגות. כך או כך, פייסבוק יצאה מזמן מגבולות המעונות של הרווארד והיום היא אחראית להון המוערך ב-76.6 מיליארד דולר. כל זאת עד גיל 33.

 

רשימת מיליארדרים בלי מארק?
אי אפשר לדבר על מיליארדרים צעירים ולא להזכיר את מארק צוקרברג, האיש שהמציא את פייסבוק

 

כדאי לכם להכיר – דסטין מוסקוביץ'

דסטין היה שותפו לחדר של מארק צוקרברג במעונות בהרווארד, והוא גם אחד המייסדים של פייסבוק. הוא אולי נחשב למוכר קצת פחות אבל הוא זה שלימד את עצמו איך לכתוב קודים. היום הוא כבר לא שחקן פעיל בפייסבוק והוא נטש אותה עם הון מרשים משלו כדי להקים סטארט-אפ אחר בשם Asana, תוכנה עסקית. בגיל 33 הוא נהנה מהון של 15 מיליארד דולר – קצת פחות מאותו מיליארדר מפורסם שנמצא עד היום בפייסבוק, אבל עדיין לא רע.

 

בין חמישה מיליארדרים מובילים – איוון שפיגל

בהשוואה לשני השמות הקודמים יש לנו כאן עסק עם בחור צעיר במיוחד. שפיגל בן 27 בלבד והוא למעשה המיליארדר הצעיר ביותר ברשימת מיליארדרים מפוארת כזו. הוא מייסד שותף וגם המנכ"ל של Snap, ואתם בטח מנחשים שהוא זה שעומד מאחורי האפליקציה המוכרת בשם סנאפצ'ט עם 170 מיליון משתמשים. הקונספט של האפליקציה – סיפורים שנעלמים בתוך זמן קצר – היווה גם השראה לרשתות אחרות, כולל פייסבוק. אז ההון שלו מוערך "רק" ב-3 מיליארד דולר, אבל בגיל 27 ועם בת זוגו הדוגמנית מירנדה קר, נראה שהחיים שלו די טובים.

 

 

בובי מרפי בן ה-29

רגע לפני שהוא חוגג יום הולדת 30, בובי מרפי חוגג הון של 3 מיליארד דולר. זהו האדם שמשלים את התמונה בכל הקשור לסנאפצ'ט, והוא החצי השני שלה לצד שפיגל. הוא קצת פחות מוכר ממנו, אבל הסיבה לכך נעוצה גם בתואר שבחר לעצמו – סמנכ"ל הטכנולוגיות, זה שעובד מאחורי הקלעים ולא נמצא ממש בפרונט.

 

איוון ובובי - שני מיליארדרים צעירים
בובי מרפי משלים את התמונה, ויחד עם איוון שפיגל מדובר בשני מיליארדרים צעירים שמודים לסנאפצ'ט

 

ניית'ן בלצרצ'יק מודה ל-Airbnb

מי שפיתח את Airbnb נמצא, באופן לא מאוד מפתיע, ברשימה זו של מיליארדרים צעירים. הפלטפורמה הפופולרית הזו מאפשרת לאנשים לצאת לחופשות זולות יחסית בעולם, וגם להציע את הדירות שלהם להשכרה לנופשים אחרים. עם 3 מיליון נכסים להשכרה ב-65,000 ערים ב-191 מדינות, וגם 200 מיליון תיירים שעוברים דרך האתר, אפשר להבין איך הצליח ניית'ן להגיע להון של 3.8 מיליארד דולר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme