אפיק השקעה מיוחד שזמין רק למשקיעים בעלי 300 אלף ש"ח ומעלה

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

כיום פתרונות החיסכון וההשקעה העומדים בפנינו – דלים. מצד אחד – אפיקי החיסכון הסולידיים בבנק נושאים ריבית מגוחכת, שבקושי סוגרת פער על העלייה התקופתית במדד. מצד שני – אפיקי חיסכון אחרים (כמו נדל"ן, מט"ח, וכדומה) דורשים רמה גבוהה של סיכון או ויתור על נזילות הכסף. אפשר תמיד לשחק עם הכסף בבורסה, לנהל עצמאית תיק השקעות ואולי אפילו למנף אותו – אבל רגע… קשה להתעלם מן האפשרות להפסיד חלק ניכר מכספי ההשקעה אם לא עוסקים בזה באופן שוטף…

 

מה עושים?

מהו פתרון טוב להשקעה, שיכול לספק תשואה טובה, סיכון נמוך, ניהול מקצועי ואפילו נזילות של הכסף?

הפתרון הוא, כמובן – ניהול תיק השקעות.

והיום, אנחנו מציגים אפיק השקעה אטרקטיבי במיוחד, שזמין רק למשקיעים בעלי 300,000 ש"ח ומעלה. מדובר במועדון השקעות אקסקלוסיבי, המספק סל מושלם של פתרונות השקעה שיותאמו לך באופן מלא, ביחד עם כל היתרונות שתוכל לדמיין עבור אפיקי ההשקעה שלך.

 

הנה כמה עובדות שחשוב שתדע

  • היום בישראל, תיק הנכסים הפיננסיים שלנו שווה כמעט 3.5 טריליוני שקלים
  • בערך 10% מאלה מושקעים באפיקי חיסכון מסורתיים בבנק
  • חלק ניכר מהחסכונות בבנק פשוט נמצאים בהפסד, עקב סביבת הריבית האפסית
  • ניהול תיקי השקעות בישראל: מעל מחצית משווי תיק הפיננסים. בשנת 2016, זינק מספר המשקיעים בתיקי השקעות פי שתיים
  • קצב הגידול השנתי בחשבונות של תיקי השקעות מנוהלים – כמעט 10% בשנה מאז שנת 2004.

 

קבל הצעה לניהול מקצועי ואישי התפור למידותיך, ללא שום התחייבות

כבר 12,876 אנשים קיבלו הצעה לניהול תיק השקעות

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

ניהול תיק השקעות – למה כל כך הרבה ישראלים בוחרים באפיק השקעה זה?

אם בבנק הריבית אפסית, השקעה בנדל"ן "משביתה" את הקרן לתקופה ארוכה, וניהול עצמאי של תיק השקעות הוא תחביב מסוכן שעלול להפוך מאוד לא משתלם – חשוב למצוא פתרון אחר להשקעות של סכומים גדולים, כזה שישמור על כל היתרונות של אפיקי השקעה שונים.

 

ניהול תיק השקעות הוא בעצם ניהול מושכל של כספי ההשקעה שלך, בתיק אשר בו מכשירי השקעה שונים (כמו – השקעה בקרנות, בנדל"ן, במט"ח, במניות, איגרות חוב, ועוד), באופן מקצועי ובטיפול יום יומי. מנהל תיק ההשקעות שלך הוא כלכלן שתחום ההתמחות שלו הוא בדיוק ניהול השקעות מסוג זה, וריבוי מכשירי ההשקעה בתיק מאפשר פיזור טוב של סיכונים וגידור ההשקעה בצורה שתתאים להשקפת העולם שלך.

 

תיק ההשקעות שלך עשוי להכיל השקעות ברמות סיכון משתנה- כמו למשל מניות ספקולטיביות במיוחד או אגרות חוב שבהן הסיכון נמוך מאוד. רמת הסיכון שתיבחר לתמהיל ההשקעות בתיק שלך תהיה זו שלך יהיה נוח איתה.

 

כל מנהל תיק השקעות שהוא מוסמך ועוסק בפועל בניהול מקצועי של השקעות בסדרי גודל כאלה, משקיע מדי יום משאבים על מנת לנתח את הרכב התיק שלך ולבצע שינויים על מנת להביא לאופטימיזציה במכשירי ההשקעה שבתיק ההשקעות שלך. שתי סיבות למנהל ההשקעות לפעול במרץ על מנת להשיג לך את הרווחים הגבוהים ביותר האפשריים ביחס לתמהיל הנבחר של התיק:

1) הגדלת נכסי בית ההשקעות מגדילה את סך הנכסים ממנה הוא מקבל את דמי הניהול שלו

2) ממוצע הרווחים של תיקי ההשקעות בכל בית השקעות מפורסמים ומהווים תמריץ לאנשי עסקים אחרים להשקיע דווקא בבית השקעות זה

 

מהם המאפיינים שהופכים אפיק השקעה למושלם?

מועדון המשקיעים האקסקלוסיבי נועד על מנת לספק אפשרות השקעה איכותית, למי שכבר צבר סכומי כסף גדולים. בניגוד לאפיקי השקעה אחרים – בניהול תיק השקעות במועדון יתרונות רבים, הנה כמה מהם:

  • גמישות והתאמה בתכנון ההשקעה – עם ההצטרפות למועדון ההשקעה, תבוצע התאמה מלאה של סל מוצרי ההשקעה והפרופורציות שלהם בתיק שלך למאפיינים שלך כמשקיע ולהשקפת העולם שלך בנוגע לנטילת סיכונים.
  • נזילות של התיק – תמיד אפשר לערוך שינויים, למשוך את הכספים, למכור חלק מן הנכסים בתיק ולרכוש במקומם אחרים. כספי ההשקעה שומרים על נזילות
  • תשואות – אומנם לא ניתן להבטיח תשואות בניהול תיקי השקעות אך השימוש באנשי המקצוע שממוקדים כל היום בהגעה לתשואות מקסימליות מהווה אלטרנטיבה שפויה לכל השקעה בסביבת ריבית אפס כיום.

 

ניהול תיק השקעות הוא השקעה חכמה

מנהלי תיקי ההשקעות האקסקלוסיביים הם אנשי פיננסים חריפים ובעלי ניסיון רב, וההתמחות שלהם היא ניהול מוצרי השקעה בתמהיל אופטימאלי שיגזור את התשואות הטובות ביותר בכל טווח זמן של ההשקעה שלכם. המודלים הפיננסיים המשמשים לניתוח ההשקעות וניהול תמהיל התיק הם מן המתקדמים בעולם והם מותאמים למצב השוק המשתנה בכל רגע נתון, ובכל רגע ניתן לראות את מצב התיק, התשואה, תמהיל ההשקעות והכספים דרך מערכת מקוונת ובטוחה.

 

במקום לבחור בהשקעה "מנומנמת" שלא תשיג אפילו את עליית המדד, במקום לסגור את הכסף בהשקעה לטווח ארוך שלא תאפשר נזילות או גמישות, ובמקום להשקיע שעות בכל יום בניהול תיק השקעות שיש בו פוטנציאל להפסדים בשל ניהול לא מספיק מקצועי – אנחנו מציעים לכם ניהול תיק השקעות מקצועי, יום יומי, חכם, ויעיל, המהווה אלטרנטיבה מנצחת בשוק האפשרויות להשקעה של היום.

 

עכשיו הזמן לעשות את השינוי!

אם יש לכם 300,000 ש"ח או יותר להשקעה, אבל הכסף שלכם לא "עובד בשבילכם" – אנחנו מזמינים אתכם לבחון הצעה ייחודית לניהול תיק השקעות אקסקלוסיבי, בדיוק על פי ההעדפות שלכם, תוך שמירה על תשואות גבוהות וניהול מקצועי, יום יומי ומוקפד. זוהי הזדמנות לנצל את כל יתרונות השוק ולהשיג לעצמכם אפיק השקעה רווחי, יעיל, ונוח – בראש שקט ובלי "לשבור את הראש".

 

קבל הצעה לניהול מקצועי ואישי התפור למידותיך, ללא שום התחייבות

כבר 12,876 אנשים קיבלו הצעה לניהול תיק השקעות

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme