קיץ של הופעות – גם מורצ'יבה בהופעה יחידה בישראל

מורן בלסר5 דקות קריאה
הופעה של מורצ'יבה בהאנגר 11
שתף:

הקיץ הישראלי מביא איתו לא רק שמש וים, אלא גם כמה מופעים גדולים. אחרי הבקסטריט בויז ואנריקה איגלסיאס, ובין מופעים של א-הא ולהקות מובילות אחרות, גם מורצ'יבה ממש עוד רגע בישראל. בסוף השבוע הקרוב, ליתר דיוק. הם התחילו כשני אחים שהופיעו יחד עוד ב-1996 ואז החליטו להתרחב ולצרף גם את סקיי אדוארדס עם הקול הבלתי רגיל. השילוב בין האחים לבין סקיי הוביל ליצירת הלהקה הבריטית כפי שאנחנו מכירים אותה עד היום, 22 שנים מאוחר יותר.

 

שני עשורים והמון להיטים

מאז שנות ה-90 ועד היום הוציאה מורצ'יבה כמה וכמה אלבומים ולהיטים גדולים. האלבום הראשון שלה זכה לביקורות מצוינות בעיקר משום שהוא נחשב למקורי ושונה בעידן שבו המוזיקה הייתה מסחרית ברובה. יאמר לזכותם של חברי הלהקה שהם ממש לא נשארים מקובעים על ז'אנר כזה או אחר, ולמעשה המוזיקה שלהם משלבת בין לא מעט סגנונות. בין היתר הם משלבים פופ, דאנס, היפ-הופ ואפילו רוק. כל אלבום היה קצת שונה, בכל אחד האווירה הייתה מיוחדת אבל נדמה שבסך הכל מדובר באחת הלהקות המלהיבות והמקוריות שקיימות היום. גם בלי הקול המופלא של סקיי (שפרשה לטובת קריירת סולו) וגם התוספת המצוינת של דייזי מרטי, הלהקה ממשיכה לייצר מוזיקה טובה וגם מארחת זמרים אורחים, בהם זמרים מצרפת ונורבגיה. דרך אגב, למופע בישראל תגיע דווקא סקיי, שחזרה לפעילות לאחרונה לנוכח הביקוש של הקהל. זה לא מאוד מפתיע, שהרי הקול שלה היה מזוהה עם מורצ'יבה במשך שנים. יחד הם הופיעו בכמה מהמקומות המרכזיים ביותר, לרבות מופעים באוסטרליה, ארה"ב ובמדינות רבות בכל רחבי אירופה.

 

 

האורחים של מורצ'יבה: גיא ויהל

ההופעה של מורצ'יבה זוכה לתשומת לב לא מבוטלת מצד הקהל הישראלי, ואפשר להבין למה. במופע שיתקיים במוצאי שבת בהאנגר 11 בנמל תל אביב צפויה להופיע גם סקיי אדוארדס, הקול המזוהה עם הלהקה יותר מכל. גם גיא ויהל יופיע במהלך הערב, כך שרוכשי הכרטיסים עומדים ליהנות ממוזיקה טובה באמת. המחירים נעים בטווח שבין 300 ל-400 שקלים למקומות בעמידה, בגלריה או בשולחנות VIP.

 

רכישת כרטיסים דרך אתר איוונטים

עוד על הלקה – כאן

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme