כך נראית סופר יאכטה מפוארת שיכולה לעבור דרך קרחונים

מערכת1 דקות קריאה
מצדיקה את השם: סופר יאכטה יוקרתית
שתף:

סופר יאכטה היא כבר מושג נפוץ. האנשים העשירים בעולם אוהבים לטייל בסטייל, ויש להם גם את התקציב הדרוש כדי לקחת ספינה גדולה, להשקיע בה הרבה כסף ולהפוך את המסע בלב הים למפואר במיוחד. עם היאכטה הזו הם מגיעים לכל יעד בעולם, והמעצבים המוכרים והיקרים ביותר משקיעים את הזמן בתכנון כלי שיט עצום ומרהיב. הפרויקט החדש של Oceano עונה על כל ההגדרות הללו.

 

 

סופר יאכטה שתעבור גם דרך קרחונים

הפרויקט של החברה ההולנדית מגדיר מחדש את המושג סופר יאכטה. הספינה הזו נישאת לרוחב של 100 מטרים והיא עוצבה על ידי כמה מהאדריכלים המוכרים בתחומים. כדי להבטיח חוויית מסע באמת נדירה, המתכננים דאגו לא רק לסטייל אלא גם ליכולות משודרגות. הספינה הזו, למשל, יכולה להתמודד בגבורה מול קרחונים, רק למקרה שמישהו יצפה בסרט "טיטאניק" לפני היציאה למסע ויתחיל לדאוג. יש ליאכטה גם צוללות משלה ומסוק צמוד, כך שגם אם יידרש חילוץ – הוא יתאים לעשירים שיוצאים לחופשה מפוארת.

 

סופר יאכטה מפוארת
יכולה לעבור גם דרך קרחונים (Oceano)

 

התאמה למסע ארוך במיוחד

יש ליאכטה גם שם, כמובן, ו-Esquel תוכננה כדי שתתאים למסעות ארוכים. כך אפשר לצאת איתה לשיט מהקוטב הצפוני ועד הדרומי, וגם לכל יעד אחר בדרך. לצד הפרקטיקה היא גם מרשימה מאוד, והיא כוללת את כל השירותים שהנוסעים עשויים לרצות. למשל, יש בה חניון עצום שמתאים לכלי רכב, ג'יפים ולציוד גלישה. אי אפשר לתכנן יאכטה כזו גם בלי בריכת שחייה ודק צמוד. חוץ מזה היא אמורה לאפשר למדענים לקיים מחקרים משלהם, ויש להם את הציוד הדרוש למטרה הזו.

 

סופר יאכטה עם חניון
מסוק פרטי וחניון לרכבים (Oceano)

 

חוויית אירוח גרנדיוזית

חדרי האירוח של Esquel מצדיקים את התואר סופר יאכטה. הם מאובזרים בכל מה שאדם מן השורה צריך וביניהם אשר למצוא גם משרדים, מעבדות מחקר ואולמות אירועים וכנסים. הכול בהתאם לחזון של המתכננים, שלדבריהם רצו להציע פתרון שמשלב בין צרכי הנוסעים, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר והעיצוב הכי מודרני שיש. "עיצבנו הכול מתוך חשיבה מעמיקה," הם מסבירים. "לא רק לשם העיצוב עצמו. אנחנו מאמינים שאנחנו לא צריכים לעצב רק לטובת המחר, אלא גם לטובת היום שאחרי."

 

"כדי למצות את מירב הפוטנציאל של היאכטה, בחרנו ריהוט אופנתי וחמים שייצור את התחושה שהנוסעים נמצאים בבית גם כשהם רחוקים מהבית."

 

עיצוב פנים
עיצוב חמים וביתי (Oceano)

 

בבית
להרגיש בבית רחוק מהבית (Oceano)

 

בריכה
גם בריכת שחייה פרטית, כמובן (Oceano)

 

(Oceano)
מבט מלמעלה (Oceano)

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme