המלון המפואר של רוברט דה נירו יגרום לכם להרגיש כמו העשירים והמפורסמים – והוא עולה בהתאם

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
שתף:

אם אתם ממש רוצים לצאת לחופשה ולהרגיש כמו העשירים והמפורסמים, המלון היוקרתי של רוברט דה נירו הוא בדיוק היעד האידאלי עבורכם.

 

ב-2017 נפתח רשמית מלון Nobu Hotel Ibiza Bay בספרד, וזהו למעשה צעד משמעותי של רשת המלונות לכיוון השוק הבינלאומי. אם כל המלונות הוותיקים יותר של הרשת נמצאים בארה"ב, הרי שאחרי המלון הספרדי מתכננים דה נירו ושותפיו להקים מלונות גם בברזיל ובערב הסעודית, בין היתר. הכוכבים שכבר התארחו מתארים את החופשה הזו כיוקרתית ומפנקת במיוחד, והמחירים בהתאם: לילה בחדרים ה"זולים" יותר יעלה לכם 500 אירו לכל הפחות, הסוויטות יעלו 1,000 אירו ויותר, ואילו מחירה של הסוויטה הנשיאותית מתקרב ל-4,000 אירו. האם הסכומים האלה שווים את החוויה? תשפטו בעצמכם.

 

 

רוברט דה נירו מציג: עיצוב מפואר וחוויה בלתי רגילה

כבר בכניסה לבית המלון קשה לפספס את היופי והפאר. הלובי הרחב מוביל ישירות אל הבריכה ואל חוף הים, כל פינה כאן מעוצבת בקפידה. אם במקרה יצא לכם לבקר במלונות האחרים ברשת (אם כי סביר להניח שלא יצא לכם) הרי שגם המסעדה כאן שונה במהותה מהעיצוב הקלאסי של יתר המסעדות. במלונות אחרים, כדוגמת המלון בניו יורק, הצבעים השולטים הם שחור וזהב. במלון הספרדי הצבעים בהירים יותר ושולטים כאן יותר האבן והשיש. מה שמשלים את תחושת החופש המוחלט הוא הריהוט, זה שכולל כיסאות מעוצבים וערסלים תלויים.

 

הריהוט של רוברט דה נירו
Harrison Jacobs/Business Insider

 

ארבע מסעדות עם היצע עשיר

אם תגיעו מוקדם מדי תצטרכו להמתין לצ'ק אין, אבל בינתיים אתם מוזמנים להגיע אל אחת מארבע המסעדות של המלון. אחת מהן הן Celicioso, שמציעה גם קפה איכותי וגם תפריט מגוון לרגישים לגלוטן, כולל כריכים, פסטות וסלטים במחירים סבירים יחסית (13 עד 20 דולר). משם תוכלו להמשיך לבריכה המרכזית, אם כי באופן כללי נראה שהיא קטנה יחסית למלון שמיועד ל-152 חדרים. מצד שני, יש גם שפע של מיטות שיזוף מרווחות ומפנקות, כך שגם אם אתם מעדיפים לתפוס צבע במקום לשחות, אתם במקום הנכון.

 

המסעדות של רוברט דה נירו
Harrison Jacobs/Business Insider

 

כל מה שצריך כדי ליהנות מהשמש

אם הזכרנו את הבריכה חשוב גם לציין את השירות הנפלא שתקבלו בזמן שאתם רובצים על יד המים: מגבות אישיות, שמשיות, כריות מפנקות ואפילו מגזינים להנאתכם, הכל מחכה לכם כאן עם עיצוב בהיר ורך שגורם לכם להתרווח וליהנות משקט מוחלט. גם אם אתם לא ישנים במלון אתם עדיין יכולים להתארח כאן, דרך אגב. מצד שני, תצטרכו לשלם על השכרת מיטת שיזוף למשך יום שלם.

 

כל הפינוקים
Harrison Jacobs/Business Insider

 

נוף לים ולבריכה

כשמביטים אל המלון מבחוץ לא נראה כאן יצירת מופת נדירה עם שיש על הקירות, אבל הסיבה לכך פשוטה: ההתמקדות הייתה בתכנון חדרים שישקיפו לעבר הים, ורובם אכן עונה על הצורך הזה. רק דמיינו לעצמכם את הקפה הראשון של הבוקר מהמרפסת המשקיפה אל הבריכה ואל האוקיינוס, כולל גם כמה יאכטות שעוגנות לא רחוק משם.

 

הנוף מהמלון של רוברט דה נירו
Harrison Jacobs/Business Insider

 

מתחם ייעודי לילדים

חוץ מהבריכה המרכזית יש כאן בריכה נוספת, קטנה יותר, והיא מתאימה מאוד למשפחות. התפריט ליד הבריכה קצת יקר אבל המגוון עשיר ומגוון, כולל מאכלים יפניים קלאסיים שיעלו לכם 30 דולר לכל הפחות. בנוסף יש כאן מתחם ייעודי לילדים בגילאי 4 עד 12, למקרה שתעדיפו להשאיר את הילדים עם מטפל בזמן שאתם יוצאים לסיור באזור או מסתפקים בזמן איכות על יד הבריכה, רק אתם והסושי היקר. בזמן שהם מתארחים במועדון הילדים של המלון הילדים שלכם ישתתפו בשיעורי בישול, סדנאות יצירת ועוד שלל הפעלות שיעסיקו אותם כמו שצריך.

 

מתחם הילדים
Harrison Jacobs/Business Insider

 

מסעדת החוף של המלון

הזכרנו שיש במלון ארבע מסעדות, והנה עוד אחת מהן: Chambao. היא ממוקמת על יד החוף, מה שמבטיח לכם נוף מצוין. התפריט כאן גם מתאים לאווירה: פירות ים ומאכלים ים תיכוניים ממתינים לכם, לצד מנות קלאסיות יותר כמו פיצה או בורגר. הישראלים ישמחו לגלות שמנות הפתיחה כוללות קרם חציל וחומוס לצד לחם, שיהיה לכם מה לנגב לפני שאתם צוללים אל התפריט המשובח.

 

מסעדת החוף
Nobu Hotel Ibiza Bay

 

ואיך נראים החדרים?

בתי המלון היוקרתיים ביותר אוהבים לשלב זהב, והרבה, אבל כאן הוא דווקא די מינימליסטי. דלתות המעלית אמנם מוזהבות אבל כשתיכנסו לחדר תקבלו תמונה בהירה ורכה הרבה יותר. בחדרים הגדולים (והיקרים) תמצאו לא רק נוף לים אלא גם שולחן עבודה ומתחם ישיבה, מיטה זוגית גדולה, מכונת קפה של נספרסו ומיניבר. חוץ מזה החדרים חכמים – תוכלו לשלוט במיזוג דרך טאבלט, להזמין שירות חדרים או לפנות לקבלה בלחיצת כפתור. גם ערוצי הטלוויזיה רבים ומגוונים, וכן, יש גם שפע של ערוצים באנגלית. אם אתם מגיעים עם מחשב ותרצו לצפות בתכנים של נטפליקס, תוכלו להמשיך את הבינג' בזכות הסטרימר שמחכה בכל חדר.

 

חדרי המלון
Harrison Jacobs/Business Insider

 

הסוויטה הנשיאותית

אם אתם באמת רוצים להרגיש כמו סלבס, ויש לכם גם את היכולת לשלם על החוויה הזו, יש במלון שתי סוויטות נשיאותיות. לכל אחת מהן יש מרפסת פרטית על גג המלון, ואתם יכולים להיות בטוחים שלפחות אחת מהן מארחת באופן קבוע את רוברט דה נירו כשהוא מגיע לביקור. המיטה כאן מזהב, פינת הישיבה מרהיבה, ואם אתם מתכננים לקיים גם ישיבות עסקיות יהיה לכם שטח מספק לעשות את זה.

 

הנוף מהסוויטה של רוברט דה נירו
Nobu Hotel Ibiza Bay

 

מספרה, חנות ועוד מסעדות

כיאה למלון פאר גם במלון הזה יש לכם מספרה גדולה, חנות עתיקות וחדר כושר. אחרי שתתעייפו מכל הטוב הזה ותגיעו לארוחת הערב הגיע הזמן שתכירו את המסעדה המרכזית, Nobu. העיצוב והתפריט הופכים את הביקור במסעדה הזו לחוויה באמת מיוחדת, כזו שלרוב מצריכה נסיעה – אבל כאן היא נמצאת ממש מתחת לחדר שלכם. התפריט העשיר כולל קוקטיילים מיוחדים לצד ויסקי יפני, מנות פתיחה שיעלו כ-15 דולר ואף יותר, ושפע של מנות יפניות קלאסיות, כולל סושי ולובסטר במחירים לא מאוד הגיוניים.

 

מסעדת המלון
Nobu Hotel Ibiza Bay

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme