העוזרת הקולית של אמזון תחזור אליכם עם תשובה

אסף הורן5 דקות קריאה
העוזרת הקולית של אמזון עוד תחזור אליכם
שתף:

החיים שלנו השתנו לא מעט בשנים האחרונות בגלל שורה ארוכה של פיתוחים טכנולוגיים, ובפרט בזכות הסייעת הקולית. זה התחיל עם סירי של אפל אבל מהר מאוד נכנסו לחיינו כמה עוזרות אישיות שידעו להשיב לכל שאלה, לספר לנו מה מזג האוויר או לחייג במקומנו. מצד שני, היו להן גם מגבלות. הן לא תמיד ידעו את התשובות לכל השאלות, וכל מי שניסה לאתגר את אלכסה של אמזון יודע את זה היטב. עכשיו התמונה משתנה, לפחות בכל הקשור לסייעת הקולית של אמזון. הסיבה? אם היא לא תדע להשיב היא תערוך מחקר, תבדוק את השטח ותחזור עם תשובה. בקיצור, היא לומדת ומתעדכנת בכל רגע נתון.

 

איך פועלת עכשיו העוזרת הקולית של אמזון?
העוזרת הקולית של אמזון משתדרגת

 

העוזרת הקולית של אמזון: "אבדוק ואחזור אליך"

כולנו מכירים את זה: הבוס שלך שואל אותך שאלה ואין לך את התשובה המיידית לזה, התגובה האוטומטית לזה "אני אצטרך לחזור אליך". עכשיו אתם עומדים לשמוע את התשובה הזו גם מאלכסה. זאת בעקבות הפיתוח של אמזון – מערכת שלומדת ומתעדכנת עם הזמן. היא לומדת את התשובות לשאלות קשות שאת התשובות עליהן לא ידעה בעבר. במילים אחרות, אלכסה תודה: אני לא יודעת את התשובה, אבל אני אגלה מאוחר יותר ואודיע לך. כשתסיים את הבדיקות שלה ותחזור עם תשובה יישמע צפצוף מיוחד, ואחרי תגלה מתי נסגרת חנות הפרחים השכונתית או הסופרמרקט הקרוב. המהלך הזה עשוי להישמע כצעד קטן למדי, אבל למעשה מדובר במהלך משמעותי מבחינת אמזון בתחרות מול היריבה המרכזית שלה, הסייעת הקולית של גוגל. היכולת לאתר את התשובה ולהודיע למשתמש כשהמשימה הושלמה בהצלחה הם שמוכיחים את ההתקדמות המרשימה של אמזון ואת היכולת שלה להפוך את המערכת לחכמה יותר.

 

 

החידוש עדיין לא הושלם

ראוי לציין שהמאפיין החדש של אלכסה עדיין לא הוטמע בשלמותו. כך, משתמשים שכבר ניסו את המערכת גילו שלאחר כמה שאלות שהיו מורכבות (לפחות מבחינת העוזרת הקולית) היא התייאשה והשיבה בפשטות: "אני מתנצלת אבל אני לא בטוחה". בשום שלב לא נשמעה ההבטחה לספק תשובה מאוחר יותר. סביר להניח שבאמזון לא ינוחו עד שגם למצב הזה יימצא פתרון.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme