נמצאים בבידוד? 5 דרכים יצירתיות להעביר את הזמן בלי לבזבז כסף

מערכת2 דקות קריאה
בבידוד? תהנו בחינם
שתף:

עשרות אלפי ישראלים נכנסו לבידוד בתקופה האחרונה ורבים אחרים עומדים להצטרף אליהם ממש בקרוב. באוויר יש גם דיבורים על מוסדות חינוך שייסגרו ומהלכים דרסטיים כאלה ואחרים, מה שאומר שחלקים גדולים מהאוכלוסייה פשוט נשארים בבית. כדי לנצל את הזמן שלכם ולהפוך אותו ליעיל קצת יותר בלי לבזבז את הזמן (ואת הכסף) מול אתרי הקניות או בהזמנת עוד ועוד סרטים, הנה כמה אפשרויות חינמיות שכדאי להכיר.

 

 

אתם ממילא בבית – לפחות אל תשלמו על טלוויזיה

מספרם הגדול של המבודדים המריץ לא מעט עסקים להציע הטבות ייחודיות, בהן חברת סלקום שמעניקה חודש מתנה למי שיש לו אישור שהוא אכן נמצא בבידוד. אם כן, תוכלו לנצל את 14 ימי הבידוד לטובת כמה סרטים טובים וסדרות מצוינות. אתם יודעים כמה עונות של “האנטומיה של גריי” אפשר להספיק בשבועיים? אם אתם מנויים של הוט, אגב, מחכה לכם גם “ערוץ הבידוד הישראלי” שמשלב הודעות ומידע רשמי של משרד הבריאות לצד סדרות, סרטים ותכנים אחרים. חברת “יס” לא נשארה ביציע, כמובן, והמנויים שלה יכולים ליהנות מסדרות ומסרטים בחינם, כולל כמה קטגוריות מיוחדות (כמו “סרטים שחזו את התפרצות הנגיף”).

 

טלוויזיה בחינם
אתם יודעים כמה עונות של “האנטומיה של גריי” אפשר להספיק בשבועיים?

 

סיימתם את מלאי הספרים? קבלו ספר במתנה

גם אם לא קראתם במשך שנים, בידוד הוא זמן טוב להתחיל מחדש, ואם אין לכם ספרים חדשים על המדף, אפליקציית “עברית” מאפשרת לכם ליהנות מספר במתנה. אם תבחרו בכל זאת לקבל ספר מודפס (במקום דיגיטלי שמוענק לכם במתנה) תקבלו אותו במחיר מוזל. הנה שני הספרים המוצעים, והמתנה הזו זמינה רק עד יום ראשון, 15.3. דרך אגב, היום אפשר למצוא עוד לא מעט תכנים חינמיים, וזה זמן נהדר לצאת מאתרי החדשות ולהתרחק מכותרות הקורוונה – ולגלות בלוגים, מגזינים ומקורות ידע אחרים.

 

 

שומרים על הכושר בבית – ובחינם

בין אם יש לכם מנוי לחדר הכושר ובין אם לא, בידוד הוא זמן מעולה להיכנס לכושר ולגלות שממש אין צורך במנוי שיעלה לכם אלפי שקלים בשנה. גם אם אין לכם משקולות וציוד מקצועי, אתם עדיין יכולים לעשות את זה. חיפוש קצר ביוטיוב יעלה כמה וכמה אימוני כושר שידרשו מכם כמה דקות לכל הפחות ועד 45 דקות לכל היותר. האימונים מתאימים גם למתחילים, אז אין סיבה לחשוש גם אם לא עסקתם בפעילות גופנית מאז שיעורי הספורט בתיכון.

 

להיכנס לכושר בבידוד
בידוד הוא זמן טוב להיכנס לכושר

 

במקום משלוחי אוכל – לומדים לבשל

יכול להיות שאתם שולטים בכמה מתכונים בסיסיים, אבל האמת היא ש-14 ימים של שניצל ופסטה הם לא רעיון אידאלי במיוחד. בשלב הזה אתם בטח מתלבטים האם להזמין פיצה או סושי, אבל במקום לחשוף גם את השליח לנגיף ולבזבז עשרות שקלים על הדרך, נצלו את הזמן שממילא עומד לרשותכם, והתחילו לבשל. ערוצי הבישול בטלוויזיה וביוטיוב ילמדו אתכם להכין מנות קצת יותר מיוחדות והרבה יותר מעניינות, וגם אם המתכון מורכב יחסית – יש לכם המון זמן ללמוד, לתקן ולנסות מחדש. חוץ מזה תוכלו ללמוד גם לאפות, למשל באתר של פקאל’ה, שבו מוצעים סרטוני הדרכה קצרים בחינם (או מנוי חודשי שיעלה לכם 29 שקלים לחודש לכל היותר).

 

נצלו את הזמן גם כדי להרוויח

אין ספק שהבידוד הזה משפיע גם על העבודה שלכם, וזה לא משנה אם אתם שכירים או עצמאיים. מצד שני, דווקא בזמן שבו אתם ממילא תקועים בבית, יש לכם את ההזדמנות להרוויח. אתם יכולים לפתוח סופסוף את הבלוג שמעולם לא היה לכם זמן לפתוח, להציע שירותי עיצוב גרפי, תרגום או כתיבה, וגם להעביר שיעורים פרטיים או הדרכות דרך סקייפ ושירותי וידאו דומים. חוץ מזה אפשר וכדאי לנצל את הזמן כדי ללמוד קצת יותר על עולם ההשקעות, שהרי גם אם היום נראה שהבורסות דווקא צבועות אדום, מתישהו התמונה תשתנה וזה בדיוק הזמן שלכם לפעול.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme