נטפליקס שוברת שיא – ניראה כי מדובר בשירות התוכן הפופולארי בעולם

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
אם נטפליקס היא המבוקשת ביותר
שתף:

הרבעון הראשון של שנת 2018 הביא עימו גל של בשורות טובות לענקית התוכן נטפליקס, אשר מגישה שירותי תוכן למאות מיליוני מנויים על שירותי הטלוויזיה שהיא מציעה. עליה של כמעט 30% בכמות המנויים ומעל 40% בהכנסות ברבעון הראשון של שנת 2018, מספרים לנו כי גם בישראל, גם בארה", וגם בעוד לא פחות מ – 130 מדינות ברחבי הגלובוס – אנשים אוהבים את השירות המוצע על ידי נטפליקס. אם עוד לא ניסיתם – כל מה שצריך לדעת על נטפליקס ואיך זה באמת, להשתמש בשירותי התוכן שלהם – במאמר שלפניכם.

 

נתוני הצפייה של נטפליקס
נטפליקס מציגה נתוני פעילות של הרבעון הראשון של שנת 2018, שהפתיעו גם את האנליסטים הכי אופטימיים. גידול מטאורי הן בכמות המנויים המשתמשים בשירותי חברת התוכן בתשלום והן ברווחים במעל 130 מדינות ברחבי העולם, הופך בהחלט את נטפליקס לספקית התוכן בסטרימינג הגדולה בעולם

 

נטפליקס – עליה של 6,800% בערך המניות בתוך עשור

נטפליקס, שהתחילה את דרכה בשנת 1997 כחברה שהפיצה תקליטורי DVD בוידאו בתוך ארה"ב, הפכה ספקית שירותי תוכן מעל רשת האינטרנט בדיוק לפני עשור, בשנת 2007. עד תחילת שנת 2016 הציעה החברה תוכן למנויים בכל יבשת אמריקה כולל מדינות דרום אמריקה והאים הקריביים, באנגליה ובאירלנד. רק בינואר 2016, פרצה נטפליקס את גבולות הפעילות המצומצמים שלה ובשינוי שהתרחש כמעט בין לילה הרחיבה את פעילותה וכללה עוד לא פחות מ – 130 מדינות ברחבי העולם, כולל ישראל. כך הפכה לספקית התוכן המבוסס סטרימינג הגדולה בעולם. כיום, לחברה 125 מיליוני משתמשים, כאשר פחות ממחצית מהם בתוך ארה"ב וכל השאר (כ – 68 מיליוני צופים) – במדינות בהן היא פועלת פחות משלוש שנים. תחזית החברה לרבעון הבא, היא גידול של עוד שישה מיליוני צופים ברחבי העולם לכדי מעל 130,000,000 משתמשים, שהרוב הגדול בהם הוא בעל מנויים בתשלום בחברה.

 

גם ההכנסות והרווחים בחברה זינקו בחודשים האחרונים, עם מחיר למניה של יותר מ – 338 דולרים, זהו שיא של כל הזמנים בשווי המניה של החברה, כמו גם רווחים גבוהים בכמעט 20% ביחס לתחזיות (3.7 מיליארדי דולרים לרבעון) – עליה של מעל 40% בהכנסות ביחס לתקופה זו אשתקד.

 

 

תוכן איכותי, בעלות של מעל 8 מיליארדי דולרים בשנה

נטפליקס לא רק מציעה תכנים לצפייה ישירה, אלא גם מפיקה תכניות מקור משל עצמה, כולל סדרות וסרטים בסוגות שונות. בין הסדרות בהפקה או במימונה, נזכיר את "בית הקלפים", "כתום זה השחור החדש", "דרדוויל", Fuller House, Stranger Things, דרמת הפשע "נרקוס", הסדרה הקומית "קימי שמידט הבלתי שבירה", ועוד רבים. גם סרטים בהפקות מקור של נטפליקס תמצאו למכביר, הנה כמה מהשנה האחרונה:

 

  • Beasts of no Nation – בתרגום חופשי "חיות ללא לאום", סרט העוסק במלחמת האזרחים והאיזון השברירי והאלים במדינות אפריקה דרך עיניו של נער שאיבד את משפחתו
  • פרחים בבוץ – סרט דרמה היסטורי המתאר את החיים והגזענות בארה"ב של שנות ה – 40. דובר על כך שזה יהיה הסרט שיפרוץ את חומות יצרנית התוכן ויזכה עבורה באוסקר הראשון
  • 1922 – מותחן פסיכולוגי שמתרחש בארה"ב של תחילת המאה הקודמת
  • "אוקג'ה" – סרט פנטזיה על חזירת ענק המסרבת להפוך חלק מתעשיית הניצול של בעלי חיים

 

תכנים מקוריים של נטפליקס
נטפליקס לא רק משדרת סדרות וסרטים בצפייה ישירה אלא היא מפתחת תכנים מקוריים משלה

 

מה מקבלים מנויי נטפליקס?

גם בישראל מציעה נטפליקס את שירותיה, בשלוש חבילות שונות בעלות החל מ – 29.90 ש"ח לחודש ועד 49.90 ש"ח לחודש. כל החבילות מאפשרות צפייה בכלל התכנים הכלולים בשירות, איכות הצפייה משתנה (בחבילות היקרות מתאפשרת צפייה באיכות HD או אף Ultra HD), וצפייה סימולטנית במספר רב של מסכים, כאשר נטפליקס מציעה שירותי צפייה ממגוון עצום של מכשירים, כולל סרימרים וטלוויזיות, טאבלטים וסמארטפונים כמעט מכל סוג, קונסולות משחק, ועוד. את כל החבילות ניתן לבטל בכל עת (ללא התחייבות לאורך התקופה וללא התייקרות השירות לאחר מספר חודשים) וניתן לצפות ללא הגבלה בכל התכנים הזמינים.

 

חשוב לדעת, אגב, כי בישראל מציעה חברת פרטנר מנוי לתכנים של נטפליקס בגרסת HD (חבילת הפרימיום) למשך שישה חודשים ללא תשלום, כחלק מחבילת הצפייה של פרטנר TV.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme