אלה הכוכבים שהרוויחו השנה מיליוני דולרים – הרבה אחרי מותם

מערכת5 דקות קריאה
הכוכב של מייקל ג'קסון לא דועך - והוא שווה המון
שתף:

מסתבר שגם המוות לא עוצר כוכבים גדולים כמו מייקל ג'קסון. אמנם עברו תשע שנים מאז מותו, אבל הכוכב האגדי הוא עדיין אחד המפורסמים הרווחיים ביותר בשנה האחרונה, והוא בהחלט השחקן המנוח הרווחי ביותר. שורת ההכנסות שלו עומדת על 400 מיליון דולר, וכמובן שאפשר לייחס את ההכנסה המרשימה הזו לרווחים על מכירות אלבומים, על עסקאות שנחתמו לפני מותו ועל פרויקט של סוני שכלל תכנית מיוחדת על הכוכב לרגל האלווין.

 

אלא שמלך הפופ ממש לא לבד. חוץ ממנו יש עוד כמה כוכבים, חלקם נפטרו הרבה לפני מייקל ג'קסון. אלביס פרסלי ברשימה הזו למשל, וגם זו לא הפתעה כל כך גדולה, כנראה.

 

איך חושבו הכנסותיהם של הכוכבים?

רשימת הכוכבים הרווחיים לאחר מותם הורכבה על ידי מגזין פורבס, והיא מתמקדת בהכנסות בין אוקטובר 2017 לאוקטובר 2018. ההכנסות המופיעות מחושבות לאחר ניכוי העמלות על ידי הסוכנים, המנהלים האישיים, עורכי הדין או מתווכי הנדל"ן.

 

במקום הראשון: מייקל ג'קסון

כאמור, מייקל ג'קסון הוא זה שכובש את המצעד עם הכנסות של 400 מיליון דולר בשנה האחרונה. מי שמצא את מותו ב-25 ביוני 2009 כשהיה בן 50 בלבד, הוא הכוכב המנוח הרווחי ביותר השנה.

 

מייקל ג'קסון הזמר המנוח הרווחי ביותר
מייקל ג'קסון הרוויח יותר מכל כוכב מנוח אחר

 

אלביס פרסלי

הקוראים הצעירים בוודאי לא מכירים את אלביס פרסלי, אם כי השירים הקלאסיים שלו עדיין מושמעים מפעם לפעם. הוא נפטר ב-16 באוגוסט 1977 בעקבות התקף לב, אבל הוא עדיין מרוויח מיליונים. השנה הכניס המותג שלו 40 מיליון דולר, בעיקר בזכות מכירת כרטיסי כניסה לגרייסלנד, האחוזה שלו בממפיס.

 

ארנולד פאלמר

שנתיים חלפו מאז נפטר פאלמר, שחקן הגולף שלקה בליבו בגיל 87. מסתבר שגם שנתיים מאוחר יותר הוא עדיין מרוויח לא רע, ובשנה האחרונה עמדו ההכנסות שלו על 35 מיליון דולר, ותודה למותג האלכוהול שלו.

 

 

בוב מארלי

23 מיליון דולר. זה הסכום שצבר השנה אחד הזמרים הגדולים והמוכרים אי פעם, מי שנפטר במאי 1981 כשהיה בן 36 בלבד. המוצרים שאחראיים להכנסות הללו כוללים אוזניות אבל גם מוצרים נלווים לעישון ולצריכת קנאביס.

 

דוקטור סוס

הסופר שנפטר בגיל 87 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, אי שם בספטמבר 1991, הרוויח השנה 16 מיליון דולר. זאת בזכות הספרים הקלאסיים שלו, שעדיין נמכרים בקצב מסחרר. בשנה האחרונה בלבד נמכרו לא פחות מ-4.8 מיליון עותקים.

 

כמעט כמו מייקל ג'קסון
הספרים של ד"ר סוס נמכרים במיליונים מדי שנה

 

יו הפנר

מייסד פלייבוי נפטר לפני קצת יותר משנה כשהיה בן 91. הוא היה אדם עשיר מאוד גם בחייו, אבל במותו הוא עדיין ממשיך לייצר כסף. בשנה שחלפה מאז נפטר הכניס עוד 15 מיליון דולר. ההכנסה הזו הגיעה בעקבות מכירת הנכס שלו, שאמנם נמכר תמורת 35 מיליון דולר, אבל רק כשליש מהסכום התקבל מבעוד מועד.

 

מרילין מונרו

יש ברשימה הזו רק אישה אחת, והנתונים שלה מרשימים במיוחד לאור העובדה שחלפו למעלה מחמישה עשורים מאז מותה. מרילין מונרו, שמצאה את מותה בגיל 36 בעקבות מנת יתר, רשמה השנה הכנסה של 14 מיליון דולר בזכות עסקאות הקשורות בשמה.

 

 

פרינס

אולי חלפו כמעט שלוש שנים מאז מנת יתר הובילה למותו של פרינס באפריל 2016, אבל זה לא מנע ממנו להרוויח 13 מיליון דולר השנה. ככה זה כשהקהל נשאר נאמן והאלבומים ממשיך להימכר הרבה אחרי המוות.

 

ג'ון לנון

בדצמבר 1980 נרצח ג'ון לנון. הוא היה בן 40 בלבד ואדם עשיר למדי בזכות המוזיקה הנפלאה. היום, 38 שנים אחרי, הוא מכניס עדיין 12 מיליון דולר בזכות מכירות אלבומי סולו. תתפלאו, אבל שני מיליון עותקים נמכרים מדי שנה בממוצע.

 

ג'ון לנון עדיין לא מייקל ג'קסון
גם ג'ון לנון מרוויחים מיליונים – שנים אחרי מותו

 

מוחמד עלי

הלם זיהומי הוביל למותו של מוחמד עלי בגיל 74. זה קרה לפני כשנתיים, ומאז הוא ממשיך להכניס כסף. השנה הוא הרוויח 8 מיליון דולר. רשת פוקס השתמשה בדמותו בשידור הסופרבול ועסקה ישנה עם טאג הויר תרמה גם היא לשורת הרווח הזו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme