הספורטאית הרווחית ב-2018 זכתה ב-62,000 דולר בלבד

מערכת5 דקות קריאה
מי היא הספורטאית הרווחית השנה?
שתף:

מגזין פורבס פרסם את רשימת הספורטאיות הרווחיות ב-2018, ואולי זה לא מאוד מפתיע לגלות שברשימת 10 הספורטאיות נמצאות 8 טניסאיות. ימים ספורים לפני אליפות ארה"ב הפתוחה, זו שתעניק לזוכה המאושרת קצת פחות מ-4 מיליון דולר, אפשר להבין את הסטטיסטיקה הזו. גם הספורטאית שנמצאת בראש הרשימה לא באמת תפיל אתכם מהכיסא, אבל את רוב ההכנסות שלה השנה היא לא צברה בזכות ההגשות האימתניות או הבקהנד המרשים שלה. סרינה וויליאמס הרוויחה הון עתק בזכות החסויות.

 

 

במקום הראשון: סרינה וויליאמס – 18.1 מיליון דולר

כאמור, זו לא הפתעה גדולה. אמנם סרינה וויליאמס לא זכתה בתואר גרנד סלאם מאז אליפות אוסטרליה 2017, אז גם הניפה את הגביע כשהיא בתחילת ההיריון (שאיש לא ידע עליו), אבל החזרה שלה למגרשים הייתה די מרשימה. בתחילת יולי היא העפילה לגמר ווימבלדון ולמרות שלא זכתה בתואר קיבלה תשואות רמות מהצופים על ההישג המרשים זמן קצר אחרי שחזרה מחופשת לידה. אלא שעד לאותה נקודה היא הרוויחה 62,000 דולר בלבד מהשהות שלה על המגרשים. אז איך הגיעה למקום הראשון ברשימה עם למעלה מ-18 מיליון דולר? התשובה נעוצה ברשימת החסויות הארוכה: נייק ואינטל הן רק שתי חברות ברשימה המרשימה.

 

סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס

 

במקום השני: קרוליין ווזניאקי – 13 מיליון דולר

אם הרשימה הזו מורכבת בעיקר מטניסאיות, זו גם לא הפתעה גדולה למצוא כאן את ווזניאקי, אלופת אוסטרליה. עד הזכייה בתואר במלבורן בתחילת השנה נחשבה הדנית לכישרון גדול אבל החמצה גדולה עוד יותר, ומאז שזכתה (והעפילה לרגע למקום הראשון) היא זכתה לאהדה רבה מצד הקהל והמפרסמים. כך אפשר למצוא ברשימת החסויות שלה כמה חסויות ותיקות יותר, כמו אדידס או רולקס, וגם כמה נותני חסות חדשים כמו Ovvo Optics (יצרנית משקפי השמש).

 

קרוליין ווזניאקי
קרוליין ווזניאקי

 

במקום השלישי: סלואן סטיבנס – 5.7 מיליון דולר

אלופת גרנד סלאם נוספת היא סלואן סטיבנס האמריקאית, שחוגגת שנה מאז התואר הראשון שלה באליפות ארה"ב. בזכות הזכייה הזו היא גם חידשה כמה חוזי חסות שבדיוק עמדו להסתיים והיום היא מייצגת מותגי ענק כמו נייק, מרצדס, רולקס, קולגייט ועוד.

 

סלואן סטיבנס
סלואן סטיבנס

 

במקום הרביעי: גרבין מוגורזה – 11 מיליון דולר

אלופת ווימבלדון 2017 לא הגנה השנה על התואר שלה, אבל ספונסרים גדולים כמו אדידס ורולקס דווקא יש לה. כך היא זכתה כ-5.5 מיליון דולר על המגרשים וחתמה על הסכמי חסות שהכניסו עוד 5.5 מיליון דולר לחשבון הבנק שלה.

 

גרבין מוגורזה
גרבין מוגורזה

 

במקום החמישי: מריה שראפובה – 10.5 מיליון דולר

גם מריה שראפובה לא הרוויחה הון עתק על מגרשי הטניס. למעשה, מאז שחזרה מההשעיה שלה (בעקבות שימוש בחומרים אסורים) היא הרוויחה "רק" מיליון דולר בזכות מחבט הטניס. 9.5 מיליון דולר הגיעו בזכות החסויות וגם בזכות מכירות הספר הביוגרפי שלה. עם מותג הממתקים שוגרפובה ועם חסויות של נייק, הד, פורשה וחברת המים Evian, אתם יכולים להבין איך אלופת הגרנד סלאם לשעבר נכנסה לרשימה.

 

מריה שראפובה
מריה שראפובה

 

במקום השישי – ונוס וויליאמס – 10.2 מיליון דולר

האחות הגדולה לבית וויליאמס נראתה בדרך לפנסיה אבל הקאמבק המרשים שלה הבטיח לה 4.2 מיליון דולר בזכות ביצועיה על המגרש. עם זאת, 6 מיליון דולר הגיעו מהחסויות וגם בגיל 38 היא ממש לא מתכננת לעצור. אם זה תלוי בה, היא תשתתף גם במשחקים האולימפיים ב-2020 ותקווה לזכות במדליה, לפחות בטורניר הזוגות עם אחותה הקטנה.

 

ונוס וויליאמס
ונוס וויליאמס

 

במקום השביעי: פי.וי סינדהו – 8.5 מיליון דולר

אם קצת מיציתם את מגרש הטניס הנה ספורט שלא נראה שונה כל כך, אם כי הוא פופולרי ונוצץ הרבה פחות. סינדהו היא שחקנית בדמינטון מוכרת שזכתה במדליית כסף באולימפיאדת ריו, והיא גם הספורטאית ההודית הראשונה (בין הנשים) שזוכה במדליית כסף אולימפית. זה אולי מסביר את ההצלחה שלה ואת החסויות עם חברות גדולות כמו נוקיה, פנסוניק ואחרות. דרך אגב, על המגרש היא הרוויחה חצי מיליון דולר בלבד.

 

פי.וי סינדהו
פי.וי סינדהו

 

במקום השמיני: סימונה האלפ – 7.7 מיליון דולר

קצת מפתיע לגלות שהטניסאית הטובה בעולם, זו שנמצאת במקום הראשון, זכתה ברולאן גארוס והעפילה גם לגמר באליפות אוסטרליה, נמצאת הרחק מאחורי שחקניות שכלל לא זכו בטורניר גדול. ובכל זאת, סימונה האלפ מוצאת עצמה במקום השמיני בלבד, ויש הסבר מאוד הגיוני למצב הזה. מי שצפה בה במלבורן בוודאי הבחין בבגדי הספורט הלא-ממותגים שלה, שכן במשך זמן רב לא היה לה כלל ספונסר. את הבגד האדום ההוא היא הזמינה אונליין מסין, ורק בשלב מאוחר יותר חתמה על הסכם חסות עם נייק. את רוב הכסף השנה היא הכניסה דווקא מהטניס (6.2 מיליון דולר) ואת השאר (מיליון וחצי) מחסויות.

 

סימונה האלפ
סימונה האלפ

 

במקום התשיעי: דניקה פטריק – 7.5 מיליון דולר

נהגת המירוצים סיימה את דרכה המקצועית במאי האחרון, אבל היא בהחלט נהנית מפירות ההצלחה שלה. עם קולקציית בגדים משלה, עם ספר בתחום הכושר ועם פופולריות רבה בארה"ב, היא סוגרת עונה עם 3 מיליון דולר שהגיעו מהמרוצים, ועוד 4.5 מיליון דולר מחסויות.

 

 דניקה פטריק
דניקה פטריק

 

במקום העשירי: אנג'ליק קרבר – 7 מיליון דולר

עוד טניסאית סוגרת את הרשימה, וזוהי קרבר הגרמנייה, מי שזכתה השנה בווימבלדון לאחר שניצחה את סרינה וויליאמס בגמר. קרבר הרוויחה ב-2018 3 מיליון דולר (לפני הזכייה בווימבלדון) ועם נותני חסות כמו רולקס ויונקס היא נהנית מעוד הכנסה נאה של 4 מיליון דולר. התואר הגדול האחרון שלה, זה שלא נכלל בחישובים של פורבס, ניפח את החשבון שלה בעוד 3.3 מיליון דולר, אם תהיתם.

 

אנג'ליק קרבר
אנג'ליק קרבר

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme