הסיפורים שאתם מספרים לעצמכם על המיליונרים פשוט לא נכונים

סיון קידר2 דקות קריאה
הסיפורים ששמעתם לא ממש נכונים
שתף:

ברב המכר שכתבו תומס סטנלי וויליאם דנקו, "המיליונר", הם מתארים את המיליונרים בני זמננו כאנשים שנראים כאחד העם, ואינם בעלי סממנים חיצוניים של המעמד הגבוה. לדבריהם, מרבית המיליונרים אינם חיים באחוזה מפוארת, הם לא באמת יוצאים לחופשה באירופה מידי שנה והם גם לא נוהגים על רכב יוקרה. למעשה, במרבית המקרים הם חיים מתחת לרמת האמצעים שלהם, מכיוון שהם עובדים מרבית חייהם, חוסכים את כספם ומשקיעים אותו בתבונה. אז שננו ולמדו כיצד המיליונרים בני זמננו השיגו את עושרם. הנה 7 מיתוסים נפוצים על מיליונרים, שיוכיחו שאינכם חייבים להיות תלמידים מצטיינים בבית הספר או לעבוד בתעשיית ההייטק כדי להיות מיליונרים.

 

1 – מרבית המיליונרים ירשו את כספם

לפי סקר שנערך על ידי פידליטי השקעות בשנת 2017, נמצא כי 88% מהמיליונרים הם עצמאיים. רק 12% מהם ירשו הון משמעותי (לפחות 10% מעושרם), ורובם לא גדלו בשכונות יוקרה.

 

2 – המיליונים נמצאים בתעשיית ההייטק

בעוד שמשרות בתעשיית טכנולוגיית המידע יצרו כמה מיליונרים בעשורים האחרונים, מרבית האנשים המחזיקים בחשבון עם 7 ספרות בבנק אינם עובדים בחברות תוכנה או תקשורת. שפע של עסקים אחרים מסוגל לייצר מיליונים, כולל ביטוח, פיננסים, בריאות וניהול. עובדים עצמאים בעלי תארים מתקדמים, כולל רופאים, רופאי שיניים, עורכי דין ורואי חשבון מיוצגים היטב בקרב קהילת המיליונרים.

 

סיפורים על מיליונרים בהייטק
הפתעה! מרבית האנשים המחזיקים בחשבון עם 7 ספרות בבנק אינם עובדים בחברות תוכנה או תקשורת

 

3 – יש להם מזל

הצלחה דורשת גם לקיחת סיכונים, ולכן במובן מסוים, אפשר לומר שהקוביות שיחקו לטובתם של המיליונרים. עם זאת, מרבית המיליונרים לא הצליחו בהשקעות הראשונות שלהם, ועל כל עסקה מוצלחת קדמו כמה עסקאות קצת פחות טובות. מרבית המיליונרים המודרניים אינם לוקחים הימורים ארוכי טווח, הם מנתחים הזדמנויות ובוחנים מספר רעיונות לפני שהם משקיעים. אופן לקיחת ההחלטות נעשה בדרך כלל מראייה ראליסטית, וכשהסיכויים נראים טוב, הם אינם מפחדים ללכת על ניצחון גדול.

 

 

4 – הם חיים בפאר

רוב המיליונרים מודים, שהם חסכנים ובוחרים שלא לחיות בבתים מפוארים או לנהוג במכוניות יוקרה. רבים מהם בוחרים לחיות בבתים צנועים, המאפשרים להם נוחות, ורכב ממודל פחות עכשווי. המיליארדר המהולל ביותר של אמריקה, וורן באפט, עדיין מתגורר בבית באומהה, נברסקה, שרכש בשנת 1958 תמורת 31,500 דולר בלבד.

 

5 – כל המיליונרים גברים

המיליונרים מחולקים למעשה בצורה אחידה למדי בין גברים ונשים. עם זאת, עמדותיהם לגבי הכסף מעט שונה. מיליונרים מהמין הגברי מתמקדים על פי רוב בהפחתת חוב ובהשגת עצמאות פיננסית, לעומת המיליונריות, ששואפות להגיע להכנסה מספקת ולחסוך להוצאות חירום בלתי צפויות ולגיל הפרישה. אולי עובדה זו מסבירה את הדיווח של פידליטי לאחרונה, אודות שיעורים גבוהים בהשקעה בקרנות הפנסיה בקרב נשים.

 

סיפורים על מיליונריות
אם חשבתם שרק גברים הופכים למיליונרים – יש לנו בשורה בשבילכם

 

6 – הם כנראה קפיטליסטים

הדעות הפוליטיות בקרב עשירי העולם מאוד מגוונות, ואין בהכנסה סימן כלשהו לחזיון הדעות הפוליטיות של בעליה. עם זאת, מעט יותר מיליונרים מזכירים דמוקרטים לעומת רפובליקנים. הילארי קלינטון זכתה במספר רב יותר של קולות לעומת דונלד טראמפ בקרב אלה המשתכרים מעל 200,000 דולר בשנה. על פי נתוני סקר CNN.

 

 

7 – הם היו התלמידים המצטיינים בבית הספר

בקרב תלמידי בתי הספר, ניתן להבחין בתלמידים שגדלים לתמוך במערכת, ולעתים קרובות אכן מצליחים בקריירה שלהם, אך מנהליהם הם אלו שמשחקים פחות לפי הכללים שמוכתבים להם, עושים דברים אחרת, מצליחים להביא לשינוי ומובילים אל השגשוג הכלכלי הבא. בעוד הכללים של בית הספר ברורים, המיליונרים יודעים שלא תמיד מרוויחים את המשכורת הגדולה ביותר על ידי ביצוע הכללים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme